2013. január 25., péntek

Szeretlek anyu II

Őszi napon világra jöttem
Szerettél mindig feltétel
Nélkül támogattál engem
Anyu te vagy nekem a kincsem
Te segítesz a harcokban
Sosem hagysz cserben
Te tanítottál meg járni
Írni , olvasni , számolni
Mindenben támogattál
Mikor gyenge vagyok
Akkor is mellettem állsz
Te vagy a legjobb az életemben
Sosem ítéltél el
Mindig is mellettem álltál
Mindenben támogattál
Éjjel van írom ezt neked

Sosem felejtem el mit tettél velem
Sosem felejtem el mindent meg tettél értem
Sosem felejtem el a harcod amit értem tettél
Sosem felejtem el a sok közös mesét
Sosem felejtem el a tanításod
Sosem felejtem el a sok közös mesét 
 Sosem felejtem el a sok közös estét
Sosem  felejtem el viszonozni a támogatásod 

Január van hideg hajnal
Mosoly fogad minden nappal
Nem színészkedsz őszinte vagy
Sajnálom , ha meg bántottalak
Ha féltem  mindig velem voltál
Kis lányként ölelésedbe vontál
Köszönöm a sok közös emléket
A sok közös percet
Sok ilyet szeretnék még eltölteni veled
Csak is veled
Szeretlek anyu ezt sose feledd el !!!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése