2011. november 30., szerda

Eltitkolt könnyek 16.fejezet - Nászút :DDD


-          A szigetre érve nem kis meg lepetés fogadott  gyönyörű környék . ÉS ez csak a miénk egy hónapon keresztül J . Kimi tudja mi fán terem a csere bogár hiszen ez kész , mesébe illik minden az egész gyönyörű .
-          Hogy tetszik szívem .- kapott fel miután bevitte a csomagokat .
-          Egyszerűen minden olyan csodás .- mondtam, neki .Közben pedig meg csókoltam .
A küszöbön át vitt és rögtön a hálószobába vitt tudtam mi következik még jó hogy otthon  már úgy öltöztem . Izgulok ??? Nem enyhén hiszen ennyi idő múlva Ő lesz a második férfi az életemben . Lassan le tett az ágyra csók közben simogatott . Lassan simította le rólam a felsőm én is remegő kezekkel kezdtem ki gombolni az  ingét . Nem izgultam még soha ennyire . De huh nem tudom  , hogy miként de le került róla az inge . Lassan lekerült minden ruha rólunk. Újra meg csókolt  majd  belém  hatolt  . Először nem mozdult hagyta hogy meg szokjam a helyzetet még itt is figyelt rám . Lassan kezdett el mozogni . . . Nem tudom mikor de ellepett  minket a gyönyör . Minden fehér volt mikor elélveztünk . Nem tagadom Krisztián Kimihez semmi nem volt . Nincs sok tapasztalatom de … Kimi viszi a pálmát  . Mikor felnéztem Kimi arcán mosoly volt majd meg csókolt . Ebben benne volt minden érzése . Éreztem azt amit Ő is érzett ez mesés volt .
Nem tagadom életem legjobb élménye volt ez az egész a mi Nász éjszakánk .
-          Szeretlek – csókolt meg mosolyogva
-          Én jobban .- mondtam pimaszul
-          Asszony ne pimaszkodj , mert meg járod . – mondta nevetve
-          Igen és mit csinálsz ??? – Tettem fel angyalian a kérdést .
-          Na erre inkább nem válaszolok -  vetett  felém egy pajzán mosoly és hát szó mi szó sejtettem mit csinálna a pimaszkodnék vele . A szerelemre megérte várni jobban mondva Kimire érte meg várni ennyi. Ölelő karjaiban lepett el az édes álom .
-          Másnap mikor felébredtem Kims nem volt mellettem . Nem volt kedvem felkelni de meg akartam keresni . Így hát felkaptam Kims álltal levett inget és begomboltam le sétáltam a konyhába ahol Szerelmem szorgoskodott  . Mögé lopóztam majd megöleltem.
-          Fel  ébredtél  édesem ??? – fordult meg ölelésemben majd megcsókolt . –Jó reggelt – mosolygott rám a csókunk után -  Jól áll az ingem .- mért  végig kaján vigyorral
-          Jó reggelt ! – mondtam neki .  -  Igen felébredtem és hiányoztál mellőlem – bigyeztettem le  az ajkam – Amúgy gondoltam jól áll az inged . – mondtam kicsit Egósan . Hmmm de neki sincs mire panasza csak egy boxer volt rajta :D
-          Mrs. Raikkönen maga most velem incselkedik ??? – kérdezte miközben egy palacsintát fordított meg .
-          És ha incselkedem akkor mit csinál Mr. Raikkönen ???- kérdeztem vissza pimaszul
-          El fenekellek  asszony . - Nézett rám ártatlanul .
-          Mikor lesz reggeli ??? Éhen halok  -  mondtam neki – VALAKI elvette minden energiám .- mondtam neki kuncogva . Bár vele tudom mi a szerelem . ^.^   :D
-          Ki volt az aki az én asszonykámhoz mert nyúlni ??? – kérdezett vissza kuncogva
-          Nem tudom de egy helyes szőke hajú zöld szemű izmos és aranyos  férfivel  aki nem mellesleg itt van előttem . – mondtam neki mosolyogva
-          NA együnk . – mondta nekem
-          Ülj le te főztél én terítek így igazságos - csókoltam meg .Gyorsan vittem tányérokat  meg mindent ami kell a reggelihez .
-          Gyere ide ültetett -  az ölébe. Elég érdekesre alakult  a reggelizésünk :DD

(1hónap múlva)
-          Lassan indulnunk kell .- nézett rám szerelemem.
-          Igen mennünk kell – mondtam szomorúan . Hiszen annyi minden történt itt . A tengerben úszkálva látott delfin . A konyhában történt  vicces reggelik . A tengerparton töltött órák . A tengerpart melletti kicsi erdő amit felfedeztünk . És még sorolhatnám azt a rengeteg élményt amit itt éltünk át . Életem erre a szigetre .
-          NA mennyünk kincsem -  mondta Rakka . Huh de régen hívtam már így ….
Ezzel egy idejüleg véged ért a nász utunk...


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése