2011. május 5., csütörtök

9.fejezet - Mi ????

Kellan Lutz régen mikor újságban olvastam róla nem jelentett semmit most már nem tudnék nélküle élni oly sok minden tett értem ez a srác . Mikor ott a bálon fellökött nem hittem volna hogy találkozom még vele ... Erre mikor a filmmel kapcsolatos dolgokat intézem kiderül hogy Ő az egyik fő szereplő . Az életem tele volt eddig olyan dolgokkal ami miatt nem tudtam normálisan élni 14 éves koromtól csak a szenvedés jutott nekem . De 21 éves fejjel tisztábbal látom azt az idő szakot mert ha nincs szenvedés nincs napló írás ha pedig nincs napló írás nem lenne most az Eltitkolt Című könyvem ha az nem lenne nem ismerem meg az életem aki nem más mint ???
Kellan Christopher Lutz az én igazi szerelmem . Azóta mióta Christian elő került még jobban figyel rám sőt nem enged el se hová egyedül ... Apám már lelépett csak az a barom rontja itt a levegőt ... És nevetne szenvedésemen de én mindig csak mosolygok ami igazán bántja . =)
Emily is folyton azzal van elfoglalva mint mostanság mindenki hogy meg szervezzük Allysonnék esküvőjét .
A szertartás egy tenger parton lesz . Nem mellékesen egy szigeten ... Egy gyönyörű helyen igaz Allyson csak az tudja hogy lesz egy esküvő de az hiszi hogy Ashley-é és Jackson-né - ugyan is az is kiderült hogy már lassan 2 éve együtt vannak :D
 Kellan vele minden tökéletes végül is minden tökéletes velem . Kellan mindenben  mellettem áll és támogat . Végül is nem költöztem vissza Allyson-hoz .Kellan ezzel is az akarja bizonyítani mennyire szeret pedig ez már 6 hónapja volt . Azóta sem volt köztünk semmi . Mivel erről beszélgettünk már Ő azt mondta hogy lássam nem azért van velem mert kell neki a testem . Úgy határozott hogy a nászéjszaka előtt nem fekszünk le . Igen tudom hogy ez olyan maradin hangzik meg minden de Kellan határozott így. Ebben a fél évben meg ismertem a családját mindenki kedvesen fogadott kivéve Britney ő először nagyon tartózkodó volt . Most már nagyon megkedveltük egymást . Hát ma van Kellannel a fél éves év fordulónk . Az még nem mondtam volna akkor Allyson esküvőjén közel 250 ember lesz .  Allyson ruhája gyönyörű pánt nélküli fűzős csak hogy meg nehezítsük Balázs dolgát még vagy hat rétek szoknyai lesz Allyson szoknyája alatt XD DE csak azért hogy NE legyen olyan kanos a kicsike XP Tudom tudom most szenyának tartotok ezért de ez van .=)

(3 héttel később )

 Ma van a leány búcsú Allyson nagyon de nagyon nem tudja mi vár rá holnap öcsém nem engedhetem hogy sokat igyon mert engem öl meg akkor Balázs . Juj ez nagyon nem akarom XP
- Ashley gyönyörű helyen lesz az esküvőd .-mondta ezt Ashnek . Allyson pont háttal állt nekem így Ashleyre kacsintottam .
- Hát tudod Jay nagyon de nagyon romantikus ember és hát itt most meg mutatkozott az álom esküvőnkön .
- Az én esküvőm ha fele ennyire szép lesz már örülni fogok - mondta Allyson szomorúan .De hát a te esküvőőőd ordítottam magamban .
- Tényleg Anna . Kellan még nem tett célzásokat a család alapításra - kérdezte izgatottan Allyson . Ashley meg helyeslően bólogatott-És milyen az ágyban Kellan ????
- Hát a család alapítás szerintem várhat magára . És hogy milyen az ágyban Őszinte leszek nem tudom mivel még nem feküdtünk le sőt az mondta hogy bizonyítsa hogy nem olyan mint Christian az esküvő előtt nem is fekszünk le egymással .
- Ez komoly ??? - kérdeztek vissza a lányok egyszerre
- Igen - mondtam mosolyogva .
- Az hiszem most Kellan tényleg nagyon szerelmes ha ilyen lépésre szánta el magát - válaszolt Ashley .Mikor furán néztünk rá egyből folytatta .- Tudjátok már jó ideje ismerem az a nagy medvét és hát sokszor akarva akaratlanul hallottam dolgokat a volt csajáról . De rólad csak úgy áradozik mint a legjobb konyha tündérről.Imád téged  ahogy beszél rólad a hangjában meg megmagyarázni sem tudom milyen érzések vannak irántad . Szeret ebben olyan biztos vagyok hogy itt állok .- mondta nekem Ashley .
- Köszönöm Ash hogy elmondtad ez nekem .- mosolyodtam el .- Na de kezdjük a leány búcsút mondjuk azzal hogy ebben a sapkában kérdések vannak amikre válaszolni kell a kérdés tartalma szerint lehet szaftos is vagy éppen bármilyen csak azt mond el hogy ily kérdések vannak benne hol csókolóztatok először meg ilyenek na kezdődhet ?
- IGEN - kiabálták a lányok nevetve .
-Na kihúz először ?
- Majd én vállalkozott Allyson .- miután kihúzta a kérdés igen csak piros volt az arca XD
- Mi a kérdés ?
- Hol szexeltél először a parátodal ? Milyen volt ?Egymás után hányszor bírta  (részletezve )?...
- Na ki húztad az egyik legjobbat , na részleteket mosttttt!!!!
- Hát legelőször akkor voltam együtt Balázzsal mikor elmentünk abba a bál után néhány nappal voltunk együtt úgy először . Hol? jaj igen nála mikor azt mondtam elmegyek sétálni akkor hogy is mondjam csak a szexre kellett ott nekem majd szépen szerelmes lettem belé .Hányszor bírta na a negyediknél abba hagytam a számolást . Milyen volt Hmmm. imádom azóta is a testét ...- mondta egyre tovább és tovább Allyson a mindig pirulos lány ha csak egy perverz  viccet mesélt neki Emily már el is pirult . Apropó hol van Emily ???
- Na testvérem te aztán be edződtél ez mellett a pasi mellett az ágy akrobatikája igen csak jó ha így élvezed vele a szexet lehet hogy nekünk is ki kéne próbálni - kacsintott rám és Ashleyre Emily egy perverz mosoly kíséretében . Na ez csak Emily lehet akinek ilyenkor is azon jár az esze hogy húzza fel egy perc alatt idegileg Allyson-t .
- HA CSAK A KÖZELÉBE MÉSZ KI NYIRLAK .- mondta neki Ally dühösen . Hát ez kész XD
- No pa-ra csak vicc volt - röhögött Emily ezerrel .
- HA te ti képesek vagytok ilyennel szívatni engem - kérdezett vissza Allyson
- AHA CSAK TÉGED - sipítottuk nevetve Emily-vel a választ .
- Jöttök ti még az én utcámba - mondta nekünk
- Huh már nagyon félünk - szívtuk tovább a vérét .
- Na jó csajok elég inkább folytassuk - szólt közbe Ashley - És húzok én !!!
- Rendben .- Miután kihúzta a kérdés nem mondom milyen fejet vágott XD
- Csalt már meg téged valaha barátod és te csaltál - e már meg szerelmedet ?- olvasta a kérdést.
- Hát mind kettőre csak egy igen-t tudok mondani .
- Na jó most húzok én mondtam - Huh Mi volt a legdurvább hely ahol szeretkeztél .
- Mi volt a legdurvább hely ahol szeretkeztél.
- Christián óta nem volt senkim ő vele volt és az is a szüleim háza - válaszoltam mosolyogva már nem jön sírhatnék rám mikor Ő eszembe jut . Mert Kellan mellett kitudtam adni az érzéseim Ő volt a szerelmem és Lelki társam mindig mellettem áll . Ő még ezek mellett a LEGJOBB BARÁTOM  is ....

( AZ ESKÜVŐ NAPJA .)
- Ally gyere kisminkellek . Aztán jön Ash  és a többiek . Oké emberek - mondtam .
- Oké de nem Ashley kéne először sminkelni ???
- Nem mert a te veled több idő megy el . - mondtam határozottan

(Néhány óra múlva )

Na oké minden kész már csak a ruha van hátra és elmondjuk hogy az Ő esküvője van itt . Ez lesz kemény menet .
- Allyson ?
- Igen ?
- Tudod fel kell venni a ruhákat és segítek neked de ne nyisd ki a szemed látni akarom hogy milyen lesz az ősz hatásod úgy lásd magad ok de a ha felvettük sem nyitod ki mindenkinek ÉN fogok segíteni öltözni jó ???
- IGEN - mondta .
Miután ráadtam a ruhát addigra a lányok is kész voltak .Én is gyorsan átöltöztem majd .Megszólaltam .De előtte  a lányok úgy állították hogy szembe nézzen egy tükörrel .
- Allyson Night kinyithatod a szemed .- mondtam neki mosolyogva .
- De lányok miért ÉN rajtam van a menyasszonyi ruha ? Várjunk ti most az mondjátok hogy az ÉN esküvőm lesz ?
- Igen Balázs kért meg rá hogy szervezzük meg úgy hogy te ne tudd meg és ne izguld halálra az egészet .

Az esküvő csodálatos volt pontban Alkonyt kor fejeződött be . Gyönyörű volt minden . A szertartás a zene a hangulat az egekben szállt . Minden tökéletes volt .
- NA látom sikerült össze hoznotok úgy hogy a menyasszony semmit sem tudott .
- Igen bár nehéz volt de sikerült - csókoltam meg Kellan-t

Így ért véget egy csodálatos nap ami egy szerelemes pár . Új éltetnek kulcsát jelentette



UI : REMÉLEM ÖRÜLSZ ALLYSON :) ÁL NEVED HASZNÁLOM:P

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése