2013. január 19., szombat

Elmondom !!!



Elmondom mi nyomja a lelkem
Valami meg változott
Nem működik köztünk
Az élet folyton közbelép
Nem hagy minket békén
Akár hányszor próbálom
Eltervezni az életünk
Sajnos nem működik

Nehéz elmondanom
Nagyon ezt
De meg kell tennem
Ez lesz a legjobb kedvesem
Jó lesz ez ???
Nem tudom de ezt most
Nem is tudom már
Kellesz mint a levegő
De melletted nem az vagyok
Aki lenni akarok

Nem tartozom ide
Ezt meg kell értened
Talán valamikor megtalálom a helyemet
Saját utam járom , keresem a fegyverem
Nem felejtelek el
Az emlékeimben benne élsz
Ezt ne felejtsd el

Reményeimben újra együtt voltunk
Majd minden szerte foszlott
A színek ki fakultak
Nagyon nehéz minden
Lassan eltűnik minden
Elmegyek , mert azt kell tennem
Amit helyesnek vélek

Nehéz elmondanom
Nagyon ezt
De meg kell tennem
Ez lesz a legjobb kedvesem
Jó lesz ez ???
Nem tudom de ezt most
Nem is tudom már
Kellesz mint a levegő
De melletted nem az vagyok
Aki lenni akarok

Mi lesz azzal
Amin együtt keresztül mentünk
Hol a bizalom ?
Nem akartalak
Megbántani
Mi van velünk ?
Mit tettem én ?
El kell mennem
Még is hiányozni fogsz nagyon
Itt vagyok
Ne menj el
Nem az vagyok
Aki lenni akarok
Sajnálom nagyon
Szeretlek vissza vonhatatlanul !!!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése