2013. január 4., péntek

Eltünődtem

Valaha volt már
Hogy láttál egy gyönyörű éjszakát
Nézem most a csillagokat
Mert fényesen ragyognak
Mikor rád nézek mosolyogsz
Nem megyek oda hozzád
Soha nem akartam én ezt
Még is ez lett
Mert a szívemben érzem
Én ezt most

Hiszen az álmaink
onnan származnak
Hé most gondolj vissza
Mit is éreztél
Mikor rád néztem
Van valami ami benned meg fogott
És ezt nem tudom kikapcsolni
Már csak ezt az egyet érzem

Eltünődtem azon
Miről is szól a kapcsolatunk
Vagy az életem
Már nem kellenek hazugságok
Egy óceán is van belőlük

Most újra álmodok mindent
Már van egy valami amit szerethetek
A szívem újra szabad
Kinyitottam a szemem
És újra kiabáltam
A szívem újra szabad
Boldog vagyok
A színek körülöttem
újra színesek

Elég volt már
Van hova tartoznom
Nem félek már
Megtaláltam , hogy mit is érzek
Most Boldog vagyok de tényleg

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése