2011. május 9., hétfő

10. fejezet - Egy Új FEJEZET az életünkben ...

Allyson és Balázs esküvője óta félév telt el . Kellan-nel azóta sem volt semmi . Tudom régi módinak tűnik de tudja hogy egyszer csalódtam sőt Ő mondta ezt az egészet :)
Kellan már a család alapítást tervezi pedig még szerintem nagyon távol van annyi film felkérést kap mostanában egy gyerek most nem férne az életébe ráadásul tudom hogy nem tudna választani  . De azt is tudom hogy nem maradna le a gyereke életéről .
- Kicsim min gondolkodsz ?- karolt át Szerelmem
- Csak a jövőnkön .- mondtam neki ősszintén .
- Hát azon már én is pont ezért is szeretnék kérdezni valamit -suttogta a  fülembe  .
- Mit ?- kérdeztem értetlenül .
- Ezt - fordította maga felé majd féltérdre ereszkedett - Anna Vanessza Summer meg tisztelnél  azzal hogy a feleségem leszel és velem maradsz az egész életemben . És leszel a gyerekeim anyja ???- kérdezte és mind ezt a szemembe nézve kérdezte ahol csak szín tiszta szerelmet láttam . Mikor hosszúra nyúlt a csend én még mindig nem voltam biztos a hangomban így le térdeltem vele szembe és megcsókoltam . Mikor vége lett csak egy kérdést rakott fel nekem - Ez igen jelentene ???
- IGEN IGEN IGEEEEEN - mondogattam neki mosolyogva mire felkapott és a levegőbe kezdett pörgetni .- Szeretlek -súgtam mikor letett  .
- Én is mindennél és mindenkimnél jobban ha te nem léteznél nem lenne értelme az életemnek . Szeretlek mióta ott a bálon neked mentem mikor a szemedbe néztem megszűnt minden csak te voltál ott velem . Szeretlek örökké .- mondta nekem a mosolyát egy ágyú sem tudta volna letörölni .- Hupsz .- mondta majd a zsebéhez kapott és elővett egy kék kis dobozt majd újra letérdelt elém - A gyűrűt majd nem elfelejtettem - mondta majd felnyitotta a doboz tetejét mikor megláttam a gyűrűt a szavam is el állt -Kellan ez nagyon gyönyörű - mondtam neki ki a gondolataim.
- Bíztam az ízlésemben  és hát az eladó is segített .- mondta mosolyogva miközben a bal kezem gyűrűs ujjára húzta a gyűrűt .
- Hát ez nem is találom a szavakat Kellan . - mondtam neki miközben megcsókoltam .
- Nem kell itt szavakat használnod nekem az a legfontosabb hogy vagy nekem .- mondta mosolyogva .- Szeretlek - mondta ki
Lassan teltek a hetek és úgy rendeztünk mindent szépen Kellannel . Kivette a részét rendesen mosolyogtam el mikor eszembe jutott egy emlék mikor mondtam neki hogy pihenjen elég neki  a forgatás és neki az interjúk stb. ...
- Ma van a leány búcsú ??? - kérdezte egy szomorú  hang .
- Igen de holnap már a férjem leszel ez lebegjen a szemed előtt  .- mondtam neki vigasztalóan .
- Ez igaz  lesz egy gyönyörű feleségem és nem sokára  ha isten is eszt akarja gyerekeink is lesznek - mondta mosolyogva . Majd megcsókolt de ebben minden érzés benne volt .
- Na gyere együnk - mondtam neki majd elkezdtem kipakolni a tányérokat .
- Hagyd ülj le én majd meg csinálom - mondta nekem az én Szerelemem .
- Kellan itt neked van szükséged a pihenésre szóval csücsülj le és már adom is a reggelit .- csókoltam meg mielőtt ellenkezhetett volna ...
A reggelit hamar megettük majd mentünk is pakolni . A repülő út csendesen telt . Mikor oda értünk egy csók után a lányok elraboltak majd kezdetét vette az utolsó napom hajadonként ...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése