2011. május 2., hétfő

4.fejezet - Ő ???

 Ma jóóóóóóóóó kedvem van süt a nap és szép az élet kaptok tőleem ma Kellan szemszögéből is fejit :D


De  most éppen egy megbeszélésre haladok ... Amin eldől hogy film is készül -e a könyvemből már várom mit hoz  a jövő és hogy kik lesznek a főszereplők...
- Jó napot kívánok . Anna Summer vagyok . Megbeszélésem van Rob Friedmannal .
- Áááh igen kérem jöjjön velem . - követtem a fiatal hölgyet és közben azon gondolkodtam mi is történt velem azóta a bizonyos bál óta . Ott volt az a srác aki fellökött a szemei örökre az agyamba égtek ... - A gondolataimból a titkárnő hanga ébresztett fel .
- Miss. Summer várjon meg itt kérem .
-Rendben .- Nem tudom elfelejteni az a gyönyörű jég kék szemeit annak a srácnak talán nem is figyeltem akkor este másra csak arra az egyre . De ami a legviccesebb a nevét sem tudom.
- Miss Summer bemehet Mr. Friedman- hoz  
- Köszönöm .- mondtam majd bekopogtam az iroda ajtaján . Miután kiszólt lenyomtam a kilincset .
- Jó napot kívánok Anna Summer vagyok nyújtottam kezet az úrnak aki kiszólt a teremből .
- Jó napot  Miss . Summer . Rob Friedman vagyok a Summit Entertainment igazgatója . Üdvözöljük szerény körünkben . Üljön le - mutatott egy székre .Így oda ültem .
- Rendben .-mondtam 
- A szerződés nyújtotta át kérem nézze át és az ügyvédje is át nézheti ha akarja.
- Ügyvédre nincs szükségem mivel én is jogászként végeztem .- mosolyogtam rá a férfire .
- Oh ezt nem is tudtuk .- mondta 
Átolvastam a szerződést nem is egyszer hogy húzzam az időt igaz nem találtam benne kivetni valót csak éreztem ezt kell tennem mintha a tudat alattim tudta volna hogy tovább kell húznom a jelen lévők idegeit.
- És megtudhatom hogy kik játszanák a szerepeket ?
- Persze Evan szerepére egy Balázs Traviss nevű ifjoncot raknánk - a név hallatán kirobbant belőlem a nevetés. Pont Balázs a JÓ FIÚ kap ROSSZ FIÚS szerepet hát ez kész mondhatom - Valami baj van Miss . Summer ?
- Nem csak ismerem a srácot a legjobb barátnőm barátja és nem egy rossz fiú  az a srác .- Mosolyodtam el mikor először láttam ŐT és ALLY-t a nappalinkban csókolózni . Hát az a szétrebbenés haláli volt mikor rájuk szóltam Mit csinálsz  XD
- Jó akkor a NŐ-i főszereplő Ashley Greene .- Már hallottam a nevét csak tudnám hogy hol ? - Mind egy - gondoltam :)
- A férfi fő szereplő Kellan Lutz - mondta . - Itt vannak az élet rajzaik .
- Köszönöm . 
BALÁZS TRAVIS 
Született : 1986. január.25. ( Debrecen , Magyarország , Közép - Európa  )
Színészetet kezdte 6 évesen kisebb magyar filmekben játszott majd jött a nagy át törés amikor Los-Angelesbe jött 2 éve azóta sorozatokban szerepel .Édesanyja neve Elizabeth Kovács és James Travis .  Van egy húga Roxana Travis .- olvastam . Na mire nem jó hogy ilyet olvasok megtudtam hogy van egy húga XD Roxy :P lesz mivel nyúzni szegény gyereket .

ASHLEY GREENE 
Született : 1987 .február .21     ( Jacksonville , Florida , USA)
Amerikai színésznő és modell . Nagy át törést számára a 2008-as év jelentette mikor a Stephanie Meyer Alkonyat című könyvével azonos című filmben szerepelt .Szülei Michele és Joe Greene. Van egy bátyja Joe Greene - Ezt is meg tudtuk . 

KELLAN LUTZ 
Született : 1985.március 15. (Dickinson, Észak-Dakota, USA)
Amerikai színesz és modell . Nagy áttörést számára is az alkonyat hozta el .  A nővérét Brittany Lutz-nak hívják . Van 6 fiú testvére Brandon Lutz , David Lutz , Daniel Lutz , Brad Lutz . Ő a középső gyermek . Szeret  sportolni . Arizonában Billiárd ifjúsági bajnok lett .- Na miket nem tudtam meg azon kívül hogy nagy a család szinte semmit ? Semmi kinézet meg minden áááááááááááááá mindegy is .

-Mr. Friedman hol írhatom alá a szerződést ?
- Itt - mutatta a papíron .
- Köszönöm ha nincs más akkor én mennék is .
- Bemutatnánk magának a színészeket .- Oooh igen - mondtam magamban
- Rendben - egyesével hívjuk be őket .- Jöjjön Balázs .- Mikor kinyilt az ajtó mind kettőnkből kitört a röhögés .
- Szia Bali .
- Utálom mikor így hívtok Ally-vel .- durcáskodott.
- Tudom azért hívunk így .- mondtam majd a fönök felé fordultam - Jöhetne a következő Ezt az ovist már majd nem 1 éve ismerem - vigyorogtam el az ovis szón XD 
- Oké jöjjön akkor Ashley .
- Jó napot .- köszönt 
- Szervusz Ash. - köszöntem - Szóval te fogod játszani a könyvemben Niná-t .
- Igen . 
- Oké ha kell segítség valamiben szólj csak nekem nyújtottam át neki a névjegykártyámat .
- Köszönöm de miért ?
- Tudod ha valaki zaklat szólj nekem és akkor már van is egy jó ügyvéded .
- Hogy-hogy ?
- Mert én az vagyok :)- dobtam felé egy mosolyt .
- Oké .
-Jöhet a következő -mondtam rendben .
- Gyere Kellan - szólt a főnök 
- Jó napot - köszönt körbe kezet fogott mikor elém ért szem rebbenés nélkül mért végig majd a szeme . Hirtelen jött a felismerés számomra Ő volt az a fiú aki fellökött a bálon ...
- Hölgyem .- majd kezet csókolt . Akkor lett volna ilyen gavallér fortyogtam magamban .- Kellan vagyok .- Mintha nem tudtam volna .
- A könyvemben Nick szerepét fogja játszani ha jól tudom .
- Igen .
- Mennyire tud hasonulni a könyvben -i Nick-hez ?
- Hááát mindent meg teszek az ügy érdekében .-
- Ezt is várom tőlem Kellan - szólt közbe Mr.Friedman .
- Oké ha minden igaz végeztünk fordultam a Főnök felé .
- Igen mehettek .
- Viszont látásra -köszöntem majd  fel  kaptam a táskámat majd elindultam a lift felé. 
- Anna várj -jött utánam Bali -. Haza mész ?
- Igen. Miért  ? 
- Nincs autóm és úgy is Allyhez készültem elviszel ???
-Persze gyere te kölyök -mondtam 
- Nincs még elég bece nevem ? Allyvel annyit kitaláltatok már .
- Tudjuk de eddig csak  a Balázs , Bali , Ballu , Travi, BT, Travis, Balázska ,Baluka, Balika , Traviske , akkor Ally kedvencei : szép szemű ,Kicsim , Szerelmem stb. Folytassam ????
- Ne - mondta gyorsan .
-Okcsi .
Észre se vettem mikor szállt be Kellan a liftbe .
- Szevasz- rázott vele kezet Balázs
- Hello - mikor belenéztem a szemeibe hírtelen elveszett minden ...de vele is ez volt anno és ő átvert .
Ally ő mindig segít nekem ilyenekben ...

(néhány nap múlva )

Csörög a telefonom ...ismeretlen szám na mind egy  .
- Halló tessék ???
- Szia Anna . Ashley vagyok .-szólt bele .
- Szia miben segíthetek ?
-Hát csak szeretnék veled beszélgetni . Nincs kedved beszélgetni és kávézni valahol ???
- Nekem mindegy úgy is itthon punnyadok .
- Én is azért kérdeztem .
- Hol találkozunk? - kérdeztem
- Mondjuk a White Rose 1 óra múlva ???
- Nekem jóóó Szia 
- Szia 
A mai napom sem lesz unalmas ahogy látom . Allyson folyton Balázzsal lóg . Én meg nem csinálok mást csak itthon vagyok .Azt hiszem ez már a depresszió ....



(Kellan szemszöge )
Azóta az este óta a szeme rabul ejtett engem . Szegény lány-t fellöktem . Sőt csak egy Bocsit mondtam neki . Nem is tudom mi fáj a legjobban hogy nem kerestem meg és vele vagyok . Vagy az hogy vissza fogattam AnnaLynn-t .
Mindig csak veszekszünk . Már nincs közös témánk . Szex sem volt már jóóó ideje nem,kívánom azóta hogy meg láttam azt a lány-t .
- Kellan mi bajod van már nem szeretsz ?- kezdte el a szokásos nyafogását AnnaLynn.
- Annalynn hagyj békén - mondtam neki .
- Nincs AnnaLynn hagyj békén , mond meg őszintén már nem kívánsz nem szeretsz ???
- Igen nem szeretlek már ...
- Én elköltözök -mondta majd fel ment az emeletre ezzel talán vége ennek a rémálomnak de akkor sem tudom ki volt az a lány ráádásul ma még jó pofizzak egy könyv íróval akinek a könyvéből film készül .

(néhány órával később)
- Gyere Kellan -szolt Rob .
- Jó napot- fogtam kezet mindenkivel .
Mikor a csaj elé értem szemrebbenés nélkül végig mértem . Huh ott kerekedik ahol kell gondoltam magamban . Majd a szemébe néztem és felismertem ez az a lány akit fellöktem a bálon.Talán van isten gondoltam ezt is .
- Hölgyem -csókoltam kezet .- Kellan vagyok .- mondtam neki .
- A könyvemben Nick szerepét fogja játszani ha jól tudom . - mindig csak a munka . Szívesebben beszélgetnék vele másról és ITT most nem kell rosszra gondolni .
- Igen . -válaszoltam egyszerűen .
Úgy elvesztettem a maradék időben az érzékeimet . Hogy már csak azt hallottam hogy az a srác aki Evan-t fogja játszani utána kiabál és tegezi .
- Anna várj .- meg áll de én mentem tovább hogy jobban halljam .- Haza mész ?- miért kérdezi ?
- Igen Miért ?
- Elvihetnél nincs nálam kocsi és úgy is Allyson-hoz megyek .
- Gyere kölyök .
- Jézusom nem tudjátok befejezni ezt Allyvel ?
- Nem ha tudnád hogy hány bece neved van .
Akkor elkezdte sorolni őket némelyik igen csak vicces volt .
- Szevasz - köszönt a srác .
- Hello - majd kezet ráztunk . 
Azzal a tudattal indultam haza hogy nem sokára meg fogom szerezni magamnak Anna Summer ha törik ha szakad a barátnőm lesz ...

 

1 megjegyzés:

  1. Jaj nekem ez a fejezet tetszik még nagyon ez az egyik kedvencem csak így tovább:):):)

    By Adél BFF

    VálaszTörlés