2011. január 2., vasárnap

7.fejezet - Leány kérés

Holnap új nap lesz tele újabb reményekkel . Lassan féléve együtt vagyunk Kellannel .Nagyon boldog vagyok és ő is .
Vissza emlékezzve vele való első szexuális élményünkre . Kellan szülinapján történt . Éppen a bulijáról mentünk haza  amit Ashley rendezett . Mikor haza értünk . Ő rögtön meg csókolt . és itt nem volt megállás egész éjszaka szerettük egymást .
Nagyon gyengéd volt egész végig . Figyelte minden rezdülésem . Kellan most az Eclipset forgatásáról ma tér haza .
Alig várom már hogy haza érjen . Óvári szeletet csináltam rizssel . Recept . Nagyon könnyű volt csináltam hozzá Tiramisut is .
A gépe 10-kor száll le a gépe 30 perc forgalomba az út szóval fél tizenegyre már itthon is lesz . Most van 10 óra 20 perc . Így nem tudtam már mit csináljak már nagyon várom hogy itthon legyen .A z egyik szoba ablakából ami az utcára néz . Onnan néztem mikor ér haza. Akkor láttam meg hogy egy fekete autó meg áll a ház előtt majd  Szerelmem száll ki belőle egyből leszaladtam a lépcsőn . De már hallottam Kellan hangját .
- Szerelmem megjöttem . Anna Itthon vagy ?
- Szia .-öleltem át hátulról- Úgy hiányoztál. - de Kellan megfordult az ölelésemben és megcsókolt . Mikor ajkaink elváltak . Láttam meg Kellan arcát elég nyúzott és fáradt volt . - Gyere ebédelj meg aztán menj aludni . - csókoltam meg ismét
- Te is hiányoztál szerelemem . Te mindenre gondolsz . De nem akarok aludni veled akarok lenni - csókolt meg .
- Kellan attól hogy alszol néhány órát attól még én veled leszek . Jó lehet hogy nem végig mivel már lassan Sissy ellik .
Ezért néhány óránként rá nézek . A faházad úgy alakítottam át hogy Kola ne jusson be Sissyhez . Ezért is ideges mostanában Kola mindennap Futni viszem . Ha nem találod Kolát se engem akkor futni vittem . Na de egyél .
- Te nem eszel - kérdezte boci szemekkel .
- Pillanat meg akarom nézni Sissy-t reggel óta nem voltam kint .
- Megyek én is .
Kellan átkarolta a derekamat és úgy mentünk ki a faházig mikor kinyitottam Sissy ajtaját Sissy alatt 5 gyönyörű kiskutya volt .
- Oh istenem de aranyosak . Kellan azt hiszem szülők lettünk .
- Bizony hiába de Kola jól teljesített .- Vigyorodott el rögtön .
- Mindjárt adok neki vizet és Kaját is .-miután elvégeztük a velük való teendőket vissza mentünk a házba .
- Na együnk - mondtam
- Rendben . De előtte kérdezni szeretnék valamit Anna .
- Nyugodtan nem eszlek meg - utaltam félénk mosolyára Kellan féltérdre ereszkedett előttem . Nem értettem hírtelen jött viselkedését .
- Anna Summer megtisztelnél azzal hogy a feleségem leszel ? - Most kérte volna meg a kezem oké szívózunk egy kicsik vele .
- Nem . - Mondtam teljes higgadtsággal mikor láttam rajta hogy kiborulás szélén áll folytattam . - Nem mivel nekem megtiszteltetés hogy a feleséged lehetek - mosolyogtam rá
- Ez igent jelentene ? - a remény ott csilant a hangjába
- Igen a világ összes nyelvén . - Csókoltam meg. Kellan boldogan pörgetne meg a lavegőben - Csókolna  össze vissza .
- Már kezdtem azt hinni hogy Nemmel válaszolsz . - Kellan a zsebébe nyúlt majd elővett egy kék bársony dobozt . - Nyisd ki ez szeretném ha viselnéd . Hogyha ránézel erre a gyűrűre mindig én jussak eszedbe . Szeretlek ezzel a gyűrűvel is bizonyítani akarom ezt .-Csókolt meg ma már nem tudom hányadszorra
- Kellan nem kell pénzt költened rám én az nélkül is tudom hogy szeretsz . Maga a viselkedésed érintéseit megmutatják felém az érzéseid . Én is szeretlek mindennél jobban - Csókoltam meg .Mikor kinyitottam a dobozt a lélegzetem is elállt egy gyönyörű fehér arany gyűrű volt benne . -Ez gyönyörű . Nekem kell felhúzni?
- Nem majd én , komolyan tetszik ?
- Igen gyönyörű szép . Annyit árulj el volt segítséged ?
- Bevallom volt Ashley segített nekem .
- Sejtettem .
- Na ebédeljük mert éhen halok - mondta vigyorogva Kellan majd rácsapott a fenekem re - Asszony mi jót csináltál ?
- Hé ezt most fejezd be ne ASSZONYOZZ ITT NEKEM JÓ?
- Miért ne nem sokára a feleségem leszel .Akkor már asszonynak hívhatlak. Na de komolyra fordítva a szót mit  föztél ?
- Óvári szeletetés Hozzá Rizst desszertnek pedig Tiramisut.
- Hmm imádlak .
30óra múlva Kellannel már a szobánk ba voltunk .
- Kellan ?
- Tessék Szerelmem ?
- Milyen esküvőt szeretnél ?
- Nyárit és firkász menteset
- Van egy ötletem -könyökölnék fel
- Mi lenne az ? - ő is elismételte ugyan azt a mozdulat sort amit én .
- Bemutatnálak a szüleimnek és a testvéreimnek és ezzel egybe kötve elvihetnénk az esküvői meghívót .
- Mi van ha azért nem tetszem majd a családodnak mert híres vagyok ?
- Kellan engem nem érdekel hogy a szüleim mit mondanak Szeretlek ezen nem változtathat senki .
- Rendben . Szerettelek - csókolt meg . A csókot levegő hiány miatt meg szakítottuk . Kellan  a mellkasára vont olyan édes volt minden Kellan elszenderedett így arra gondoltam csinálok valami vacsit . Sült csirke mellet csináltam Petrezselymes burgonyával és ehhez csináltam Tárkonyos csirke ragu leves . Ehez csináltam még Dobos szeletet. elmosogattam majd elkeztemtem a tányérokat és az evőeszközöket elő pakolni.
 Mindennel kész lettem vissza mentem Kellanhez . És újra hozzá bújtam  



Kellan által adott ( Fehér arany gyűrű )

2 megjegyzés:

  1. Szia:)
    Nagyon jó lett nem találok szavakat(még most is csak tátogok)kiskutyák+leánykérés:)A gyűrű is gyönyörű:)Nagyon várom a kövit:)És köszi hogy ilyen hamar feltetted:)

    VálaszTörlés
  2. Szivesen már feltettem olvasd el kiváncsi vagyok mit szólsz ahoz :D

    VálaszTörlés