2013. január 19., szombat

Szívembe ívodott



A dal ami bennem él
Ismerek egy mondatot
Ami a tipikus tündérmeséket idézi
 Hol volt hol nem
Anyukám sok  szor mesélt hercegnőkről
És a szőke hercegükről
Akik megmentették a szerelmüket
Hol az én hercegem ???

Elértem már
Sok mindent
Mikor álmodtam
Előjött újra minden
A rengeteg rossz
És jó  is egyben
Ki ejtettem neved
Eltűnik minden
Elképzeltem sok szor
ha mind ez valóság lenne

De ez nem történik meg itt
Ez a valóság éppen
Visszhangzik ez az egész itt bent
Egyetlen egy mondatot zakatol  a szívemben
I LOVE YOU
Közös mondatunk
Magadhoz húzol , majd meg csókolsz
A szívem meg lódult
Közös dalunk szólt
Nem tudom hova tartok most
A zene a szívembe ivódott
Elmentél , Itt hagytál
Nem szerettél , soha talán

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése