2011. november 7., hétfő

Álmok Tengerén - 1 fejezet - Emlékek


1. fejezet – Emlékek

Kis gyerek voltam de nem fogtam fel akkor még szinte semmit sem elveszítettem a szívéhez közel álló személyeket . Annyi emlék annyi döntés és még is mára bánom hogy el mentem innen . 12 éves voltam mikor a szüleim bejelentették el költözünk Espoobol bár akkor még nem törődtem vele a bátyám lázadt így ő nagyikénál maradt én boldog voltam hogy új helyeket ismerhetek meg bár így el kellett hagynom a barátaimat és a tesómat . Tommi haragudott rám és Rakka is talán meg bocsátottak . Nem tudom . De annyi emlék köt Finnországba hogy az már lehetetlen lenne el felejteni így úgy döntöttem elkezdem írni a saját történetemet . Apu finnországiban született egy Amerikai úton ismerkedtek meg anyával hónapokig levelezetek találkozgattak majd Apu meg kérte a kezét anyu igent mondott . Rá egy évre összeházasodtak majd 2 év múlva meg született a bátyám Tommi ő most 25 éves 3 éves volt mikor anyuék meg tudták hogy jövök én bár mindig is még egy kis fiút szerettek volna így sem voltam csajos csaj . Inkább rúgtam a bőrt a tesóm haverjaival mint babáztam sokan ezért kinéztek . Miután  el költöztünk nem nagyon találtam meg az emberekkel a közös hangot . Mert nem oda születtem vagy mikor focizni akartam nem engedtek mert lány vagyok ennek már 8 hosszú éve most diplomáztam le  pszichológus szakon így úgy döntöttem teszek egy kis kitérőt nagyikéhoz :)
Egy emlék jutott az eszembe nem éppen kellemes a barátom Chris egy szemét volt . Végig csak leakart fektetni de nem adtam meg neki ezt 4 hónap után sem így keresett más szórakozást vagyis ribancokkal töltötte a szabad perceit amit mellékesen tudtam ezért is nem feküdtem vele le 1 év után sem egy nap meg tudtam hogy hol és mikor fog a  "legjobb barátnőmmel" szeretkezni így oda mentem nem voltak valami kreatívak az tény ugyan is Chriséknál voltak . Ott akkor a nővére nyitott ajtót
- Szia Lorina . Csak nem Christ keresed ?- kérdezett kedvesen de látszott rajta hogy ideges
- Szia Lexy de igen . Itthon van - kérdeztem vissza kedvesen
- Sajnos nincs Robékal van . - jött a hazugsága . Na erre nem számítottam volna pont tőle .
- Annál jobb , meglepetést  tervezek neki - mondta . Majd felszaladtam a lépcsőn és benyitottam az ajtón akkor ami elém tárult senkinek nem kívánom a legjobb barátnőm furulyázott rajta éppen . Nem is vették észre mikor beléptem nem az fájt , hogy meg csalt ha nem az hogy kivel tette mindezt .
- Ti mit csináltok itt ??? – kiabáltam rájuk 
- Lorena … meg … tudom magyarázni ! – kezdte volna Emma.
- Ezen nincs mit megmagyarázni – mondtam neki feldúltan – Azon nincs , hogy egy ócska ribanc vagy kinek más pasija kell ráadásul a legjobb barátnődé .- mondtam neki .
- Sajnálom igazad van – válaszolta a Drágalátos pasim pedig csak sunyított .
- Van mit sajnálnod . Te pedig – fordultam Christian felé – Nem véletlenül nem feküdtem le veled tudom , hogy csak meg akartál fektetni azért voltál velem . Jah és remélem Terhes lesz az összes csaj akiket megfektettél ez alatt az idő alatt amíg velem amíg velem voltál . Másfél évnyi hazugság után szakítok veled érted vége !!!Alapból szakítottam volna veled mivel nem leszek itt többet . NA csá . Jah és Emma gratulálok a babához remélem jó anya leszel . Chris te  pedig remélem jó apa már ha Emma tudja ki az apja  a gyerekének .- vettettem oda gúnyosan  . Emma már elvetetni sem tudja a babát ugyan is 4 hónapos terhes , felelőtlen egy ribanc az már biztos .Ez az egyik szerelmi csalódásom a másik még Chris előtt volt . Másik szóra sem érdemes .
Most éppen Helsinki felé repülök . Ugyan is nagymamáékhoz költözöm . Anyuék úgy is örülnek hogy eltűnök a képből mivel így nem kell nagyiékhoz egy ápoló és így én is újra boldog leszek , annyi éven keresztül szinleltem boldogságot és a szüleim csak a munkának élnek a dadám nevelt fel . Testvérem hiába van  . 5 éve egy Forma 1 csapatnál személyi edzőként dolgozik Tommi . Ő finn országba él . De most utazgat éppen . Talán találkozom vele . :D
Elmélkedésemből a stuardes ébresztett fel mikor felszólított minket hogy kapcsoljuk be a biztossági öveket .  Mondhatom számomra egy örökké valóság volt míg kiértem a váróba és felszedtem a csomagjaim kint nagy pelyhekben hullott a hó mondhatom kurva jó .Hideg van mint az állat . Nagyiék nem jöttek ki elém ugyan is valami hülye partyba megyünk . Minek ??? Nem tudom de nagyi rám parancsolt, hogy ott kell lennem. Elmélkedésemből ismét valaki megzavart akivel éppen össze is akart nyomni .
-          Bocs – morogta dühösen.
-          - Legközelebb figyelhetnél is – mondtam neki érzelmek nélkül . Láttam ,hogy készül  vissza vágni de nekem most erre nem volt időm .- Ne is próbálkozz nem érek rá egy hülye szó csatára egy idegennel- vágtam oda majd elindultam a közben ide érő taxim felé de az idegen srác elkapta a karom és maga felé fordított így szembe találtam magam egy nagyon sexy sráccal szőke tüsis hajjal és jég kék színű szempárral . Nagyon hasonlított a múltamban olyan kedvelt szem párra de az lehetetlen Ő biztos ,hogy Espooban van .Ő nem lehet az a pasi akivel oly sokat versenyeztem gokart pályán .
-          - Nincs ideje szócsatázni velem ???Pedig azt hittem , hogy a rajongom vagy . Tudod hány száz lány lenne a helyedben , hogy találkozzon velem ??? A nagy Kimi Raikkönennel ???? – Ne ugye csak vicc ez a nagy képű majom lenne RAKKA ???
-          Rakka ???- kérdeztem bizonytalanul csak én hívtam így ha Ő az és remélem nem Ő az akkor meg kérdezi honnan tudom .
-          Honnan tudod a becenevem ??? – kérdezett vissza . Ő az sajnos
-          - Lorena vagyok Lorena Parmakoski . Nem ismersz meg ??? – kérdeztem vissza
-          - Lorin ???Basszus bocsiii te érted jöttem Tommi küldött – Aha most a jó fiú stílus.
-          Inkább megyek taxival . Na hello .- majd beültem a taxiba . Ott hagyva a leforrázott Kimi Raikkönen-t.         

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése