2011. április 27., szerda

Novella

Ez a nap is úgy indult mint a többi .Habár mióta ő nincs más hogy nem is mehetne még mindig fájdalmas volt kimondani a szerelmem nevét akit néhány hónapja hagytam el sétálni az életemből . Őt azért mert azt hittem vége mindenek nem akartam hogy tovább szenvedjen mellettem ... Beteg voltam de nem úgy mint az orvosok tudták .Össze cserélték a korlapomat egy másik betegével 3 hónapja azért ment el mert az hitte halálos betegségben szenvedek de csak rá 1 hónapra derült ki hogy CSAK terhes vagyok de ő már nem volt az országban nem, is érdekelte hogy MI van velem ... vagyis most már velünk .Nem kerestem nem akarok bekeverni újra az életébe .Egyetlen támogatom a legjobb barátnőm Allison  mivel csak Ő tudja hogy miért akarok elköltözni az országból egy kis városba vagyis tenger part-ra La-push-ra . Gyerek koromban jártam ott utoljára  még mikor voltak ott barátaim mostanra már biztos nem emlékeznek rám így hát most elmegyek a gyerekemmel aki még meg sem született már is szenvedett azzal hogy apa nélkül kell felnőnie . Nem baj majd lesz neki egy anyukája . Aki Mindenben támogatja és mellette áll majd . Ally elkísér oda majd ház berendezése után haza utazok Chicagóba . Olyan érzésem van itt meg fog változni az életem .
- Amy mehetünk ?- kérdezte egyetlen támaszom 
- Igen -mondtam majd még egyszer végig néztem az üres szobán mely oly sok emlékez rejt magában . Ez a szoba volt a közös szobánk Evannel ...Evan miért mentél el ...Tettem fel magamnak ezerszer is ugyan azt a kérdés de válasz megint nem találtam ...- Ally ?- kérdeztem tőle nyugtalanul
- Mond nyugodtan- nyugtatott
- Ha Ő ... Evan újra felbukkanna a környéken és érdeklődne utánam ne mond semmit nem akarom hogy szánalomból keressen fel a baba is meg lesz nélküle és én is jobb hogy most lépett le mielőtt a baba meg született mert így nem mondom az a picikémnek hogy apa azért ment el mert nem akart téged ...- a végét már csak suttogtam hamar meg érkeztünk a reptérre .Ezzel is egyre közelebb érve ahhoz hogy La-push-ban éljek .
A reptéren a gépre várva nyugalom öntött el  a tudat hogy új életet kezdhetek máshol .
- Megkérjük kedves utasainkat hogy szálljanak fel a Port Angeles-i gépre .
- Ez a miénk .
A repülő út nem volt olyan hosszú mint hittem . 

(A költözés után néhány héttel )

Allyson néhány napja haza ment .Ma úgy döntöttem felfedezem a környéket lemegyek a partra legelőször .
A parton sétálva feltörtek a régi emlékek amikor kisgyerekként itt rohangáltam és apu nézte az egészet és vigyázott rám ... Anyu és Zoét a karjában hozta a kishúgomat mert akkor még csak karon ülő volt . 
Hitelen nekem jött valaki aki tovább is rohant volna ha nem szólók utána .
- Hé nem látsz a szemedtől ember ?- még csak az kellene hogy baja essen a picinek .De a végét csak magamban mondtam ki .
- Mi van - kérdezett vissza flegmán de azért hátra fordult mikor meg látta hogy a földön vagyok és hogy az éppen gömbölyödő pocakom simogatom rögtön oda jött és felsegített - Ne haragudj - és akkor történt valami fura a világ megszűnt mikor a szemébe néztem ...
- Hagyj békén -löktem el a kezét miután stabilon álltam elkezdtem  és el indultam vissza ahonnan jöttem mikor fájdalom nyilallt a hasamba . A lábaim felmondták a szolgálatot és össze estem . Mikor az a fiú oda szaladt mellém de én csak arra tudtam gondolni hogy el veszítem a picit ez a srác miatt .
- Mi történt ? Mi a baj ???
- A ha...hasam nagyon fájj - nyögtem éreztem ahogy a karjaiba kapott és elindult valamerre .
- Figyelj rám most beviszlek a kórházba .
- Rendben - nyögtem fájdalmasan .
Ezek után nem tudom mi történt mert elájultam mikor legközelebb magamhoz tértem az a srác fogta a kezem és  úgy aludt .Amint megmozdítottam a kezem rögtön kipattantak a szemei .
- Mi történt ??? Mi van a picivel ???- kérdeztem zaklatottan .
- Nyugodj semmi baja de ne idegeskedj az orvos azt mondta pihenned kell . És ágy nyugalomra vagy ítélve .
- Én kicsikém -simítottam a hasamra a kezem .
- Mi van a baba apjával ???- kérdezte a srác 
- A neved sem tudom - tértem ki a válasz elől .
- Jacob vagyok Jacob Black de komolyan kérdeztem hogy mi van a baba apjával ???
- Ő nem tudja hogy gyereke lesz 3 hónappal ezelőtt elmentem orvoshoz a folytonos rosszul lét miatt . Amikor az orvosok össze keverték a korlapomat egy másik betegével aki halálos beteg volt . Így Evan azt hitte hogy haldoklóm így elment ... Rá egy hónapra kiderült a hiba de már késő volt Ő elhagyta az országot így én is eljöttem hogy új élet kezdhessek a picivel . - mondtam Jacob - nak úgy érzem benne megbízhatok.


(Néhány hónap múlva)...


Azóta a nap óta Jacob mindig velem van . Meg tudtam hogy Ő nem átlagos ember hanem alakváltó
Megtudtam hogy én vagyok a bevésődése . Ő mindenben támogat az sem érdekli hogy a pici nem az övé . Támogat és mellettem áll . Szeretem ... Bár Allysonnal szoktam beszélni azt mondta Evan elő került mikor meg tudta nem haldoklom elkezdett keresni de nem talált meg . 
- Szívem mi a baj .- karolta át a derekam Jake és simogatta a pocakom .
- Semmi .-mondtam mosolyogva majd Jake kezére csúsztattam a sajátom .
- Focista lesz ez a gyerek . Nem fáj ?- utalt a rugdosására .
- Nem fáj szeretem mikor ezt csinálja .És hát még elválik a focis karrierje . HA nem emlékeznél még az orvos sem tudja hogy lány vagy fiú lesz a kicsi . 
- Oké - oké . De az a lényeg egészséges legyen .
- Így van - csókoltam meg . Épp akkor szólalt meg a csengő . - Meggyek kinyitom lehet hogy a srácok azok .
- Rendben .- adott egy puszit majd elengedett . Mikor kinyitottam az ajtót  az hittem elájulok .Evan állt velem szemben . Mikor nem szólaltam meg elkezdett velem ordítozni
- AZT HITTEM  MEGHALTÁL  MINDEN HOL KERESTELEK .MI EZ - mutatott a hasamra - KINEK A FATTYÁT HORDOD ???-  erre a kiabálásra Jake is kijött majd elkezdett vele beszélni .
- Ha nem mész vissza oda ahonnan jöttél esküszöm ki csinállak . Jah és a baba az enyém ... Szóval lelehet lépni kis barátom - mosolygott Jake .Örültem hogy meg véd Evantől nagyon jól esett  és az mondta hogy a baba az övé pedig nem sok srác vállalná magára fiatalon az apa szerepet .
- Te meg csaltál ? Te ribanc .
- Evan nem én léptem le míg a másik a "szerelmed" haldoklik . Szóval ne mond meg nekem mit tehetek és mit nem . Világos most meg hagy békén zavarod a bioszférámat - vágtam oda flegmán .- Jake gyere .
- Oké szívem .
- Téged is meg fog csalni nem bírja ki hogy ne legyen mellette egy pasi se .
- Köszönöm a tanácsot de tudom mit teszek .


( Pár nappal később )
Tegnap éjszaka meg született a  kislányom . Claire Black .
Ezzel együtt új fejezet kezdődött az életünkben . Jake imádja a picit . Én mit kettőjüket .


3 év elteltével
Ma tudtam meg hogy babát várok . Jakenek is ma akarom elmondani .
- Szia kicsim .-ölelt át .
- Szia - mondtam  én is majd megcsókoltam .
- Apuci , Apuci nézd mit rajzoltam .- szaladt oda hozzánk Claire  egy papírral a kezébe . Mikor lenéztem ledöbbentem . A képen egy farkas volt . Hason mása lehetne a farkas Jake farkas formájának .
- Ez nagyon szép de honnan  rajzoltad kicsim ? - kérdezte Jake .
- Hát tegnap este az álmomban .
- Oké . Rajzold le még mit láttál az álmodban jó ???
- Persze - szalad is ki a nappaliba .
-  Jake ez te voltál farkas ként -súgtam oda.
 - Tudom .
- Jake 
- Mond nyugodtan .
- Babát várok - mondtam a szemébe nézve .
- Ez biztos ?
- Igen - 
- Apa leszek megint - kapott fel a levegőbe 
- Jake nyugi tegyél le szédülök .- Ő rögtön lerakott a földre és megcsókolt de ez a csók más volt tele féltéssel és szerelemmel .
- Mióta tudod ?
- Ma reggel mentem el orvoshoz eddig azért nem mondtam el mert nem akartalak hamis ábrándokba kergetni se téged sem magamat  . 
- Mennyi idős a kicsi ???
- Hát az orvos a 9-10 hetet mondta . Van ám  róla kép .
- Tényleg mutasd meg . Látni akarom a lányom .- mosolyodott el az ÉN szerelmem .
- Honnan tudod hogy lány Jake ?
- Érzem ez amolyan apai megérzés .
- Persze és olyan fiús lány-t csinálnál belőle is mint Claire-ből ? 
- Miért milyet csináltam Claire-ből ?
- Jacob Black Claire előbb ült motoron mint elkezdett menni . Akkor az első szava mi volt ja AUTÓ . Akkor amikor itthon vagy mindig kint van veled a garázsba garantálom hogy megkérdezem hogy mivel szereli apu a kocsit előbb meg mondja mint te .
- Jó oké de ha szereti ezt akkor miért ne lehetne ilyen ?
- Te sose fogsz megváltozni ez már meg tanulhattam volna.


(néhány hónap múlva) 

Ma megszületett Jacob Billy Black kiköpött mása az apjának . Claire is nagyon örült a kis tesójának.
Evan végleg eltünt az életünkből ennek Jacob örül a legeslegjobban .
Ha a jövő mindig távol van akkor sem kell búsulni  . Lesz egy olyan társ ki mindig melletted áll legyél beteg vagy akármi más Ő mindig csak a szerelem járja majd át ...

Vége !!!!:D 





Szia Nikki befejeztem neked kiemeltem hogy honnan volt meg remélem elnyeri a tetszésed . Adél te mindig olvasod és a suliban mondod a komikat ez kettőtöknek ajánlom  ...


By : Krisztina




1 megjegyzés: