2011. május 4., szerda

7.fejezet - ( Allyson Szemszöge ) Tudom rövid de ez is kell majd a kövi fejezetekhez :)

(Allyson Szemszöge )

Balázzsal minden oly csodás mindig tudja mire van szükségem ha kell csak egy barát ha kell akkor a szerelmem vagy éppen az én igazi szeretőm .
Nyálasan hangzik de akkor és ott a tenger parton mikor meg láttam rögtön bele szerettem .
 Ha nincs Zero akkor most nem ismerném ez  a GÖRÖG ISTENT .
igen így gondolom nagyon de nagyon szeretem ezt a srácot .
Elkezdett csörögni a telefonom . Emily ? Mit akarhat na mind egy .
- Szia Emily . Mizu ? Hogy vagy ?
- Itt van Christian most találkoztam vele rögtön Annaról érdeklődött.Nem mondtam semmit de itt van Anna édesapja is . Félek valami rossz közeledik .Menny át Balázshoz írtam egy SMS-t Annanak is hogy mire számítson .- Csengettek
- Emily Csengettek ne félj nem nyomom ki a telefont úgy teszem a zsebembe rendben ?
- Igen így hallhatom mit mond az a két barom .
- Szia
- Vigyázz magadra .
- Meg lesz .- mondtam majd eltettem a zsebembe a telefont úgy hogy Emily is haljon minket na kezdődhet a menet gondolkodtam el . Mi lesz még itt megint fel akarják fordítani szegény lány életét . Nem tanultak abból hogy nem akar velük találkozni .
- Jövök már nem kell rá tenyerelni a csengőre .- kiabáltam ki .De hatásos volt.
- Jó napot kívánok . Miben segíthetek .- kérdeztem Anna apját .
- Szia Annát keresem .
- Ő nincs itthon sőt ma már nem lesz az egyik barátunkkal elutaztak néhány napra én a munkám miatt nem mehettem egy amolyan csajos napokat tartanak .- mondtam neki tök nyugodtan mintha csak az időjárást ecseteltem volna neki és nem egy hazugságot adtam volna be neki éppen .- Nem tudom hogy MA este vagy HOLNAP REGGEL ér -e haza . Tudja ez náluk kiszámíthatatlan .- mosolyogtam rá.
- Én meg  tudom várni azzal nincs gond .
- Az az igazság hogy ÉN ma a barátomnál leszek . HA el lesz egyedül akkor nem bánom - Ohhh de hogy nem de kidobni se akarom nem akarom hogy valami bajom legyen ezektől . Úgy is Emilyvel fog és Ashleyvel vacsizni így nem találkozhat az apjával .
- Nekem megfelel - válaszolta
- Akkor én mennék még elkel intéznem néhány dolgot .Viszlát .- mondtam majd felszaladtam néhány ruháért és az cuccaimért majd lent felvettem a cipőm a fogasról a kabátom és lementem  a kocsimért .
- Szia Emily hallottad -kérdeztem mikor elég távol értem
- Igen ezek valamit forralnak .- válaszolta
- Csak tudnám mit .- mondtam majd kivéve a cuccaim az Autóból bementem Balázs házába .És fel is hívtam
- Szia Szerelemem - köszöntem neki .
- Szia Kicsim . Kellan haza viszi Annát rosszul lett és elájult .
- Mi ???
- Nyugi valami Sms miatt lett rosszul . Ashley mondta valami Christian van a dologban . De ahogy elnéztem Kellan nem fogja egyedül hagyni nagyon oda van Anná ért
- Tényleg talán a jég királynő is feloldódik egyszer ?
- Lehet .
- Olyan jóóóó lenne .- válaszoltam
- Amúgy gyere a házadba én is itt vagyok .
- Oké szia és Szeretlek
- Én is téged nagyon nagyon - mondtam majd letettem .
Vissza emlékeztem arra az időre amikor meg ismertem Annát én is hasonlóan jártam el csak engem meg erőszakoltak . Cameron volt a neve rá adásul Christian haverja . nem hitt nekem senki sem hogy ez törént csak is Anna ő azóta az eset óta a legjobb barátnőm . Mennyit szenvedtünk mind ketten csak azért mert ilyen szemetek voltak velünk . Annyi szenvedés azért hogy most meg találjuk ezt a két srácot akit igazán szerethetünk és ők is viszont szeretnek minket .
Ráadásul mind ketten akkor éltük át életünk legrosszabb napját . Ma már nem Londonban élünk mert mikor mind ez történt ott éltünk .Mind ketten félig magyarok vagyunk .
Csak az a különbség hogy egyedül a szüleim és a kishúgom Zoey állt mellettem Annán kívül . Hát igaz külsőre nagyon különbözök vagyunk és igazi Angol vagyok annyit takar hogy Barna haj és Szem és fehér bőr . Míg Anna inkább latinos Szőke haj , Kék szem és napbarnított bőr .De  barátságunk mit kettőnket egy olyan helyre sodort ahol végre ÚJRA boldogok lehetünk mi ketten .
Hát igen nem igazán tündér mese az életünk de ezt kell szeretni nem mást mert akkor nem ismerném Balázs-t .
- Szia szerelemem - karolt át  Balázs
- Szia - köszöntem neki majd meg csókoltam.A csókunkat csak levegő hiány miatt szakítottuk meg . Egyszerre suttogtuk azt a szót amitől szívem oly gyorsan dobog .
- Szeretlek - mondtuk ki ugyan akkor .
- Allyson szeretnék kérdezni valamit . -mondta  majd fél térdre ereszkedett előttem . Gondolhatjátok mennyire meg lepődtem :) - Tudom nem ismerjük olyan sok ideje egymást . És hogy ezt most hülyén fog hangzani de veled szeretném leélni az életem hátra levő részét és Veled tervezem a családot is . Szóval Allyson Night megtisztelnél azzal hogy a feleségem leszel .
- Nem - mondtam neki mikor láttam mennyire elszomorodik folytattam - Nekem megtiszteltetés hogy a feleséged lehetek .
- Ez igen lenne ?????
- A világ összes nyelvén . - mondtam neki .Erre csak a levegőben pörgetve kezdte skandálni hogy szeret .
- Szeretlek , Szeretlek ...Szeretlek .
- Én is mindennék jobban te vagy az életem értelme - mondtam őszintén . - MAJD EGY FORRÓ CSÓKBA KEZDTÜNK EGY CSODÁS ALKONYON :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése