2011. május 3., kedd

6.fejezet - Kellan Szemszöge

( KELLAN SZEMSZÖGE )



Ma meg mondom Annának az érzéseim . És lesz ami lesz elhívom vacsorázni . Hónapok óta küzdök ezért a lányért nem tudom miért de ő kell nekem . Szeretem tiszta szívből   ha azért hogy csak egy kicsit is közelebb kerüljek hozzá az kell hogy teperjek küzdjek érte évekig akkor legyen megteszem mert nélküle ezen a földön már nem lenne életem .

- Anna beszélhetnénk ?- kérdezetem

- Mond - nem volt ebben a kis szócskában semmi érzés

-Gondolkodtam a napokban az érzéseimben és rá jöttem valamire ...- kezdtem el

- Mire ?- kérdezett vissza

-Arra hogy teljesen beléd szerettem és nem csak játszom ez az igazság - mondtam teljes elszántsággal . - El jönnél velem ma este vacsorázni .- kérdeztem reménykedve

- Sajnálom de ma nem, jó esetleg valamikor de ma már elígérkeztem Ash-nek .- Vele könnyű megbeszélni gondolkodtam ... Mert hát Ashley kap egy új ruhát vagy valamit ő már ki is találja hogy rázza le a népet :).

- Rendben de ne hitt hogy feladom - mondtam majd mikor elég távol voltam Annától felhívtam Ashley-t .

Néhány csörgés után felvette .

- Szia Ash . Lenne egy óriási kérésem .

- Szia . MI lenne az .

- Nem tudnál valamit ki találni hogy nem érsz rá a találkátokra Annával mert csak azért nem jön el velem vacsorázni és tudod hogy mennyire szeretem -mondtam el Ashleynek

- Rendben úgy is le kellett volna mondanom .

- Miért ?- kérdeztem rögtön

- Jackson  a városban van és szeretnék vele találkozni .

- Oké és Ash ezt még meg hálálom .

- Nem kell csak tedd boldoggá - mondta

Néhány perc múlva Ashley dobott egy üzit hogy mennyek oda ahol van az az Annához .

Mesterien adta elő hogy itt van a régi barát és szeretne vele találkozni így eljött az én időm .

- Úgy látom még is vagy hallom hogy eltudsz ma jönni velem vacsorázni.- mondtam neki látszott az arcán hogy nagyon gondolkodik valamin . Bár ilyenkor látnám mi játszodik egy nő fejében .sóhajtottam fel .

- Bocsi Kellan de hiába mondta le Ashley az estét Emily még ott lesz - OOOOh .a fene hogy nem tud össze jönni nekem semmi sem . Mérgelődtem magamban tovább- Sajnálom Kellan max te is eljössz velünk - Nekem már az is jó ha vele lehetek gondoltam magamban .

Ekkor megszólalt a telefonja ahogy olvasta az üzenetet egyre fehérebb lett rögtön mellé léptem .

- Anna jól vagy ?- kérdeztem de már esett is össze még idejében kaptam el és fektettem le a földre .A pillantásom a mobiljára esett . Megnéztem az üzenetet én is "TT  VAN CHRISTIAN TÉGED KERES  Em"

Ezernyi kérdés ütött rögtön a fejembe . KI AZ A CHRISTIAN ? MIÉRT KERESI ?

- Ashley hozz egy vizes ruhát - mondtam ASH-nek

- Rögtön hozom - szalad el a kis törpe nem telt bele 2 percben már hozta is a rongyot .

Nem sokkal később Anna is ébredezni kezdett .

-Minden oké ? - kérdeztem egyből - Olvastam az SMS-t sajnálom bár nem tudom ki az a srác akitől ennyire félsz de hogy tudd bennem megbízhatsz . - mondtam neki komolyan .Elkezdtek a könnyeihullani  Én csak magához ölelt - Gyere haza viszlek -mondtam neki .
-Várj ...- mondta nekem - Ezt add oda Balázsnak - nyújtotta át nekem a autó kulcsait .

- Rendben .

- Ashley oda adod neki - kérdeztem .

- Persze vidd haza nyugodtan.-mondta megértően

- Ha lehet ne sírj addig míg az autóhoz érünk . Oké ?- súgtam a fülébe . Majd egy napszemüveget adtam neki .Csak bólintott egyet szegénykém  .

- Anna haza akarsz menni ???- kérdeztem lágy hangon tőle .Csak meg rázta a fejét

- Ez gyönyörű - csúszott ki a száján

- Örülök hogy tetszik de gyere .- mondtam kedvesen .A nappaliba ültünk a kanapéján mikor végre megszólaltam .

- Csinálok teát aztán elmesélheted az egészet -indultam volna el de  oda szólt nekem .

- Kellan nem kell semmi .-mondtam erre vissza ültem mellé  .- Ha ennyire akarod akkor elmesélem neked a

történetem .- mondta nekem  .Majd vett egy mély levegőt de mielőtt elkezdhette volna közbe szóltam .

- Nem muszáj elmondanod csak ha szeretnéd . Könnyebb lenne  .- mondtam neki gondoskodóan. Nem tudom ki az a srác aki miatt ennyire kiborult de lehet hogy könnyebb lenne neki és nekem is meg érteni a viselkedésének okait . Elkezdte a mesét én csak hallgattam hogy még csak alig 14 évesen ilyen dolgok történtek vele de kerüljön egyszer a kezeim közé az a féreg addig élt legalábbis egy két plasztikai műtétre elő fizethet már most . És milyenek az ilyen szülők elfordulnak a legnagyobb szükségbe a lányuktól . Én csak öleltem Anna törékeny testét érezze hogy én mindig mellette állok .

- Köszönöm . És sajnálom hogy ilyen hülyeséget kellett hallgatnod Kellan .

- NA ne butáskodj .-mondtam miközben nyújtottam oda neki a zsepis dobozt az asztalról .

- Köszönöm . De meg értem ha te is csak megvetsz ez miatt - istenem ki ölték ebből az angyalból az optimizmust .

- Miért vetnélek meg ez miatt . Én is csináltam hülyeségeket . De az nem a te hibát hogy az a féreg ilyen mondón át vert az első szerelemre  mindig azt mondják . Hogy minden csak nem valódi . - nem hittem volna régebben AnnaLyne mellett hogy ilyet valaha is ÉN fogok mondani de a szerelem meg gyengített engem is főleg ha azt a lány-t kell így látnom akit szeretek .

- Kellan köszönöm hogy mellettem állsz ez sokat jelent nekem - mondta

- Na gyere csinálok valami kaját - mondtam majd a konyha felé kezdtem húzni - Ha már úgy is itt vagy meg mutatom hogy tudok főzni - mondtam csak azért hogy jobb kedvre derítsem.

- Kellan nem akarlak meg bántani de te tényleg tudsz főni ?

-Persze elméletben mindent tudok csak gyakorlatban nem próbáltam még .-mondtam oktatólangosan

- Most meg nyugtatál - végre elmosolyodott


 - Köszönöm  a bizalmat de ha kétségbe vonod főhetsz te is - mondtam sértettséget játszva de a szám sarkában mosoly bujkált.
- Valld be Kellan arra megy ki a játék hogy én főzzek . Nem fogok harapni érte az a te reszortod az ALKONYATBAN - mondta nekem  .
- Oké bevallom de akkor főzöl valami magyarosat ?- kérdeztem egyből .
- Ha hozol laptopot akkor te választhatsz - adta meg magam .
- Egy pillanat- mondtam majd egy perc múlva vissza tértem az én szürke csodámmal .
- Csücs le - mondta nekem .Mint egy kisgyereknek az anyukája .
- Oké anyuci - vékonyítottam el a hangom . De hozzá teszem nem sok sikerrel . Ez miatt elkezdett nevetni
- Rendben kisfiam légy jó fiú akkor sütit is kaphatsz.- mondta komolyan hang nemben
- Oké megegyeztünk - mondtam tök vidáman .

Néhány óra múlva már valami Babagulyást ettem ami nagyon finom volt .
- Úgy csillog a szemed mint ha meg nyerted volna az ötös lottót - mondta nekem Anna
- Mert nagyon finoman főzöl  mert sok veled egy korú nő  meg főzni sem tud .- mondtam neki nagy gesztikulálva .Miközben vissza gondoltam amikor meg kértem Annalyne-t hogy főzzön ő csak a képembe röhögött .
- Nálunk az én családomban ezt kicsit máshogy gondolják . Nagy mama szerint az nem is nő aki nem tud főzni semmit .Én sem vagyok valami profi de próbálkozom vele .- mondta nekem . Hát ez a nő tud még meglepetéseket okozni nekem gondolkodtam el . Nem csak szép hanem okos is ráádásul istenien főz . Kell ennél több???

- Én szívesen  leszek a kóstolód .- ájánkoztam rögtön hogy minél több időt lehessek vele .
- Ha élni akarsz nem leszel az higgy nekem drága barátom .- Hát ha ő keze által kéne meg halnom az lenne a legszebb halál gondolkodtam el
- Oké de tényleg nagyon jól főzöl .- próbáltam egy kis optimizmust verni belé .
- Köszönöm .-mondta . Mikor megettem a Bab gulyást várakozóan nézetem rá .
- Kérsz Rakott Burgonyát vagy Süti ?-kérdezte
- ÖÖÖÖÖ így jöhet sorba .- vigyorogtam rá
- Oké . - mosolygott rám
Miután megettük a kaját neki látott elmosogatni  . Mindegyik kaja nagy sikert aratott nálam . Főleg a sütemény .Huh az egy álom volt . Nagyon ízlett nekem az meg főként tetszett hogy egy ilyen angyal csinálta nekem . Láttam megint elszomorodik és nem akarom hogy az legyen ahhoz túlságosan szeretem .
- Megint szomorú vagy . - szólaltam meg mellette .
- Csak vissza emlékeztem a múltra amikor még nagyi az mondogatta nekem hogy csak a hasznomra válik ha megtanulok főzni és minden másra amiket mondott nekem akkor még mikor élt . Ő volt az aki akkor a Christiános ügy után is velem volt . De mára már csak a tesóim , Allyson és Te vagy aki meg érti mindezt .És ezért nagyon nagyon hálás vagyok nektek.- Ránézet kezemen lévő órára azt hittem rosszul lesz .
- Nekem mennem kell- mondta nekem .Majd nem 11 óra volt.Ilyenkor már nem engedem el . Hülye lennék bármi történhet vele .
- Maradj csak adok egy póló , van víz és tusfürdő is szóval maradj nyugodtam , majd elfelejtettem még vendég szoba is. - mondtam neki .
- Nem akarok zavarni .- mondta nekem miközben a padlót fixírozta .
- Szerinted felajánlott volna hogy maradj ha zavarnál?- kérdeztem vissza érthetetlenül .
- Nem tudom -mondta nekem őszintén .

(Másnap )
Arra ébredtem hogy Anna a fülembe ordíttotta hogy ébresztő .
- Kellan ébresztőőőőőőőőő
Csak arra nem számítottam hogy ilyen közel van ajkainkat csak pár milliméter választotta el így nem tudtam magamnak parancsolni így megcsókoltam .Nagy meglepetésemre visszaccsókolt .Lehet nyálasan hangzik egy férfitől de életem legjobb csókja volt . Minden tökéletes.
Szia -köszöntem a csók után
- Szia bocsi az ébresztés miatt - mondta nekem szégyenlősen
- Ilyen ébresztőt bármikor elfogadok - kaptam el a derekát majd vissza ültetett oda ahol előbb ült majd ismét meg csókoltam .
- Csináltam reggelit gyere - mondta ki nekem a varázs szót  .
- Komolyan mondom ide költöztetlek .- bár sose bánnám ha velem lenne ez az angyal . Elég lenne ahhoz hogy legyen éretelme élnem nélküle minden sötét lenne. Jézusom kezdek átmenni egy nyálas homi fiúba vagy csak a szerelem vált ki belőlem ilyen érzéseket .
- Majd ha fagy .- Hmmm cica akkor már nem sokára az enyém leszel gondolkodtam el .
- Hmmm akkor hamar költözöl mert ebben a hónapban már fagy pont alá csökken a hőmérséklet .- válaszoltam neki
- Milyen tájékozott vagy .- hát igen ez is csak azért tudom mert tegnap ez ment a rádióban :)
- Mikor keltél ?- kérdeztem mikor megláttam az asztalon sorakozó kaját .
- Nem tudom .-mondta
Reggeli után haza ment de úgy beszéltük meg hogy érte megyek .

Már most hiányzik az én angyalom .

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése