2013. január 3., csütörtök

Everybody

Mindenki érezte már
A szenvedést
Úgy érzem el kell mondanom
Túl vagyok egy szakításon
Nem tudom ,mennyire normális
Mosolygom újra ön magam vagyok

Újra kezdem élni az álmaim
Nem érdekel mi volt
Tegnap vagy az előtt
Új életet kezdtem
A múltamon túl léptem

Nem akarok vissza térni
Soha többé már
A szívem újra boldogan dobog
Élem az álmaim ismét
Mindenki érezte ezt egyszer már

Új útra leltem
Nem érdekel
Bolondnak néztek
Boldog vagyok

Szánalmat nem kérek
Ez vagyok én
Hiszen meg leltem
A helyes utat ismét

Életem unalmas lenne
HA félnék mindentől
Nem kell senki
Együtt érzésé ismét

Tudod hol a helyes út
Hiszen van egy új
ÉS tisztább út
Kell egy új érzés

Új életet kezdtem én is
Túl tettem magam rajtad
Nem kellesz már
Ne is keress

Hiszen elmondtam mindenkinek
Ki is vagyok én
El hagylak
Az emlékeimből is

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése