2013. január 3., csütörtök

Öcsihez :)

Vissza repültem a múltba
Mikor meg ismertelek
Rossz volt a lelki világod
Segíteni akartam
Barátok lettünk
Már majd nem testvérek

Mindig itt vagy nekem
Ezt köszönöm öcskös
De tényleg
Meg védenél bárkitől
Ez fordítva is igaz ám

Egész életemben egy
Ilyen barátra vártam
Téged meg is kaptalak
Nem kell más talán
Ártatlan viccekkel
Megtudsz nevetetni
Sosem tudtam .hogy
Létezik igaz barátság

Te meg mutattad , hogy
Még is van
Bárhol vagyunk
Akkor is tudom
Rád bármikor számíthatok
Ott leszel nekem
És ott is vagyunk egy,ásnak

Te vagy a legjobb öcskös
Ha kell felnyitod a szemeim
Nem érdemes sírni senki ért sem
Támogatsz akkor is másokat
Ha te sem vagy toppon
Bármi van nem hagylak magadra

Hisz te sem teszed
Ezt sosem
Köszönöm a sorsnak
Hogy ilyen barátot adott nekem
Testvérem is lettél ezt soha ne feledd :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése