2011. december 1., csütörtök

Versikém :D


A szerelem egy álom.
 Ott van előttünk .
 De nem foglalkozunk vele .
Mire rájövünk kit is szeretünk
El veszítjük .

Tudtunk nélkül történik minden .
 Egy pillanat meg változtat mindent
egy mondat
mely szét hasítja a szíved .
Egy pillantás
amiben  el veszni tudsz
egy érzés mely megdobogtatja a szívet
. Egy mosoly mely mindent elfeledtetni képes .

 Meg haltam akkor
de már tudom hogy álom
 akit egyszer szerettem
már csak vádol
– Dúdolgattam  haza felé
éppen az iskolából
amikor valaki csak elárult
nem tudom hogy hová visznek
engem már tudom hogy csak jobb hely lehet

Akit egyszer szerettem
Annak csak én teher lehetek
Ki vagyok igazából ???
Senki sem tudja
Csak egy lány akit
A  múltban elárultak
Ki az aki szeret ???
Mindenki elárult
HA ennyit érek
Nem is keress mától

Hazug vagy te is
Mint minden ember
Csak idegen vagyok
Kit soha nem ismertek
Te sem vagy különb
Ha az lennél drága
Leléptél volna
Nem fájt volna annyi érzés
Ha nem hiszed tedd fel a kérdést

Emlékszem egyszer azt mondtad
Nekem én leszek akit örökké szeretsz
De átbasztál ezt tudom
de már nem fáj semmi
hisz minden mondatod
csak egy titkos hazugság volt rég
Ki vagy te nem tudom már sajnos

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése