2011. december 12., hétfő

Kértem én őszinteséget

Kis lányként hittem egy mesében .
Hogy el jön értem egyszer ,
a mesebeli hercegem.
De csak álom volt .

Bár fáj be ismerni tényleg csak álom volt .
Remegve gondolok a múltam sötét árnyékára .
A hangod bársonyára .
Mosolyog lágy szavára

Kértem én őszinteséget .
Te még sem adtad meg nekem .
Kértem én egy igaz szót 
Te még sem mondtál nekem .


Kedves voltál még is távol vagy már tőlem.
Nem kellesz hiszen úgy is el mész egyszer
Hercegnő szerettem volna lenni .
De sajnos nem születtem annak .

Mese figura sem vagyok .
Így nekem nem jár herceg .
Kellett volna egy átlagos srác
Aki csak őszintén szeret .

Kértem én őszinteséget
Te még sem adtad meg nekem .
Kértem én egy igaz szót 
Te még sem mondtál nekem .

Sosem voltam a szemed fénye 
Sosem voltam a szíved meg dobogtatója
Sosem voltam elég neked 
Sosem voltam a szerelmed ...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése