2011. január 9., vasárnap

9. fejezet - Esküvő

Miután haza értünk minden ment magától mind ketten úsztunk a boldogságban .

Ma van az esküvőm igen bizony 2 hónap eltelt  Kellannel már lassan egy hete nem találkoztam mivel van egy hülye babona így a lányok nem engedték , hogy lássam az én SZERELMEMET de már csak egy kicsi és az oltár előtt álok szerelmemmel. Emlékszem mikor anyuék meg tudtak hogy összeházasodunk és terhes vagyok nagyon kiakadtak a bátyáim meg csak vigyorogva közölték velünk ideje volt már egy normális palit találnom magamnak . Erre csak beszóltam nekik is egy-egy csajt erre mindketten felröhögtek és azt válaszolták majd találkozom velük az esküvőmön kíváncsi vagyok azokra a lányokra kik eltudták csábítani a bátyáim .

- Drágám készen állsz - kérdezte apám

- Igen erre várom amióta csak tiniként elképzeltem hogy valakihez férjhez megyek . Gyerünk .

- Rendben kicsim . Ezt eddig a napig nem mondtam neked és csak a bátyáiddal foglalkoztam de attól téged is nagyon szeretlek . - Ölelt magához .

- Én is  apa nagyon szeretlek téged .

- Mennyünk 

- Rendben .

Mosolyogva mentem végig a zöld szőnyegen aztán előttem Péter kislánya majd Ashley és Allyson  aztán én jöttem apám oldalán Kellannel mikor találkozott tekintetünk . Mindketten elmosolyogtunk . Az az egy hét még is oly sok volt nélküle .

Amikor oda értünk apám olyat mondott hogy  soha még csak remélni sem mertem nem voltunk soha a legjobb kapcsolatban én mindig is azért tartottam ettől mert nem születtem fiúnak .

- Át adom most neked legféltettebb kincsem , ha bántod te is bánni fogod .- ezzel át helyezte kezem a sajátjából Kellanébe

- Ne aggódj e miatt soha nem tudnám őt bántani előbb halnék meg mint hogy őt bántsam .- Azzal rám mosolygott . Mikor a pap felé fordultunk csak akkor vettem észre hogy az oltár a tengerparton van ráadásul délelőtt . Gyönyörű volt .

- Kedves  családok és barátok azért gyűltünk össze hogy ezt a két szerelmes embert az isten és világ előtt össze kössék életüket . Bizonyítsák szerelmüket .

- Kellan Christopher Lutz akarod-e az itt megjelent  Anna Diána Summer-t ?

- Akarom .

- Anna Diána Summet akarod -e az itt megjelent Kellan Christopher Lutz-ot ?

- Akarom .

- Akkor pecsételjék meg esküjüket ezekkel a gyűrűkkel - amit Robert nyújtott át nekünk mosolyogva .

- Akkor ezennel férj és  feleségnek nyilvánítalak titeket csókolja meg az arát .

Kellanek sem kellet kétszer mondani egyik kezét a tarkómra míg a másikat a derekamra   és rögtön lecsapott az ajkaimra .Csókunk lassú és szerelmes volt . Szerelmem szeme csak úgy ragyogott a boldogságtól .Egyszerre súgottunk mindkettőnk kedvenc szavát .

- Szeretlek  .

- Fotózás  - mondta Ashley mindenkivel fotózódtunk már vagy egy órája mikor elkezdtem szédülni rögtön meg kapaszkodtam a mellettem álló  személybe aki ha jól tudom Péter felesége volt a filmben Elizabethben .

- Jól vagy Anna ?

- Kicsit szédülök .

- Kellan - szólalt meg Liz - Gyere ide kérlek - de addigra csak annyit értem hogy a lábaim felmondják a szolgálatot . Mellettem Jackson állt ő kapott el az eséstől . Nem telt el sok idő Kellan - Anna mi történt jól vagytok - rögtön  a karjaiba kapott .

- Igen csak egy kicsit szédültem.De jól vagyunk .

- Bemegyünk lepihensz nem érdekel hogy mit mondasz aggódóm értetek . - Csókolt meg .

- Ennek örülök is .Csak ...- Hirtelen a hasamhoz kaptam .

- Mi a baj ? - kérdezte Kellan ijedten .

- Ez ... - nem tudtam befejezni megfogtam a kezét és a hasamra csúsztattam.

- Megmozdultak - mosolygott már ha lehet még boldogabban .

- Ez csodás érzés .

- Pihenjetek nem akarom hogy bajotok legyen de ha te is itt akkor ki foglalkozik a vendégekkel ? -mondtam majd kordult egyet a gyomrom . Terhesség hátránya állandóan éhes vagyok .De azon kívül a világ legjobb dolga .

- Kellan ?

- Igen?

- Hozzál valami Kaját éhen halunk itt .- pirultam el .

- Na gyertek - kapott a karjaiba vigyorogva - ne hogy éhen haljanak az én kincseim adott puszit nekem .

- Kellan ?

- Igen ?

- Átöltözhetek van egy estélyim erre az alkalomra ami sokkal kényelmesebb mint ez a ruha .

- Rendben cicám megvárlak .

- Kellan ?

- Segítenél nem érem el a fűzőt lécci segíts .

- Asszony a kezed ne kérjem meg ?

- Lehet hogy másodszorra átgondolnám a válaszom - vágtam be a durcit

- Szívem ne durcizz  . Mondtam már hogy szeretlek ?

- Nem elégszer ,de tényleg kényelmetlen ez a ruha nyomja a pocim .

- Miért nem ezzel kezdet ?

- Mert nem kérdezted .

- Segítek fordulj meg .- éreztem ahogy lazul a ruhám - Kész is na indulás gyorsen öltözz mert tényleg éhen haltok .

Pár perc múlva már a sokkal kényelmesebb ruhámban mentem vissza Kellanhez .

- Na milyen - pördültem meg előtte

-Tökéletes de kíváncsi lennék mi van alatta - éreztem ahogy pirulok

- Hmm szóval Sexy fehérnemű van rajtad .

- Mennyünk mert éhes vagyok .

- Oké . - kapott a karjaiba .

- Már csak pár hónap - simította kezét az éppen gömbölyödő pocakomra - Annyira várom már a születésüket .

- Én is te milyen neműek legyenek az ikrek ?

- Én örülök annak ha egészséges nem akarok kimondottam fiút . Olyan lesz amilyen . Nem fogok különbséget tenni egyik gyerek között se .- Mikor véget ért a monológjával le is értünk a vendégekhez .

- Kicsim jól vagytok ? - jött oda anyu rögtön

- Igen csak egy kicsit megszédültem a meleg miatt . De jól vagyunk -mosolyogtam

- Akkor jó na akkor jöhet a Kaja

Az esküvői vacsora nagyon finom volt. A torta is nagyon finom volt . Aztán jött a tánc az első az fiatal szerelmeseké .

- Kicsim nem kellene pihennetek ? Hosszú volt a nap nektek .

- Jól vagyunk még egy pár tánc Apuval és a bátyáimmal és esküszöm , hogy pihenek és nassolok egész este -

- Rendben .

3 óra múlva elmentek a vendégek is pihenni Kellan is elköszönt rögtön ott termett mellettem .
- Mehetünk ?
- Mindjárt .
- Oké . Miért mindjárt ?
- A torta .Kell még belőle - pirultam el .
- Rögtön hozok .
- Köszönöm szerelmem .
- Nektek bármit .
Pár perc múlva a torta maradékával tért vissza ami egy tálcán volt nem is kicsin .
- Mondtam már hogy szeretlek ?
- Hmm ma még nem .
- Akkor most mondom hogy imádlak .
- Én is titeket .
- Most már fel mehetünk?
- Igen .
Kellan a karjaiba nyomta a tortát és hozzá két kanalat majd a karjaiba vett úgy vitt fel a szobáig . megsem állt a lakosztály kanapéjáig .
- Együnk .- mondta mikor kanapéra tett .
Egész éjszaka kényeztettük egymást . Valamikor hajnalban aludtunk el . Úgy hogy már a felesége voltam .Egy nagy fordulatot vett ezzel az életem . Amikor az nap elmentem Allysonnal abba a bárba és elénekeltem .
Gathania - Blame in on you című számát akkor még nem gondoltam volna hogy az a srác aki nagy dumásként oda jött hozzám hogy adjam meg a számát . És egy béna átlátszó szövet adott be végül a férjem lesz . Ennek 8 hónapja azóta két pici babát hordok a szívem alatt ami babáinkat .


Allyson és Ashley ruhája :


A hajuk
Anna ruhája minden szögből és a haja :








 A csokrok 
1. lányoké



2. Anna



Az öröm anyák ruhái 

Anna anyukájáé : az első 

Kellan anyukájáé 


Anna ruhája miután rosszul lesz :

Anna bátyainak ruhái és így képzelemőket 

Roland :

Kristóf :




Az öröm apa : ( Dr.Roland Kristóf Summer )
a ruhája


Torta és a helyszín :







Kellan ruhája , Gyűrűk és a meghívó :










Így képzelem el az esküvői cuccokat :D

2 megjegyzés:

  1. Szia:)
    Nagyon jó lett most már hivatalosan is össze kötötték az életüket:)Az esküvői cuccok is nagyon jók:)
    Várom a kövit:)

    VálaszTörlés
  2. szia eddig jól haladok a vizsgákkal 17-ig vizsgázok aztán vége végre :P
    amint van időm a sok tanulás mellett hozom:S
    Szia

    VálaszTörlés