2011. december 1., csütörtök

Álmok tengerén - 4. fejezet - Kell a barátságunk !!!


Miután Tommi elment aludtam kicsit ... De az álmom nem igen volt szép ...
Az álmomban újra éltem a balesetet . Kimivel veszekedésünk a reptéren majd , hogy a taxiba szálltam és mondtam a sofőrnek , hogy ne álljon meg . Mikor Rakka el kezdett követni minket . majd a sofőr kérése , hogy kapaszkodjak miután nem tudott meg állni . Majd az az érzés mikor le sodródott az útról majd a fájdalom és semmi . Itt ébredtem fel és sírtam  . Miattam halt meg egy ártatlan ember akinek családja volt . Gyermekei lehet pszichiáter vagyok de ez nekem is sok túl sok . Miért kellett meg halnia ? ? ? Miattam ? ? ? Akkor miért nem ÉN ? ? ? Hiszen az én hibám volt ! ! ! Ha nem kérem meg , hogy ne álljon meg nem ment volna gyorsan és lehet hogy túl éljük mind ketten a balesetet . Nekem ez már túl sok ! ! ! Mindent elrontok nem Élhetek én soha boldogan . Azért büntet az ég mert annak idején elmentem ? ? ?Boldogtalanak kell lennem mert én is azzá tettem Kimi , Rami , Tommit és Nagyiékat ? ? ? Nem tudom  Bárcsak én is meg haltam volna akkor  ? ? ?
-          Lorena ??? Miért sírsz ? ? ? Hééé Lorena ? ? ?  - kérdezte Kimi kétségbe esetten
-          Miattam halt meg én vagyok a hibás . Ha nem kérem , hogy  ne álljon meg akkor talán ő is ilyen állapotban lenne . A felesége a gyereke ha van mind szenved miért nem én voltam az aki életét vette el az isten ??? Miért nem én ???
-          Lorena figyelj rám – fogta meg a fejem és kényszerített hogy  szemébe nézek – TE NEM VAGY hibás érted te nem .- mondta nekem kedvesen
-          DE én vagyok mindent elrontok először tönkre tettelek titeket majd elköltöztem és minden az egész az én hibám mindent el rontok . Ha nem költözöm el akkor nem találkozom azzal a féreggel  . És ez nagyon  fáj szerencsétlen vagyok . Egy szerencsétlen idióta . - Sírtam tovább …
-          Ki bántott meg ennyire ? ? ? – kérdezte
-          Biztos hogy akarod , hogy el mondjam ? ? ? – kérdeztem rá
-          Igen .- mondta
-          Rendben az egész majd nem két éve történt . Egy suliba jártunk Christiannal . Fél éve jártunk körülbelül mikor halottam egyik haverjával beszélni . Egész végig csak azért volt velem , hogy lefeküdjek vele miután nem történt meg ez fél évig el kezdett meg csalogatni a leg durvább az volt , hogy a legjobb barátnőmmel tette mind ezt . Mint ezt a diploma osztóig tűrtem ami közel 1 hónapja volt . Egész végig nem feküdtem le vele . Ellentétben a „Legjobb”  barátnőmmel akivel nem tudom hogy mennyi ideje csalhatott már . Majd meg tudtam , hogy terhes Emma . Szépen ki terveltem , hogy vágok vissza . Mikor tudtam , hogy együtt vannak Chriséknél el mentem hozzájuk mikor Chris nővére nyitott ajtót . Hazudott ő is nekem . Kicsit elbeszélgettem velük majd szakítottam Chrissel és el jöttem Párizsból . A többit pedig már tudod . Veled mi történt az el múlt időben ? ? ? – kérdeztem vissza
-          Miután el mentél folytattam az autó versenyzést . Jövő évtől kezdve a Saubernél leszek az egyik pilóta a Ferrarinál .- mondta nekem- Szeretném ha ott lennél az első versenyemen . Első forma 1 –es futamán szeretném ha ott lennél na  mit szólsz ha kikerülsz innen akkor el jössz velem Melbournebe ??? – kérdezte mosolyogva
-          Nem tudom majd még eldöntjük oké ??? – Szívem melengette ez a kérése hiszen azért amiért el hagytam még ha nem is szándékosan de meg vethetne . Hiszen én annyit bántottam őt és mindenkit aki fontos volt nekem . Kár a múlton rágódni hiszen nem csinálhatom vissza de bár meg tehetném akkor nem itt állnék vagyis inkább feküdnék hanem lennének igaz barátaim sőt ennyi kín után talán újra boldog lehetek ??? Rakka mellett . Tényleg mi is volt az egózás a reptéren ???- Tényleg Kimi mi is volt a reptéren idézem „Nincs ideje szócsatázni velem ???Pedig azt hittem , hogy a rajongom vagy . Tudod hány száz lány lenne a helyedben , hogy találkozzon velem ??? A nagy Kimi Raikkönennel ????” . Csak nem egoista lettél ??? – kérdeztem rá
