2011. május 4., szerda

8.fejezet .- Mit keres ez itt ???

Reggeli után hazamentem de otthon nem várt meg lepetés fogadott. A nappaliban Apám és Christian volt . Rá adásul mosolyogtak én csak föl rohantam a szobámba  . Át öltöztem és összepakoltam a fontosabb cuccaim . Megkérem Kellan-t had maradjak nála nem bírnék még egy percet sem apámékkal egy házban lenni ezért is hívtam fel.
- Szia cica ennyire hiányoztam- jött a vidám hang a vonal túl oldalárol
- Itt van de nem csak ő hanem az apám is .- mondtam neki kétségbe esve - Kérlek siess nem akarok tovább egy házban maradni velük .
- Nyugodj meg mindjárt ott vagyok most kanyarodok az utcátokba .
- Lehetne még egy óriás kérésem ?
- Neked bár mekkora .- jött a válasz
- Oda költözhetek addig míg ŐK itt vannak ?
- Ha csinálsz olyan finom kajákat mint tegnap és ma lehet róla szó . Amúgy ha az akarod be menyek nyiss ajtót .

- Oké szia .

- Szia . - lépcsőn robogva már hallottam is a csengőt apámék is a hang irányába fordultak . Amint láttam igen csak érdekli őket kijött hááát akkor jöhet a lecsó XD

-Szia Kicsim - köszönt Kellan vigyorogva . Majd meg csókolt de ez a csók más volt tele volt gyengédséggel és szerelemmel .

- Szia .-mondtam neki mosolyogva .

- Na akkor végre költözöl !!!

-Igen de ...

- Jó fiú leszek .

- Rendben .

Már éppen indultunk volna föl a lépcsőn mikor az apám utánunk szólt . Jobban mondva nekem célozta a mondatát .

- Kislányom be sem mutatod a barátod ? - kérdezte sértetten .

- Bocsánat észre se vettelek téged .- mondtam neki megjátszva az ártatlant - De bemutatom ő itt...- Nem tudtam, befejezni mert Kellan közbe szólt .

- Kellan vagyok . Kellan Lutz . Mr. Summer - nyújtotta a kezét apának aki meg rázta azt .- Ha nem haragszik akkor összepakolnánk mert hosszú idő után Anna végre elhatározta hogy hozzám költözik . - A szemében csak szerelmet és boldogságot láttam . Az én számon sem tudott más ki jönni mint egy igazi mosoly amit az én személyes napom tud kihozni belőlem . SZERETEM erre már rájöttem egy ideje de most tudom csak igazán ki mondani félelem nélkül ezt a szót de csak neki .
Amúgy hol vannak Allysonék ???Nem hiszem hogy csak úgy beengedték őket vagyis lehet hogy csak először az apám jött ki telik ettől a szeméttől nem is tudom apának nevezni az ilyet aki a lánya helyett egy olyan rohadék mellé áll mint Christian .

- Allysonnék hol vannak ?- Kérdezte Kellan

- Nem tudom . - válaszoltam neki

- Lehet hogy a forgatáson -mondtam . Jézusom a forgatás.

- Jézusom a forgatás ...- nyögtem ki.

- Nekünk ma nem kell bemenni ...- mondta mire meg könnyebbültem

- Oké akkor pakoljuk .- mondtam majd felszaladtam a lépcsőn .

- Nyugi Cica rá érünk - nevetett rajtam .

- Gyere már . - mondtam neki .

- Tegnap már össze pakoltam néhány dobozt az le vihetnéd a kocsiba .- szóltam le neki .

- Megyek  már nyugi .- mondta

Át karolt hátulról majd úgy kezdett suttogni .

- Mikor pakoltál össze ?

- Voltak és vannak még cuccaim dobozban így most jól jönnek .- súgtam a fülébe. ugyan is hiába élek itt régóta fontolgattam már hogy külön lakásba költözöm és hát már jó néhány dolog dobozban áll.

- Oké akkor leviszem Őket .

- Rendben .

Miután Kellan levitte a dobozokat az autókba . Feljött segíteni .

- Mit pakoljak ?

- A könyveket ,utána a CD , és a lap-topom , jah és a papírokat az nem sok van mutattam az asztalon lévő dossziéékra .

- Rendben .

- Én gyorsan össze szedtem a maradék cuccom majd ezt is le vittük a kocsikba és elindultam aztán elindultunk Kellanhez .

Mikor oda értünk rögtön a vendég szobába vittük a dolgaim .

- Ha kell segítek kipakolni is .

- Kellan köszönöm hogy befogatsz pár napra . Utána elköltözöm veszek egy kisebb házad rendben ?

- Nem nincs rendben itt maradsz addig míg az a nyálgép el nem tűnik . - mondta teljes át élléssel nekem de arra nagyon kíváncsi lennék .
- Te féltékeny vagy - állapítottam meg pimaszul .
- Mindenre és mindenkire az vagyok ha csak más pasi rád néz vagy hozzád ér legszívesebben leütném .
- Hát ez igazán őszinte volt .- mosolyogtam rá .
- Na gyere segítek kipakolni .
- Kellan nem pakolok ki sok mindent , csak a ruháimat , a lap-topom és a dossziékat .
- Hmmm én pakolom a fehér neműket- mondta perverz mosoly kíséretében .
- Na húzzál ki innen MOST - mondtam neki teljesen pirosan . De nem a düh hanem zavarban voltam de szerintem ez a NAGY MEDVE férre értette mert rögtön szabadkozni kezdett .
- Anna csak vicc volt . Nem akarok haragban lenni veled . Hallod sajnálom .- mert én addigra már hátat fordítottam neki így át karolta derekam az utolsó szó amit a fülembe súgott vagyis mondtad az gyönyörű volt .- Ahhoz túlságosan is fontos vagy nekem mert tiszta SZÍVBŐL SZERETLEK .- megfordultam ölelésében hogy a szemébe nézhessek . Ott csak színtiszta szerelmet semmi mást . Tudtam hogy az a mondata hogy szeret az igaz .
- Én is szeretlek - súgtam neki . De ő meg hallotta és úgy kapott föl a levegőbe és csókolt össze vissza .- Kellan tegyél le szédülök - mondtam neki .Mikor letett lágyan meg csókolt majd magához ölelt miközben az arcát a hajamba fúrta .Ezzel kezdődött egy újabb fejezet életem történetében mely még oly sokat fog írni oda :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése