2011. december 22., csütörtök

Eltitkolt könnyek 18.fejezet - Az idő múlása

( Kimi szemszöge : Nász út után 6 hónappal )

A futamot meg nyertem végre újabb világ bajnoki címre van esélyem . Úgy volt csak holnap érkezem de nem maradtam a bulin inkább ünneplem a feleségemmel :) . Már lassan két hete nem láttam erre a futamra nem jött el pedig az eddigieken ott volt ráadásul furcsán viselkedik körül belül egy más fél hónapja . Lehet , hogy az miatt érzem furának , mert az előző feleségem meg csalt és csak  a félelem miatt , ne , hogy Ő is hasonlóan cselekedjen . Nem tudom de ha Anna el hagyna az nem élném túl . Lehet nyálasan hangzik egy férfitől de szeretem az életemnél is jobban Ő a lelki társam sosem hittem volna , hogy ÉN ilyet fogok mondani de mégis megtörtént . Ráadásul az is nagyon idegesít , hogy hiába próbálkozunk a babával még sem jön össze tudom az internet azt mondja HA egy évig nem jön össze a gyermek áldás akkor kell orvoshoz fordulni . Végül is még van fél évünk próbálkozni . Szeretnék egy kislány nem mondom egy kis fiúnak is örülnék de egy lányt jobban el lehet kényeztetni . Viszont azt tudom , hogy Anna nem hagyná . Nem akarna a lányunkból egy pláza cicát csináljunk és mindent csak úgy elé rakjunk fel nőtt korában . Bár remélem nem valami betegség miatt nem lehet majd gyermekünk . Tudom azt Annáról , hogy összeroppanna . De nem csak Ő hanem én is . Minden vágyam egy kisgyerek akinek én lehetek a példa képek . Úgy mint nekem volt az Édesapám :S .
- Kérjük kedves utasaink kapcsolják be biztonsági öveiket a le szállást hamarosan meg kezdjük . Köszönjük , hogy  miket választottak . - a szokásos szöveg után fel vettem a csomagjaim és mentem haza az én drága feleségemhez . Vártam már , hogy otthon legyek és karjaimba zárhassam két hete nem voltunk egymással se testileg sem pedig nem láthattam . Tudom most az képzelitek én is csak a szexet tartom szem előtt pedig ez nem igaz . Jó tudom , a kapcsolat alap pillére a nemi élet is . De nekem már csak az is elég ha hozzám bújik vagy egy csókot kapok  tőle . Mikor be fordultam az utcánkba valami furcsa érzés tört rám nem tudom meg mondani mi de mikor le állítottam a kocsit a ház előtt már ki is szálltam . Csomagjaimmal együtt mentem be a házba ahol SENKI nem volt . Arra gondoltam biztos valamelyik lánynál van . Ugyan is erre a futamokra egyikük sem jött el . Arra hivatkozva régen voltak már csak csajok napon  . Vagy Csajos napnak hívták ????
Valami ilyesmi nem nagyon értettem meg a lényegét :) . El határoztam fel hívom a lányokat ők csak tudják , hol van . Vagyis csak remélni tudom , hogy nem esett semmi baja = S . Három csörgés után felvette Allyson .
- Halo tessék Allyson Nightot hívta miben segíthetek . - Biztos nem nézte meg ki hívja :)
- Szia Ally ott van Anna ???- kérdeztem meg .
- Szia Kimi nincs itt . Tegnap óta nem láttam . Hívd fel Angiet hát ha nála van .- Mi tegnap óta nem látta ????
Kezdek félni .Gyors válasz után le is raktam a telefont .Gyors tárcsázás után már halottam , fel veszi Angie .
- Szia Anna . Mi újság régen beszéltünk .-NA jó ott sincs . Hol lehet ??? Mit csinál ??? Kivel van ???
- Szia Angel pont azért hívtalak nincs - e ott Anna de ahogy halom nincs . Nem is zavarlak . Szia .
Mióta haza értem már el telt közel egy óra . Lehet , hogy valami férfival van ??? Nem csalna meg de ha még is ??? Nem tudom lehet balesete volt vagy csak szimplán el ment vásárolni . De a csajok nélkül ??? Nem hiszem . Ilyen gondolatok közepette meg halottam az autója hangját . Még le sem állította a motort már ki is vágtam a bejárati ajtót . Iszonyatos düh , aggódás és félelem volt bennem .Na meg nem utolsó sorban  féltékenység !!!
- ANNA HOL VOLTÁL .- kérdeztem szinte kiabálva .- Hívtam ALLYSON nem voltál ott . Hívtam ANGEL ott sem voltál . Várom a magyarázatod merre jártál .- mondtam kicsit dühösen.
- Bent meg beszéljük rendben ???- mondta nyugodtan
- ITT ÉS MOST BESZÉLJÜK MEG .- mondtam talán kicsit  indulatosan
- Rendben orvosnál voltam .- válaszolt nekem. Szívemben lelkemben egyből el tűnt a düh helyette az aggodalom kapott fő szerepet  kérdezni akartam de meg előzött .- Többit bent mondom el  .- Már be is ment a házba . Két másodperc múlva már bent voltam én is
- Miért voltál orvosnál ??? Beteg vagy ??? - kérdeztem aggódva hiszen a feleségem az isten szerelmére
- Nem mondanám betegségnek -  mosolygott rám . Mire le esett mire érti . TERHES az én gyerekemmel .  Hirtelen teljesen ismeretlen érzések járták át a szívemet alig egy perc töredéke alatt . Apa leszek :) Végre !!!  - Csak nem ??? - kérdezte  meg azért , biztosra akartam menni
- De viszont - tette fel az ujját . Mire nagyon meg ijedtem hiszen féltem őt és most már a kicsit is :)
- Viszont ??? - kérdeztem  vissza nagyon féltem a válaszától .
- Fel kötheted a nadrágod pénz ügyileg mert a PICIKNEK sok minden kell - mondta mire el mosolyodtam majd hirtelen tudatosult bennem mit mondott . PICIK ??? akkor IKREK ??? Úr isten !!! Huh két baba egyszerre húzós lesz de meg oldjuk .
- Várj Piciknek ???  - kérdezett vissza azért biztos ami biztos alapon . - Ikrek ??? - kérdeztem rá
- Igen - mosolygott rám
- Szeretlek Kicsim - kaptam fel nevetve
- Én jobban szeretlek - nevetett Ő is hiszen már fél éve akarjuk ezt a babát
- Terhes vagy megérte .- mondtam neki . Hiszen nagyon feszült voltam ez miatt eddig .
- Igen rájuk megérte - csókolt meg életem szerelme . Majd hirtelen kérdések tömkelege gyűlt az agyamba . Hiszen  semmi nem tudok a terhességéről ;) Úgy értem mennyi időnk van meg még sorolhatnám :)
- Anna ??? - kérdeztem
- Mondják Kims - mosolygott szerintem sejtette most fogom bombázni a kérdéseimmel.
- Mennyi idős terhes vagy .- bújtam hozzá és simogattam a lapos pociját .
- Két , két és fél hónapos miért ??? - kérdezett vissza
- Mióta tudod ???- mondtam neki .
- Hát tudod lassan egy hónapja de nem akartam még elmenni orvoshoz mert régebben is volt , hogy ki maradt egy hónap . Ezért gondoltam inkább várok mint , hogy téged és főként magam hiú ábrándokba kergesselek - az arcát vállamba fúrta tudtam , hogy arra gondol . Hogy én téptem magam mi bajom lehet de nem haragutam rá hiszen csak jót akart .
- Anna ??? Amúgy mikor lehet már meg tudni milyen neműek a kicsik ??? - kérdeztem fülébe súgva .
- Nem tudom biztosak csak a szülés után lehetünk - mondta.
- Gyere - álltam fel majd őt is fel nyalábolva mentem fel az emeletre meg pecsételve ez a csodás hírt :)

2 megjegyzés:

  1. szia gratulálok ez szuper de kimi kicsit lüke
    puszy
    kellemes ünnepekez

    VálaszTörlés
  2. Szia kösszy utolag neked is :)
    Igen a mi jeges macink már csak ilyen :DD

    VálaszTörlés