2011. május 3., kedd

5.fejezet - A múltunk egyszer vissza tér ...

Azóta a nap óta hogy először találkoztam Kellannel több hónap telt el . A forgatás is nagyon jól halad Balázs és Kellan nagyon nem jönnek ki egymással . Balázs és Allyson inkább nem mondom miket csinálnak éjjelente a hálószobájukban mert hát nem azért mert hallgatózóm de az nem nem lehet meghallani . Egy biztos hogy nem sakkoznak XD .
Hát nem azért de mióta együtt van Balázzsal igen csak sokszor kapta rajta őket mikor a kanapén egymásnak estek és nem éppen oda illő dolgot csináltak . Emily is folyton piszkálja Ally -t . Mivel nem is csoda mert Emily Jonson a világ leg perverzebb embere . Na jó ezt csak úgy meg jegyeztem . Volt már úgy hogy vagy vele vagy újdonsült barátnőmmel Ashley-vel találtuk ott őket .
Kellan folytonos zaklatásávak már az agyamra megy de abban is biztos vagyok beleszerettem ...
De úgyan úgy át verhet mint  Christian tette akkor meg mi értelme újra szerelmesnek lenni ? Ugyan úgy csak csalódnék benne is .Bár Kellan szerintem féltékeny Balázsra mert lehet azt hiszi van köztünk valami . Pedig csak haver . Az igaz hogy ugyan onnan járunk dolgozni így mindig egy autóval megyünk . Beszéltem a napokban a bátyáimmal . Nem sokára esküvő van láthatárban . A én imádni való Kristóf nevű bátyám fejét beköti az bizony házasságra adta a fejét . Én nem ismerem a lány Nórának hívják és csak egy évvel fiatalabb a bátyámtól .Roland még nem hajlandó házasodni pedig Nikolett már szeretne gyerekeket .
Nem tudom viszont mihez kezdjek ezzel a Kellan-es üggyel . Kellett nekem emlegetni meg is jelent ez a szamár :S
- Anna beszélhetnénk ?
- Mond - mondtam neki nem törődőm stílusban-
- Gondolkodtam a napokban az érzéseimben és rá jöttem valamire ...- de itt abba hagyta
- Mire ?- kérdeztem vissza .
- Arra hogy teljesen beléd szerettem és nem csak játszom ez az igazság - mondta teljes elszántsággal . - El jönnél velem ma este vacsorázni .- gyerünk Anna eltudod küldeni fog ez menni .
- Sajnálom de ma nem, jó esetleg valamikor de ma már elígérkeztem Ash-nek . - És ez még igaz is volt :)
- Rendben de ne hitt hogy feladom .-mondta majd elment . Már kezdtem örülni hogy nem ér több meg lepetés de a forgatáson de mint most is tévednem kellett . Ashley jött oda hozzám .
- Figyelj Anna nekem ma még sem jó .- mondta a padlót fixírozva .
- Miért ?
- Mert Jackson tudod akiről már meséltem neked itt lesz a városban és az előbb hívott hogy nem -e találkozhatnánk létszíves ha találkozzak vele legközelebb eskü ki engesztelek de úgy hiányzik .-ez Ash mindig keresztül húzza a számításaim .
- Oké menny nyugodtan :D 
- Köszönöm ... Köszönöm ...Köszönöm te vagy a legjobb barát akit ismerek .De nem haragszol hogy megint lemondom ???
- Nem miért haragudnék ? Hisz a barátok nem haragudnak a másikra .
- Ez igaz de...- kezdte volna de leállítottam
- Nincs semmi-en DE ... OKÉ ???-kérdeztem határozottan
- Rendben - de ekkor Kellan nem tudom honnan keveredett ide de a vigyorát nem lehetett letörölni .
- Úgy látom még is vagy hallom hogy eltudsz ma jönni velem vacsorázni.- Légy okos létszíves istenem segíts .Hát persze nem csak ketten mentünk volna Ashey-vel  hanem ott lesz Emily is . IGENNNN:)
- Bocsi Kellan de hiába mondta le Ashley az estét Emily még ott lesz - OOOOh az a fej mint mikor elveszik egy kis gyerek nyalókáját .XD- Sajnálom Kellan max te is eljössz velünk - utaltam Emily-re hát legalább a vacsora is le van tudva és még nem is kettesben leszünk :) nagyon nagy ész az úr :J XD Ekkor szólalt meg a telefonom felirat ( SMS) " Emily " Az egészben  hogy " ITT  VAN CHRISTIAN TÉGED KERES  Em"  Az SMS olvasása után elkezdtem remegni ITT van . De miért ???? Tettem fel magamnak a kérdést .
- Anna jól vagy ?- kérdezte Kellan de itt már nem tudtam válaszolni mert elnyelt a sötétség . Mikor magamhoz tértem Kellan mosta az arcom egy vizes ruhával .
- Minden oké ? - kérdezte egyből - Olvastam az SMS-t sajnálom bár nem tudom ki az a srác akitől ennyire félsz de hogy tudd bennem megbízhatsz . - mondta komolyan örültem hogy van egy támaszom de féltem elmondani neki mivel kinek eddig elmondtam az mind csak meg vetett . És őt nem akarom elveszíteni hiába Ő nem tudja hogy szeretem .Elkezdtek a könnyeim hullani Kellan magához ölelt - Gyere haza viszlek -mondta.
- Várj ...- mondtam neki - Ezt add oda Balázsnak - nyújtottam át neki a autó kulcsait .
- Rendben .
- Ashley oda adod neki - kérdezte Kellan .
- Persze vidd haza nyugodtan.
- Ha lehet ne sírj addig míg az autóhoz érünk . Oké ?- súgta a fülembe . Majd egy napszemüveget adott .Nekem csak bólintásra telt .Nem tudom mikor kerültünk az autóba csak azt hogy szólogat Kellan .
- Anna haza akarsz menni ???- kérdezte lágy hangon . Én csak megráztam a fejem nem akarom hogy Allyson így lásson . - Akkor megyünk hozzám mondta majd elfordult egy irányba . A következő amire feleszméltem az volt hogy meg áll a kocsi egy gyönyörű kertes ház udvarában .
- Ez gyönyörű - csúszott ki a számon
- Örülök hogy tetszik de gyere .- mondta kedvesen .A nappaliba ültünk a kanapéján mikor végre megszólalt .
- Csinálok teát aztán elmesélheted az egészet -indult volna el de én oda szóltam neki  .
- Kellan nem kell semmi .-mondtam erre vissza ült .- Ha ennyire akarod akkor elmesélem neked a
történetem .- mondtam neki  .majd vettem egy mély levegőt de mielőtt elkezdhettem volna közbe szólt .
- Nem muszáj elmondanod csak ha szeretnéd . Könnyebb lenne  .- mondta nekem gondoskodóan Christian sosem beszélt így velem . Ő teljesen ellentéte a Kellannek . Christián a vad míg Kellan maga a jóság .
- 14 voltam mikor meg ismertem Christian-t egy táborban .Hónapokig találkozgatunk mivel ez a tábor az iskolánk által szervezett gólyatábor volt. A kilencedik év folyam részére . Ő osztályuk a másik szárnyban volt . Így ritkán láttam majd . Elkezdtünk újra beszélgetni nem kell mondani rögtön beleszerettem azt hittem ő is szeret de tévednem kell . 6 hónapja jártunk mikor lefeküdtem vele ... Reggel már nem volt sehol csak egy levél hogy szép volt de csak a szexre kellettem neki -itt már újra elkezdtek folyni a könnyeim - De ez nem volt neki elég az egész iskola előtt meg alázott . Egyedül a bátyáim álltak mellettem a szüleim is elfordultak tőlem .