-          Hát az úgy volt , hogy alapból ideges voltam az újra találkozás miatt és amikor nekem jöttél vagy pont fordítva nem is lényeges . Akkor azt mondtad , idézem „Ne is próbálkozz nem érek rá egy hülye szó csatára egy idegennel” . Elkapott az ideg , hogy valaki vissza mert nekem beszélni ezért volt az Egós beszólásom .- kisfiús mosollyal válaszolt nekem . Igen érzem Ő az a srác aki újabb fejezetet fog kezdeni életemben . Hiszen szeretem és nem csak barátként J . Minek tagadjam ??? Bár ezt nem tudhatja meg !!!
-           Kimiiii – húztam el a nevét
-          - Tessék ???- kérdezett vissza
-          Húznál nekem csókit ??? Tényleg Mp4-mel mi lett ???
-          Az első kérdésedre és a másodikra is csak annyi , hogy nézz bele az éjjeli szekrényedbe . – Bele néztem és ott volt az Mp4-em és még sok CSOKI is :D
-          RAKKA ÉN ÚGY IMÁDLAK .- mondtam neki mosolyogva miközben kibontottam egy táblás csoki .- Kérsz ??? – nyújtottam felé a csokit
-          Nekem nem szabad – jött a válasz
-          Az elmúlt időben amúgy is alig ettél szóval nem hízik meg a segged egy kis csokitól majd ha jól leszek el megyek veled futni . Na áll az alku ??? – Nem akartam , hogy rossz legyen neki , hogy nem ehet csokit mikor tudom ő is imádja úgy mint én .
-          Rendben de Márk nem tudhatja meg , helyben meg enne vacsorára . Amúgy meg ettem én rendesen az elmúlt időben – nézett rám . Ha nem ismerném akkor még TALÁN el is hinném neki de túl jól ismerem Kimi Raikkönent , hogy tudjam most nem mond igazat . Lehet ki maradt néhány év a barátságunkból DE én akkor is jobban ismerem őt mint az egész családja együtt véve mert nekem mondott el mindent . Rengeteg emlék köt össze minket . Amik soha nem tűnik el az életemből hiszen mi barátságunk elég sok mindent túl élt már . Így ezt is túl fogja vagyis nagyon remélem .
-          Kimi Mattias Raikkönen nem mondták még neked , hogy hazudni nem szép dolog ???- kérdeztem rá az utolsó mondatára célozva.
-          Jó- jó túl jól ismersz .- mondta duzzogva . Mire csak nevetni tudtam . Most eljátssza a sértett kis fiút ezt nem tudta levetni lassan húsz éve magáról . Lehet Ő a nagy jég ember de engem nem tud át verni túl jól ismerem :D  
-          Kimi nekem hazudni nem tudsz túl jól ismerlek . Régen én voltam a lelki szemetesed így tudom milyen vagy amikor hazudsz , boldog vagy , szomorú , mikor színészkedsz hiszen ismerlek mint a tenyeremet  . Kis fiúként ha elestél hiába fáj te még sem sírtál csak azért , hogy meg mutathasd te már nagy fiú vagy !!!
-          Te meg mindig velünk töltötted a szabad időd mint , hogy némelyik barátnőddel lehettél volna egy csajos napot tartva . – mondta nekem
-          Csajos nap tudod te egyáltalán milyen az ??? – rá kellett kérdeznem kíváncsi voltam válaszára őszinte leszek . Én utálom az ilyen Csajos napokat régebben Emmával csináltunk ilyet . Ebbe nálunk az tartozott bele , hogy el mentünk fodrászhoz , pedikűr ,  manikűr és kibeszéljük a suliban történt dolgokat ,pletykákat .
-          Hát ha jól tudom itt a csajok kibeszélik a fontos NŐI dolgokat .- mondta zavartan . Jaj de cuki . MI CUKI ??? Nem -  nem Lorena nem szabad ilyenre gondolnom . Hiszen mi csak barátok vagyunk . Csak barátok sajnos …:S
-          Nyugi ezen nincs  mit szégyellni ha nem tudod mit jelent , hogy mi a csajos nap .- mosolyogtam rá .
-          Jó rendben nem olyan könnyű mert már nem tudom miről tudunk beszélni úgy értem régen ott voltak a focizások és más dolgok amiről tudtunk beszélgetni .
-          Na tényleg mi lenne ha újra kezdenénk mindent ???- Tettem fel neki a kérdésem . – HA olyan lenne mint mielőtt elmentem ??? Vagy ha újra megismernénk egymást ???
Nem akarok egy jó barátot elveszíteni igaz egyszer már elveszítettem a hülyeségem miatt . – mondtam neki igaza van az új Kimit nem ismerem
Na mind egy az egész olyan hülyeség talán én vagyok a hülye , hogy hiszek abban , hogy a barátságunk újra éledhet de nem érdekel . Kell a barátsága . Csak az övé …

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése