2011. december 28., szerda

Versem 2 .

Kapcsolatunk véget ért .
A szerelmem meg maradt .
Szeretlek még téged .
De nem működött ez a kapcsolat.

Régen volt találkozásunk.
Lassan pár éve .
Gyermekként hittem .
Egy hercegben .

Azt hittem te leszel .
De még sem ez lett édesem .
Sajnálom , hogy vége lett .
Barna hajú hercegem .

Utálom , hogy vége .
Utálom , hogy kellesz.
Utálom , hogy hiányzol.
Utálom , hogy szenvedek .

Ketten voltunk egy pár.
Félek újra érezni .
Félek aludni .
Ha nem vagy mellettem.

Hiányzik a hangod .
Érintésed , illatod .
Tested melege .
Egy hideg hajnalon .

Az ágyam hideg .
A szívem szét szakad .
A szemed csillogása .
Fel rémlik a csillagokban.

De neked a szőke picsa kellett .
Nem voltam elég jó neked .
Hát legyen ez van életem .
HA kell el felejtelek .

Utálom , hogy vége .
Utálom , hogy kellesz.
Utálom , hogy hiányzol.
Utálom , hogy szenvedek .

Gyűlölök szenvedni .
Gyűlölöm , hogy kellesz.
Gyűlölöm , hogy hiányzol .
Gyűlölöm , hogy vége ...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése