2010. december 29., szerda

6. fejezet .- Tökéletes nap




Boldogságban és nyugalomban aludtam végig az egész éjszakát azzal a férfivel aludtam akit ímádok a legjobban .

Másnap reggel én ébredtem először szerelmem édesen szuszogott mellettem így úgy döntöttem csinálok reggelit .

Csináltam Kávét , Teá-t  hozzá pirítóst és fagyasztóból kivett tornettit  sütöttem csináltam rántottád . Mikor mindennel kész lettem megteríttettem . Épp megfordultam mikor egy Kellemes kéz érintését éreztem a derekamon .

- Hmm . Cica isteni illatokat érezek . De hiányoztál mellőlem .

- Hát Remélem megbocsájtható vétek hogy nem voltam melletted. Csináltam reggeli engesztelés kép. Meg felel ?

- Hát ha mellé egy csókot is kapok akkor mindent elfelejtek .

- Ez megoldható .- és már meg is fordultam az ölelésében . Olyan lágyan csókólt mintha félne egy pillantban összetörnék a karjaiban .

- És mi jót főzött az én asszonykám ?

- Csináltam Kávét , Teát ,Pirítóst , Rántottát, Apró péksüteményeket . Remélem megfelel ?

- Tökéletes azt hiszem megtartalak .

- Tudod én is téged .

- Szeretlek ám nagyon ugye tudod ?

- Hmm most már tudom

- Na együnk ha finom tényleg megtartalak .

- És ha nem ?

- Akkor is . Kiforgatod a szavaim durcáskodott .

- Rendben . De ma nem leszek itthon .

- Miért hol leszel ?

-  Be kell mennem az irodába .Néhány papírért .

- Beszéltem a főnököddel és ő mondta ameddig nem vagy jól nem kell bemenned .

- De Kellan és vagyok a saját irodám főnöke akkor nem beszél hettél senkivel !

- De van főnököt és nem mész ma be ezt a hetet itthon töltöd !

- De akkor is el kell mennem  Bevásárolni .

- Oda elmegyek én is nem hagylak magadra .

- Rendben

- Akkor nyomás zuhanyozz le addig gyorsan pakolok aztán én is megyek készülődni .

- Rendben . Anna ha már nem enged tél át a "szobámba" nem lehetne hogy át költözem hozzád ? Nem akarlak ezzel megbánta vagy azt hogy rosszat feltételezz rólam .
Szeretlek és ezt tudnod kell . De szeretek a közeledben lenni .

- Rendben . Köszi hogy te kérdezted ezt meg mert én nekem is ezen járt az eszem .

- Komolyan ?

- Igen

- Akkor jó . -Majd egy méz édes csókba forrtunk össze . Nem volt követelőző de szenvedélyes . Még életemben nem voltam ilyen boldog mind most .


- Na nyomás készülődni - csapott a fenekemre Kellan vigyorgott hozzá .
Mikor vissza értünk a vásárlásból Kellan a nappali tévéje elé telepedett én addig a konyhába mentem vagyit csinálni .
Kimentem hozzá a nappaliba . Megkérdezni mit vacsizna szívesen .
- Kellan ?

- Igen ?

- Mit vacsiznál ?

- Hm csinálj azt amit szeretnél .

- Rendben

- Mit szólnál Békön szalonnába tekert sajtos csirke mellhez Rizzsel és Desszertnek egy régi könnyü süti .Mivel még csak 4 óra . Oké?

- Nekem mindegy amit te főzztöd az csak is finom lehet szerelmem .

- Rendben
Visszamentem és megcsináltam a csirkemelleket megtöltöttem sajttal azt hús tűvel össze tűztem majd ezt lisztbe forgattam majd tojásba utána parmezán sajtba forgatom és legvégén békön szalonnába tekertem .
Utána megcsináltam a rizs-t és legvégén a sütit . először megcsináltam hozzá a pudongot : 2 csomag Vaniliás puding port 7 dl tejbe és cukorral keményre főzöm
Recept szerint Külön vettem a tojásokat fehérje és sárgája szerint ( 5 db) majd 1 dl meleg vizet a sárgájához öntöm majd 1 dl olajat is.majd est habosra verem . 20dkg cukorral és Lisztel és sütőporral . Fakanállal összekeverem majd a tojásfehérjét vaníliás cukorral vanília aromával kemény habbá verem . majd a két tál tartalmát összekeverem . A massza 3/4 -ét a kimorzsázott tepsibe öntöm a meg maradt masszába kakaóport keverünk majd ez is a tésztába csapdossuk majd a pudingot belerakom a tésztába . A tészta megsült tejfölt rárakok vaníliás cukorral majd fahéjjal megszóróm hagyom kihűlni és már tálalható is  .
5 órára kész lettem mindennel . Így kimentem a Tv -ét bámuló Kellanhez amint észre vett rögtön az ölébe húzott majd megcsókolt .

- Kellan ?

- Mondjad szerelmem ?

- Van valami szennyesed mert beakarok dobni egy mosást .

- A mosókonyhában van .- mondta

- Oké megyek és lehozom a sajátom .

- Már nem kell megcsináltam .- mesélte vigyorogva .

- Segítesz a házi munkában ?

- Ha kell igen - hát akkor most megviccelek Édes .


- Akkor segítesz mosogatni is ? Ugyen is van egy pár most hogy főztem .

- Inkább takarítok. - hervadt le neki rögtön a vigyora

- Nyugi csak vicc volt már megcsináltam de látnod kellett volna az arcodat .- Nevettem önfeledten

- Te ... gonosz nőszemély .- ezt megkeserülöd indult el felém gonoszan próbáltam kitérni előle de nem ment felkapott a vállára .

- Kellan ha nem teszel le most nem tudom mit teszek veled . - mondtam neki de ügyedet sem vetett rám.

- Most megijedtem cica . - simított végig a fenekemen.

- Mit akarsz most csinálni ?

- Hát megtanítom hogy Kellan bácsival nem szabad viccelni - de rájöttem hova visz a hátsó udvar felé ment

- Kellan ne merészeld - de már késő volt a medencében landoltam .

- Kellan Christopher Lutz ezt nagyon megkeserülöd . Nem költözöm veled egy szobába érted nem alszom veled .- mondtam mérgesen majd ki szálltam a medencéből . és Feltrappoltam a szobámba . Kellan csak letaglózva állt még mindig a medence mellett miután otthagytam .Mikor átöltöztem  visszamentem a nappaliban ahol Kellan ott volt . Bementem a mosó konyhába és elindítottam a mosást .Majd annyit éreztem hogy egy karfonodik a derekamra majd Kellan a fülembe suttogott .

- Szerelmem sajnálom nem akartalak megbántani . Kérlek bocsáss meg . Szeretlek nem akarlak egy ilyen dolog miatt elveszíteni . Szeretlek mindennél jobban Bocsáss meg .

- Kellan én sajnálom túl reagáltam az egészet . Sajnálom - fordultam meg ölelésében és megcsókoltam  - Gyere vacsorázni .  - Kellan hirtelen a karjaiba kapott úgy vitt az ebédlőbe . - Szeretlek mindennél jobban -  súgtam a fülébe .

- Én is Kedvesem én is téged .
Vacsora után ismét szerelmem karjaiban ért az álmom . Holnap új nap lesz tele újabb reményekkel .

4 megjegyzés:

  1. Szia:)
    Ez a fejezet tetszett idáig a legjobban:)Imádtam:)
    Nagyon cukik együtt:)Csak így tovább nagyon várom a kövit:)

    VálaszTörlés
  2. KÖSZYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYY
    . Hozom amint tudom
    Szió

    VálaszTörlés
  3. Szia neked is :P
    Bocsi hogy most írok válasz csak nem voltam itthon :D
    Rokonoknál voltunk és csak ma jöttem haza XD

    VálaszTörlés