2011. január 16., vasárnap

10.fejezet - Hát nem csodás 2/2

-Gratulálunk anyuka és természetesen az apukának  is .- mosolygott őszintén az orvos 
- Köszönjük - mondta Kellan is .
Az ajtón kopogtattak .Miútán kiszólt az Doki , megjelent az a Sexy doki aki azútán látott el hogy Krisztián meg ütött .
- Szervusz Juan Miguel .
- Jó napot -doki ez a doktor még minddig úgy néz rám mint mikor először rám nézett mintha "felfalna" tekintetével .
- Jó napot . Ha jól emlékszem Miss. Summer ?
- Igen jól emlékszik csak már nem Summer hanem Lutz . 
- Áhh értem összeházasodtak ?
- Igen és nem sokára gyermekek is lesznek .- mondta flegmán Kellan - Végeztünk doktor úr ?
- Igen Mr. Lutz . Vigyázón magukra Annna . 
- Köszönöm doktor úr . - Kellan felsegítette a kabátom majd elindultunk az autóhoz .
Az autóban már nem bírtam hogy ne szóljak be az én drága férjemnek .
- Kellan ?
- Igen ?
- Te féltékeny voltál a Dokira .
- És ha féltékeny vagyok az talán baj ? Úgy nézett rád mint aki azonnal rád veti magát .- Fújtatott  nagyot mérgében - Hogy őszinte legyek mindenre és mindenkire  féltékeny vagyok aki rád néz de ez a doktor már ki üti nálam biztosítékot .
- Jaj Szerelmem tudod hogy csak téged SZERETLEK . De olyan jó hallani ahogy védelmezel a nem fenn álló veszélyektől is . 
- Én is nagyon szeretlek titeket .Egy fiú és egy kislány ami gyermekeink .Amúgy Anna te hány gyermeket szeretnél ?
-Hááát 3 gyerek nekem elég .-mondtam - Te ?
- Én is . Neveken gondolkoztál már  ?
- A fiú nevet már tudom .
- Elárulód ?
- Cristopher  Tyler Lutz .
- Ez tetszik de miért pont Christopher ?
- Mert a második neved .
- Tyler ?
- Mert tetszik nincs kimondottan oka . Lány név ?
- Nem is tudom .
- Nekem van eláruljam ?
- Igen.
- Lillen Amélia Lutz . Milyen ?
- Tetszenek ezek lesznek a neveik .  Kb. 3 hónap és már ők is itt lesznek  .-csúsztatta a kezét a hasamra .
- Akkor már igazi család leszünk . 
-Így van de mennyünk be .
- Rendben .
- Anna ?
- Igen ?
- Szeretlek .
- Én is nagyon téged .
Mikor beértünk Kellan rögtön lecsapott az ajkaimra .Csak egy szó jött ki a számon .
- Kívánlak - mondtam vagy nyögtem két csók között .
- Nem jobban mint én - súgta a fülembe majd ledöntött az ágyra . Az ágyra ? Azt sem vettem észre mikor hozott fel . Most is egy elfelejthetetlen együtt létünk volt . Egymás karjai között lepett el az édes álom .


Így képzelem ebben a fejezetben a SEXY DOKIT

5 megjegyzés:

  1. Szia:)
    Jó lett megint a doki cuki:)
    Az új háttér is nagyon jó:)
    A kis féltékeny Kellan:)De a doki elég szívdöglesztő:)
    Várom a kövit:)

    VálaszTörlés
  2. oké most beteg vok így lehet holnapra hozom .
    A vizsgáim jól sikerültek .
    Angol : 4-es
    Töri : 5 -ös
    Irodalom : 3 -as

    VálaszTörlés
  3. Az nagyon jó:)
    Szerintem nekem nem fog ilyen jól sikerülni talán a töri abból vagyok a legjobb:)
    Gyógyulgassál rá érsz:)

    VálaszTörlés
  4. Én is így vagyok vele . :)
    Kedden vagy Szerdán be megyek a dokihoz .
    Péntekre kérek felmentést TESIBŐL . Úgyis utálom XD
    Akkor már Fél kettőre itthon leszek .
    Utolsó két órám lesz az sajna :(

    VálaszTörlés
  5. Én is utálom a tesit elég Kínzó tesitanárunk van nekem most volt a központi hát nem tudom a magyar az sikerült de a matek az kész csoda ha lesz 10 pontom:)

    VálaszTörlés