2011. január 22., szombat

1.Novellám - Mi történt veled :)

Mi történt veled ...

Az egész történet egy felhős nyári napon kezdődött. Az nap minden megváltozott találkoztam veled ...
Rád néztem és láttam a szemedben a szeretetet .Mi  barátok lettünk. Aztán szépen lassan elmélyültek bennem az irántad érzett érzelmek .Rájöttem mindenre mi ez SZERELEM volt . Az nap mesélted megismertél egy lány bele szerettél az érzéseimet nem mutattam soha neked csak barátnak keletem neked  . Nem mondtam soha hogy szeretlek . Egy nap nem hívtalak feledni akartalak . Te sem kerestél .Napok ... Hetek ...Hónapok teltek én még mindig szerettelek. Az nap nem gondoltam volna . barátnőimmel bulizni voltam . Szerelmes lettem . Egy ismeretlen srácba . Kalandnak indult majd átváltott másba . Hónapokkal később találtam egy képet rajta te mosolyogtál vissza gondoltam vajon mi lehet veled ? Úgy gondoltam nem firtatom . Az nap este nem jött Alex . Rossz érzés kerített hatalmába . Úgy gondoltam felhívhatnám . Felhívtam bár ne tettem volna egy ismeretlen nő vette fel megkérdeztem ki ő ? Erre nevetve megszólal én ki ? Alexander felesége és te?
Nem válaszoltam letettem . Nem tudtam mit tegyek így elindultam hirtelen. Egy parkban sétáltam éppen mikor meg láttalak téged nem mondtam semmit .Te sem köszöntél . Azt hittem egy ilyen barátságnak nem lehet így vége . De lehetséges volt  nem tudta . William nem sokkal azután hogy szakított Améliával . Hiányzott neki Emma társasága. Azé a lányé akiért ma már  tudja többet érzett szimpla barátságnál . Egy nap látta Emmát a parkban de gyáva volt nem mert oda menni hozzá . Egy hét elteltével tudta meg baleset érte szerelmét  . Haldoklott a lány .Mikor megtudta rögtön a kórházba rohant . Az orvosok azt , mondták neki nem sok az esély a felépülésére . William kétségbe esett . SZERELME a halálán volt . Megkérte az orvost had mennyen be hozzá . Engedélyezte tudta hogy milyen állapotban van a betege nem akarta elszakítani egy szerelmes fiút attól az nőtől akit szeret.  Emmának nem tudta mi történt .William nagy szenvedett gyötrődött . Emma életben maradt de kómába esett . Minden nap bement Emmához mikor nem volt suli . Minden délután ott volt reggelente onnan ment suliba . Már lassan egy hónapja volt kómába mikor egy éjjel magához tért William ott volt mellette meg mozdította kezét Will rögtön felébred . Csak egy bökkenő volt az egészben Emma nem emlékezett semmire . Will nem adta fel küzdött a lányért végül elnyerte küzdelme gyümölcsét . Ekkor jött rá mikor az esküvőn várta hogy KEDVESE ott legyen mellette . Hogy örök hűséget fogadjon mindenki előtt . Emma izgatottan készült az esküvőre végre szerelmével örökké egymásé lehessenek. Ott volt előtte William látta a szemében a boldogságot  ő is ugyan olyan boldog volt.
10 évvel az esküvő után 3 gyerekkel élték életüket . William ügyvéd lett de a legjobb . Emma pedig míg a kölykök suliban és oviban voltak pszichiáterként dolgozott magán praxisban.
Boldogan éltek addig míg szerették egymást . 

VÉGE !!!!!!!!!!!!!! 

2 megjegyzés:

  1. Köszi lesz néhány agy amelyik Novella a legjobban tetszik abból lesz a következő történet <3
    De nem tudom hogy mikor lesznek fenn mert Lázas vagyok :S

    VálaszTörlés