2011. január 3., hétfő

8.fejezet - Boldogság



- Hol voltál Szépségem . - csókolt bele a hajamba
- Fent vagy?
- Mint hallod . De nem válaszoltál hol voltál ?
- Csináltam vacsit és ha már úgy is fent vagy akkor mennyünk enni .
- Rendben . Mennyünk - kelt fel engem pedig a karjaiba kapva vitt le a konyhába .
- Köszönöm hogy lehoztál Kellan de van lában .- csókoltam meg
- Nem baj de azt akarom hogy kényelem járjon neked és a kicsinek .
- Te miről beszélsz ?
- Te nem vagy terhes ?
- Nem tudok róla .- pislogtam nagyokat - Ezt honnan vetted ?
- Hát nézegettem a naptáradat amíg főztél és ebben a hónapban nem volt feljegyzés .
- Úr isten .
- Szívem jól vagy ?
- Azt hiszem .holnap elmegyek orvoshoz .
- Ha terhes vagy akkor ugye nem akarod elvetetni.
- Kellan nem gondolod komolyan ha terhes vagyok akkor meg tartom .
- Elmehetek veled vagy ez hogy működik ?
- Telefonálok .- csak ennyit mondtam én hülye oké 2 hete volt itthon Kellan így akkor is teherbe eshettem . De minden második héten haza jött . Szóval bármikor . Istenem .
- Jó napot kivánok Anna Summer vagyok . Doktor Mc'cartyval szeretnék beszélni.
- Jó napot Doktor Mc' Carty vagyok miben segíthetek .
- Jó napot doktor úr idő pontot szeretnék kérni önhöz .
- Milyen  panaszai vannak ?
- Most nézegettem a naptáramat és ebben a hónapban nem volt menstruációm . Ezért szeretnék önhöz időpontot kérni minél hamarabb ha lehetséges . Ultrahangra lehetséges lenne ?
- Holnap 3 óra megfelel magának ?
- Igen köszönöm.
- Kellan ?
- Igen ? - vigyorogna úgy mintha az ötös lottót nyerte volna meg .
- Sajnálom ...- mondtam pityeregve rögtön magához ölelt
- Mit Sajnálsz szerelemem ?
- Az hogy tudom hogy te még nem szeretnél gyereket én meg lehet hogy az vagyok .
- Hé ennél boldogabb nem is lehetnék . Mit mondott az orvos ?
- Holnap 3 órakor a rendelőben vár ultra hangra .
- De oda bemehetek én is ? Olyan szívesen elkisérnélek .
- Be lehet mivel csak ultra hang . De bisztos hogy elszeretnél jönni ?
- Ez minden vágyam .- csókolt meg
Nagyon nehezen telt el az az idő míg el nem jött az idő hogy induljunk .
A vároban egy kismama volt gömbölyödő pocakkal és a párja símogatta a hasát . olyan meg hitt volt az egész helyzet . Majd a lány megszólalt .
- Ti is ultrahangra vártok ?
- Igen .
- Hányadik hónapban jársz - mondta kedvesen mosolyogva
- Még nem tudom azért vagyunk itt hogy meg tudjam terhes -e vagyok . Te hányadik hónapban jársz ?
- 8.hónap . Hidd el ha most nem is de később az leszel
- Köszönöm . A nemét tudod már ?
- Eddig úgy nézki hogy kisfiú  de nem tudom akár mi is legyen az a lényeg egészséges .
- Ez igaz .- mosolyognák kijött egy vörös nő majd meg szólat
- Nikkolett Károlyi
-Magyar vagy ? - de ezt magyarul kérdezném
- Te is ?
- Igen  Nyári Anna
- Kicsi a világ .
- Na nyomás
- Oké remélem minden rendben lesz
- Én is .
- Szívem miről beszélgettetek -kérdezte Kellan
- Ő is olyan nemzetiségű mind én .
15 perc múlva minket szólítottak .
- Anna Summer ?
- Igen .
- Jöjjön a doktor úr már várja .
- Kérem feküdjön fel az asztalra ez egy kicsit hideg lesz - mondta mikor rá nyomta a gélt . feszülten vártam  a percet mikor meg szólalt - Igen bizony hallják a kicsik szív dobogását . Ott vannak ahol lenniük kell . A terheség a 4 és 5 hét körüli lehet .
- Hogy érti hogy vannak ? -kérdezte Kellan .
- Ikrek kedves apuka .- mosolygott az orvos .
- Kaphatnánk fotót .- kérdezném ez már én
- Persze 2 kettőt nyomtatok . Úgy jó aztán megbeszéljük a továbbiakat .
- Rendben .
 Mióta kijöttünk az orvostól Kellan csak vigyorog . A kocsiban szólat meg először
- Apa leszek . Ezt el sem akarom hinni ráadásul Ikrek . Ennél boldogabb nem is lehetnék .
- Bizony két élet . Ami darabjaink . Szerelmünk gyümölcsei - mosolyogtam én is .
- Ráadásul elmondhatom hogy képem is van róluk . Anna keljünk egybe még ezen a nyáron augusztusban . Gyere hozzám .
- Kellan ne hamarkodjunk el semmit . Gondold át .
- Át gondoltam ezen a nyáron akarlak elvenni . Nem akarom hogy a gyermekeim házasságon kívül szülessenek . Szeretlek ez van ezen csak  két pici még jobban összeköti életünket .
- Rendben . De annyi dolgunk lesz .
- Neked semmi . Nem hajthatod magad ezért vannak az esküvő szervezők és én - nézne rám Kellan komolyan
- Oké . De olyan én is eltudok intézni mint a meghívó kiválasztása , Kaja kiválasztás és kóstolása az alkohol és a többi a te dolgod és persze a vendég lista . A családomon kívül csak pár ember hívok meg . A te feledet pedig majd írd meg a tiédet .
Rendben . A ruhát is elkel intéznem . Kellan ?
- Igen ?
- Szerinted Ashley elvállalná hogy segítsen ruhát keresni és koszorús lány legyen ?
- Biztos ilyenben őt kell hívni
- És még Allyson is velünk jönne elég nekem két koszorús lány . Jaj .
- Mi a baj?
- Nincs kisebb rokonod ? És lány .
- Mennyire kicsi ?
- 5-6 éves
- Rokonom nincs de ismerőseimnek van .
- Kinek ?
- Péter kislánya 7 éves .
- Tökéletes .
- De ez miért kell ?
- Virág szóró .
- Ohh . Ennyi dolog kell az esküvőhöz ?
- Ez csak a fele .
- Hogy -hogy a fele .
- Helyszín , dekoráció , ugye a meghívó , Kaja , Pia , vendéglista , ruha , Virág kiválasztása , Fogalom írás , Koszorús lány ruha , Szmoking  jah és Menyecske ruha és a Csokrok stb.
- Huh .
- bizony és még gyűrű is amit közösen kell kiválasztani
- Akkor most haza megyünk és lepihensz aztán holnap elmegyünk megnézzük a gyűrűket .
-Rendben . De nem lehetne előbb meg ejteni egy boltot ?
- De . Meg kérdezhetem miért ?
- Hát Kellene fagyi , gyümölcs , Csoki az az sok - sok édesség .
- Csak nem éhesek a picik - mosolyogna szélesen - Oké meg ejtünk egy boltot és veszünk minden félét . Hogy ne legyen baj hogy valami nincsen oké ?
- Tökéletes .
Miután haza értünk minden ment magától mind ketten úsztunk a boldogságban .

6 megjegyzés:

  1. Úristen:)
    Gyerekek ráadásul kettő:)
    Hát behalok:)Nagyon jó fejezet lett nem tudtam előbb géphez jutni mert sok a tanulni valóm de ahogy tudtam jöttem:)Még egyszer nagyon jó lett:)Biztos szép gyerkőcök lesznek:)
    Várom a kövit:)

    VálaszTörlés
  2. Oké szia én is csak most jutottam vizsgákra készülők
    :(
    Amint tudom hozom a kövit

    VálaszTörlés
  3. Kösszy holnap Infóból Pénteken pedig Irodalomból
    Hétfőn Matek és Szóbeli irodalom és még töri is kapcsolódik ehhez a csodálatos felálláshoz .
    Kedden Viselkedés tan ennyit tudok eddig (SZÍVOM A KÖVETKEZŐ PÁR NAPOT ) Ha pedig bukok valamiből nincs gép évégéig mivel évégén is vizsga
    nem tudom lesz - e friss JÚNIUS ELŐTT sajnálom

    VálaszTörlés
  4. Semmi baj megértem azért sok sikert nem lehet egy könnyű feladat ennyi tantárgyból vizsgázni:)
    Szurkolok:)

    VálaszTörlés
  5. Hát nem van egy pár még hátra de akadt időm a hétvégén írni remélem tetszeni fog a kövi amit már feltöltöttem

    VálaszTörlés