2011. január 15., szombat

10.fejezet - Hát nem csodás 1/2

Már Kellannel lassan 3 hónapja házasok vagyunk .Azóta a média is megtudta hogy elvett ráadásul Terhes vagyok . Kellan most még jobban félt minket mint előtte . Nem telik el úgy nap hogy nem történne valami velünk . Roberték állandó vendégnek számítanak nálunk . Az ikrek szépen fejlődnek . Ha minden jól megy akkor ma meg tudjuk hogy milyen neműek a kicsik . Én nagyon remélem hogy kislányok és Kellan  is lányokat szeretne . 
- Szerelmem ?- karolt át Kellan - Mikor megyünk az orvoshoz ?
- Mennyi az idő ?
- Délután 2. 
-Akkor mennyünk fél háromra van időpontunk 
Az utat csendben tettük meg . Nagyon boldog vagyok és ez csak tetőzi hogy a világ legeslegjobb férjem van .
Nem csak figyelmes de mindenben mellettem áll.
Az autó meg állt mire feleszméltem Kellan már nyitotta az ajtóm .
- Gyere mennyünk szerelmem .
- Rendben .
- Mi a baj ? - aggodalmaskodott rögtön 
-Semmi csak kíváncsi vagyok , hogy milyen neműek a kicsik .
- Arra én is .- ölelt magához 
- Mennyünk - csókoltam meg
Néhány perc múlva minket hívtak .
- Kedves szülők akarják hogy eláruljam a babák nemét ?
- Igen - kérdeztem izgatottan
- Meglepő de igaz két külömbőző nemű egy kicsi fiú és egy kis lányt látok .
-Szóval azt mondja hogy lesz egy fiúnk és egy lányunk ?
- Igen azt .
- Gratulálok Anyuka .

2 megjegyzés:

  1. Szia:)
    Nagyon szupi lett:)
    Szóval egy kislány meg egy kisfiú:)
    Nagyon várom a kövit:)

    VálaszTörlés
  2. igen nem tudtam mit kitalálni így lettek ők

    VálaszTörlés