Most meg nem tudom miért keres de félek hogy valami örültségét csinál vagy a legrosszabb a történetet kiadja egy újságnak ...- Itt már csak sírtam nem tudtam folytatni Kellan csak átölet és hagyta hogy kisírjam magam az a sok elzárt érzés most jött felszínre és pont szegény Kellan-nek kellett el hallgatnia engem
-Köszönöm . És sajnálom hogy ilyen hülyeséget kellett hallgatnod Kellan . - mondtam neki
- NA ne butáskodj .-mondta miközben oda nyújtotta  nekem a zsepis dobozt az asztalról .
- Köszönöm . De meg értem ha te is csak megvetsz ez miatt -Istenem bár ne így lenne  bár olyan lenne aki megérti ezt és nem első hallásra ítélő. - Gondoltam magamban
- Miért vetnélek meg ez miatt . Én is csináltam hülyeségeket . De az nem a te hibát hogy az a féreg ilyen mondón át vert az első szerelemre  mindig azt mondják . Hogy minden csak nem valódi .- Először nem is akartam hinni  a fülemnek meg támogat is nem ítél el ??? talán tényleg igaz amit még a forgatáson mondott ???
- Kellan köszönöm hogy mellettem állsz ez sokat jelent nekem - mondtam neki
- Na gyere csinálok valami kaját - mondta majd a konyha felé kezdtem húzni gondolom  - Ha már úgy is itt vagy meg mutatom hogy tudok főzni - mondta csak abban nem vagyok biztos hogy tényleg tud is .
- Kellan nem akarlak meg bántani de te tényleg tudsz főni ? - kérdeztem rá
-Persze elméletben mindent tudok csak gyakorlatban nem próbáltam még .-mondta oktatólangosan
- Most meg nyugtatál - mondtam mosolyogva
 - Köszönöm  a bizalmat de ha kétségbe vonod főhetsz te is - mondta sértettséget játszva de a szája sarkában mosoly bujkált.
- Valld be Kellan arra megy ki a játék hogy én főzzek . Nem fogok harapni érte az a te reszortod az ALKONYATBAN - mondtam neki .
- Oké bevallom de akkor főzöl valami magyarosat ?- kérdezte egyből . Ez mellett a srác mellett az ember nem lehet szomorú  jah igen a kaja .
- Ha hozol laptopot akkor te választhatsz - adtam meg magam .
- Egy pillanat- mondta majd egy szürke laptoppal jött vissza
- Csücs le - mondtam neki .
- Oké anyuci - vékonyította el a hangját . De hozzá teszem nem sok sikerrel . Ez miatt elkezdtem nevetni
- Rendben kisfiam légy jó fiú akkor sütit is kaphatsz.- mondtam komolyan
- Oké megegyeztünk - mondta tök vidáman

(Néhány órával később)
Végül is Babgulyás mellett döntött ez a nagy gyerek hogy ő azt kér már kíváncsi vagyok mit fog rá szólni .
Csináltam még Rakott burgonyát is mert azzal szemezett még nagyon .
Desszertnek pedig  Hó fehérkesütemény .
- Hmmm. Micsoda illatok -mondta nekem Kellan- Ha még tetszik is felveszlek szakácsnak .
- Na együnk .- engedtem el a fülem mellett a mondatait.
Miután meg kóstolta egyből felcsillant a szeme .
- Úgy csillog a szemed mint ha meg nyerted volna az ötös lottót  mondtam neki .
- Mert nagyon finoman főzöl  mert sok veled egy korú nő  meg főzni sem tud .- mondta nekem nagy gesztikulálás közben .
- Nálunk az én családomban ezt kicsit máshogy gondolják . Nagy mama szerint az nem is nő aki nem tud főzni semmit .Én sem vagyok valami profi de próbálkozom vele .
- Én szívesen  leszek a kóstolód .
- Ha élni akarsz nem leszel az higgy nekem drága barátom .
- Oké de tényleg nagyon jól főzöl .
- Köszönöm .-mondtam . Mikor megette a Bab gulyást várakozóan nézett rám .
- Kérsz Rakott Burgonyát vagy Süti ?
- ÖÖÖÖÖ így jöhet sorba .- vigyorgott rám
- Oké . - mosolyogtam Kellan-re
Miután megettük a kaját neki láttam elmosogatni . Mindegyik kaja nagy sikert aratott Kellan-nél . Főleg a sütemény .Jól mondta annak idején a nagyi mikor élt hogy a férfi szívéhez a gyomrán vezet az út.
- Megint szomorú vagy . - szólalt meg mellettem Kellan .
- Csak vissza emlékeztem a múltra amikor még nagyi az mondogatta nekem hogy csak a hasznomra válik ha megtanulok főzni és minden másra amiket mondott nekem akkor még mikor élt . Ő volt az aki akkor a Christiános ügy után is velem volt . De mára már csak a tesóim , Allyson és Te vagy aki meg érti mindezt .És ezért nagyon nagyon hálás ezért nektek.- Ránézetem Kellan kezén lévő órára azt hittem lehidalok .
- Nekem mennem kell- mondtam Kellan-nek.Majd nem 11 óra volt
- Maradj csak adok egy póló , van víz és tusfürdő is szóval maradj nyugodtam , majd elfelejtettem még vendég szoba is. 
- Nem akarok zavarni .- mondtam neki miközben a padlót fixíroztam .
- Szerinted felajánlott volna hogy maradj ha zavarnál?
- Nem tudom -mondtam neki őszintén ma már annyit segített nekem hogy azt szóban nem is lehet elmondani .

( Másnap reggel )
Kellan még alszik így gondoltam össze ütök némi reggelit . Csináltam rántottát , Pirítóst  , Főztem tojást  , Kávé-t , Teát csináltam . Palacsintát sütöttem . raktam az asztalra vajat, lekvárt  még a kávéhoz tejet , tejszín-t , és cukrot .Kész voltam de Kellan még se hol . Hogy tud ennyit aludni ez a kis medve XD .
Bementem a szobájába hason fekve horkolt nem tudtam meg állni felvettem majd meg mutattom neki később csináltam még néhány képet majd elraktam a telefonom .Az ágyához sétáltam majd elkezdtem simogatni az arcát .
- Kellan keljél .
- Haggyál anyu nem fogok elkésni a suliból fordult a másik oldalárpont úgy hogy eltudtam dönteni a hátára .
Ráültem a hasára és elkezdtem ismét simogatni az arcát . És semmi . Ez kész .-gondoltam magamban . Hát jöjjön a drasztikus módszer gondolkodtam . A füléhez hajoltam majd elkiabáltam magam .
- KELLAN ÉBRESZTŐŐŐŐŐŐŐŐ- csak azzal nem számoltam hogy ettől  a kis akciómtól a szánkat csak néhány milliméter választotta el és mint sok férfi ő sem tudott ellen állni és megcsókolt lehet nyálasan hangzik de életem legszebb csókja volt .
- Szia -köszönt a csók után
- Szia bocsi az ébresztés miatt - mondtam
- Ilyen ébresztőt bármikor elfogadok - kapta el a derekam majd vissza ültetett oda ahol előbb ültem majd ismét meg csókolt és bevallom vissza csókoltam na ki ne tette volna a helyemben egy ilyen pasival mint Ő???
- Csináltam reggelit gyere - mondtam neki .
- Komolyan mondom ide költöztetlek .
- Majd ha fagy .
- Hmmm akkor hamar költözöl mert ebben a hónapban már fagy pont alá csökken a hőmérséklet .
- Milyen tájékozott vagy .
- Mikor keltél ?- kérdezte mikor meglátta az asztalon sorakozó kaját .
- Nem tudom .-mondtam őszintén .
Reggeli után hazamentem de otthon nem várt meg lepetés fogadott

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése