2011. december 12., hétfő

Eltitkolt könnyek 17.fejezet - Émlékek és ...

17. fejezet - Emlékek és ...



(6 hónappal  nászút után )

NEM LEHET !!!! VAGY MÉG IS ???? ÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁH VÉGRE SIKERÜLT :DDD 
JAJ ILYENKOR NINCS ITTHON AZ ÉN SZERELMEM :SSS
NA szerintem emlékeztek néhány az esküvőmre jobban mondva esküvőnkre Rakkával ??? Meg van melyik részre gondolok ??? HA nincs akkor segítek :D.
Emlékszem , hogy is volt ... 
Az egész úgy kezdődött , hogy a lányokat fel hívtam azzal az indokkal , hogy segítsenek átöltözni nem ez volt a valódi indok . Akkor még terhes volt Ally akit az a féreg el is hagyott azért mert terhes bizony az álma egy perc alatt szerte foszlott , hogy anya lehessen mert annyira felidegesítette magát , hogy el vetélt . Nagyon fáj úgy látni egyik legjobb barátnőmet . NA vissza térve a témához még nem biztos de lehet , hogy egy taggal bővül  a kis családunk :) Bizony lehet , hogy babánk lesz az én szerelmemmel . :)
Ma megyek dokihoz szóval drukkolni :D Az az igazság , hogy Kimi tiszta ideg mert azt hiszi valamelyikünknek baja van , hogy fél éve együtt vagyunk és még nem jött össze a baba vagyis hülyén fogalmaztam 6 hónapja mióta TESTILEG is együtt vagyunk nem jön össze az az igazság , hogy én már egy hónapja tudom ezt vagyis remélem . Gyermeket varok ugyan is egy hónapja nem jött meg . Ha minden igaz két hónaposnak kell lennem . Na mind egy indulnom kell dokihoz .
Mikor az orvosi rendelőbe értem ott volt egy házas pár egy két vagy három éves kislánnyal aki nagyon nem figyelt így egyszer csak neki szalad a lábamnak és seggre csücsülés  lett a vége .
- Jól vagy kicsi lány ??? - guggoltam le hozzá
- Iden - mondta félősen
- Ne haragudjon .- mondta a férfi ki rögtön oda ment a kislányhoz és fel vette
- Nem haragszom. - mondtam majd leültem
- Apuciii tegyél le - nyavalygott a kislány .
- Nem teszlek le Nikki .Nyugodj meg egy kicsit .- mondta neki kedvesen
- De Apuciiiiiiiiii - húzta le az i betűt aranyosan  .
- Hanna Kovács ???- szolt ki az asszisztens .Miután bement nem bírtam ki és meg kérdeztem . Hiszen Ők is ha nem is Ők de a srác magyar :D
- Magyarok vagytok ??? - kérdeztem rá mire a férfi szemei kikerekedtek
- Igen de honnan ??? - szinte csak tátogott .-
- Én is félig magyar vagyok . Amúgy Anna Summer - Raikkönen  - mutatkoztam be .
- Kovács Nikolas . De RAIKKÖNEN ??? Úgy mint Kimi Raikkönen felesége ??? - kérdezett  vissza 
- Öhhh mivel foglalkozik ??? - kérdeztem vissza
- Újság író vagyok . - mondta ki gondolkodás nélkül . A FENÉBE  - DE nyugodjon meg nem írom meg , hogy itt volt . Most csak magán emberként vagyok itt de ha meg kérdezhetem jön a trón örökös ??? - kérdezte mosolyogva
- Őszintén ??? - kérdeztem vissza
- Igen .- mondta
- Nem tudom . Viszont nem szeretnék erről beszélgetni .- mondtam neki .
- Megértem de ha beszeretnétek jelenteni lehetnék én aki meg csinálja majd veletek az interjút ??? - kérdezte izgatottan
- Ha meg adod az újságja nevét akkor lehet te leszel az DE tényleg meg kérlek ne hozd még le . Nem biztos , hogy az vagyok sőt még Kimi sem tudja .
- Rendben amúgy ennék az újságnál dolgozom .- mondta majd adott egy papírt . Miután ki jött a vizsgálatról a felesége még el ment ultra hangra láttam a férfin  , hogy menne így ha én és a nagy szívem . Grrrrr fog egyszer a sírba vinni .

- Nikolas ??? - szóltam neki mire a felesége is ide fordult.
- HA be akar menni nyugodtan addig vigyázok  a kis lányra akit idő közben sikerült berakni a Baba kocsiba és elaludt .
- Meg tennéd - nézne rám a lány
- Persze úgy is utánad jövök- mosolyogtam rá
- Köszönöm .- majd eltűntek a szemem elől . Körül belül 20 perc múlva kijöttek és mosolyogva mondták , hogy kis fiúk lesz .
- Jaj Anna képzeld kis fiúnk lesz .- mondta nevetve HANNA .
- Gratulálok - mondtam
- Anna Diana Summer - Raikkönen ??? - szólt ki az asszisztens
- Az hiszem most utálnak itt ennyi névvel - mondtam magyarul mire a két "barátom " fel nevetett - Itt a telefon számom ha bármi van fel hívhatok  - nyújtottam át egy lapot nekik majd bementem a vizsgálóba .
A doki kedves volt meg állapította , hogy a mély száj el van záródva így arra utal , hogy terhes vagyok . Az ultra hang után lehetünk benne teljesen biztosak .
- Lehet , hogy hideg lesz .- mondta nekem mosolyogva a doktor úr . Elején fura volt , hogy egy másik férfi ér ott hozzám ahol Kimi szokott de nem baj Kimi úgy is kéretni fog nekem egy NŐI nőgyógyászt ismerem már annyira . A doki hümmögésére figyeltem fel.
- Baj van ???- kérdeztem rá
- Attól függ mi baj önnek .- mondta mosolyogva .
- Doki ne idegesítsen kérem .- mondtam neki
- Hát a picik egészségesek . - mondta mososolyogva
- Miiiii ???? PICIK ??? - kérdeztem vagy 4 oktávval magasabban
- Ige gratulálok Mrs. Raikkönen ikreket vár .
- Mennyi idősek ??? - kérdeztem vissza
- Ahogy nézem 9-10 hetes lehet  . Szóval olyan két , két és fél hónapos körüli terhes . Amit viszont javaslok önnek . Egyen sok gyümölcsöt .- nézett rám a doki .
- Köszönöm . Akkor én megyek is . Viszlát további jó munkát.- mosolyodtam el
Mikor haza értem nem  várt meg lepetés fogadott . Kimi kocsija a ház előtt volt én úgy tudtam CSAK HOLNAP jön . Mikor leparkoltam a kocsim Kimi rontott ki mint egy du vagy .
- ANNA HOL VOLTÁL .- kérdezte szinte kiabálva . Szemében féltés , aggódás , düh keveredett .- Hívtam ALLYSON nem voltál ott . Hívtam ANGEL ott sem voltál . Várom a magyarázatod merre jártál .- mondta kicsit dühösen.
- Bent meg beszéljük rendben ???- kérdeztem vissza nyugodtan
- ITT ÉS MOST BESZÉLJÜK MEG .- mondta indulatosan
- Rendben orvosnál voltam .- válaszoltam neki . Mire a szeméből el tűnt a  düh helyét az aggódás vette át .- Többit bent mondom el  .-  mikor láttam nyitotta volna a száját csak el mentem  mellette és bementem a házba .
- Miért voltál orvosnál ??? Beteg vagy ??? - kérdezte aggódva
- Nem mondanám betegségnek -  mosolyogtam rá . Mire láttam meg csillanni a szemét jobban  mondva láttam benne a felismerés szikráját .
- Csak nem ??? - kérdezte  meg nálam csak Ő vágyik jobban egy babára
- De viszont - tettem fel az ujjam miután ki mondtam . Szemében félelem csillogott
- Viszont ??? - kérdezett vissza
- Fel kötheted a nadrágod pénz ügyileg mert a PICIKNEK sok minden kell - mondtam neki kicsit meg nyomva a PICIK szót .
- Várj Piciknek ???  - kérdezett vissza . - Ikrek ???
- Igen - mosolyogtam rá
- Szeretlek Kicsim kapott fel boldogan
- Én jobban szeretlek - nevettem
- Terhes vagy megérte várni mondta mosolyogva
- Igen rájuk megérte - csókoltam meg...



2 megjegyzés:

  1. Ezt a megjegyzést eltávolította a blog adminisztrátora.

    VálaszTörlés
  2. Sziiiia huh kösszy :D NE PARÁZZ BENNE LESZNEK A CSAJOK A STORYBAN :D
    FOLYTATÁS FOGALMAM sincs mikor lesz :S
    Majd valamikor lesz XD

    Pusszy : Krisztin95

    VálaszTörlés