2013. január 3., csütörtök

Elfeljtem az emlékedet is

Nem szentelek neked több verset
Vannak fontosabb dolgaim
Most utoljára elmondom  mit
Érzek írántad

Nem akarlak látni többé
Nem kell az üzeneted sem
Vannak igazi barátok
Igazi érzelmek

A hazugságból elegem lett
Mosolyogva olvasom vissza
Az üzeneteid
Nem sírok ismét

Elengedtelek újra
Nem kereslek többé
Egy vagy a sok
Millió fiúból
Nem kell a halotti beszéd
 Most eldobom az emléked is 

Segítettek az igaz barátaim
Kik nem hagytak a mélybe
Süllyedni
Sosem hittem hogy velem tartanak
Lesznek ilyen barátaim egyszer
De különleges az én életem is
Újra az álmaimnak élhetek
Nem érdekel ki mit gondol már
A fény felé lépek
Nem nézek hátra
Soha többé már
Sosem már

Kinyitottam az ablakom
Kiengedtem rajta minden rosszat
Mosolyogva zártam vissza
Nem érzem már a fájdalmat

Sosem nézek vissza már
Talán egyszer majd
Visszagondolok rád is
Mosolyok a csacskaságomon
Mit is engedtem magamhoz
Soha többé nem érdekel
A Mondani valód
Itt hagyom a múltam
Túl léptem rajtad

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése