2011. január 24., hétfő

3. Novellám - Egy élet történet könyvekbe zárva

Egy élet történet könyvekbe zárva

Nem láthatom azt az álmot amit egyszer álmodtam .Egy hang mindig azt mondja nekem :
" Egy maszk vagy nincs lelked , add fel az álmod úgysem, éred el sose válik valóra ."
Alexa feladni készülte álmát, hogy egyszer szerelmes legyen . De megtörtént .Beteljesült az álma . 
Szerelmes lett egy fiúba . Viszonzást talált . De az esze azt súgta "ne bízz benne" .
Döntenie kellet válassza a helyes férfit vagy maradjon egyedül ?
Úgy döntött kockáztat mit el se induljon a SZERELEM útján . Voltak akadályok . Küzdöttek ...Teltek a hetek hónapok boldogok voltak majd jött a fordulat . Kristóf azt mondta már nem szereti ahogy kellene ... A lány összetört szenvedett . 1 év telt el a szakításuk óta Alexa úgy döntött külföldre költözik . Maszkot vett fel azt a maszkot senkinek nem engedte hogy átlépje . Megjátszotta magát kéménynek mutatta magát kívülről belül viszont félt nagyon . Egy nap nem bírta tovább megakart halni . Az egyik parkban volt egy híd és egy tavacska alatta . Körül nézett nem látott senkit . Le akart ugrani a tóba mikor egy kéz elkapta és felhúzta ... Meg kérdezte miért akart ön gyilkos lenni . Alexa makacs volt nem válaszolt a srác türelmes volt a lánnyal . A türelmének gyümölcse lett a lány mindent elmondott neki . Jó barátok lettek . Eközben a srác bele szerettet a lányban egyik este szint vallott neki a lány elmondta így érez iránta. 1 év múlva Szebasztián meg kérte Alexa kezét . Augusztusra tűzték ki  a nagy napot . Esküvő előtti éjjel leány búcsúra  mentek a fiú ugyan ott voltak nem vették észre csak Szebasztián és Alexa . Alexa a bár pulthoz indult Szebasztián is . 
- Ugyan oda hoztak minket .- mosolygott Szebre  a lány 
- Hiányoztál .- csókolta meg - És igen de így jó már majd nem 12 órája hogy láttalak . Tudod milyen hosszú idő az ?
- Nekem mondod és még hol van a délután 3 óra - sóhajtott nagyon a lány 
- Utána pedig már a feleségem leszel .
- Igen , de kérhetek valamit ?
- Bármit Szerelemem .
- Csókolj meg - Szebasztián örömmel teljesítette annak a lánynak a kérését akit szeret .
- Mennem kell - sóhajtotta Alexa - Gyanús lesz hogy sokáig itt vagyok . De az este folyamán sokszor jövök "inni" . 
- Ahogy én is - Csókolta meg a lányt
Az este folyamán jó párszor találkoztak a bár pultnál .Aztán haza indultak  . Más nap nagyon gyorsan eltelt a lány unokája mind ez a nagy mama naplójából olvasott élete egyik fejezete volt . Annának nagyon tetszett a nagymamája naplói így elhatározta ő is fog írni ezeket pedig elteszi hogy egy napon az ő gyermeke is olvashassa ezeket a naplókat  ....



Vége

4 megjegyzés:

  1. Szia:)
    Szerintem a három közül ez a legjobb:)

    VálaszTörlés
  2. Köszi nekem is ez tetszik ebből fogok majd következő történetet meríteni már meg van az első két fejezet de először be akarom fejezni a Mikor az álom valósággá válik -ot . Amint tudom hozom a frist .

    VálaszTörlés
  3. Szia! :D
    Elolvastam mind3 novelládat és nekem az első és ez nagyon tetszett :D
    ha lesz időm elolvasom a történeted is! :D
    Puszií
    Tia

    VálaszTörlés
  4. Kösszy nekem meg a blogod Tia és Seb összeillenek imádom:p
    És még is az utcsó feji lett a legjobb talán a halacska kikerül a képből:D

    VálaszTörlés