2011. november 30., szerda

Eltitkolt könnyek 15. fejezet - Bizalom

A csók kicsit el nyúlt és hát kapkodnom kellett hogy elérjük a gépet de ezzel elindult életem legnagyobb élménye . A gépen ülve izgatottság lett úrra a testemen nem tudom pontosan miért és hogy talán azért mert ez lesz Kimivel az első alkalom hogy lefekszünk . Igen tudom a mai világban nem szokás az ilyen  de mi nem foglalkozunk ezzel . Kellan azóta nem  jutott eszembe , hogy együtt vagyunk  Kimivel . Ő mindig mosolygós finn jég emberem . Lehet  , hogy a média felé semmi érzelmet nem mutat de aki közel van hozzá  azért  ölni is képes .
-          Kicsim min gondolkozol ??? – kérdezi Kimi
-          Csak kettőnkről . – válaszoltam kérdésére .
-          Ezt hogy érted - kérdezett vissza . Láttam a szemében  a komolyságot . Bár még mindig nem tudtam mire vélni a hirtelen hangulat változását majd meg értettem . Lehet azt hiszi hogy tévedésnek vélem az esküvőt pedig nem így van . Nála jobb embert nem tudnák elképzelni magam mellé . Tudom hogy szeret. És én is őt mindennél jobban .
-          Azon , hogy életem  mennyire megváltozott mióta újra találkoztunk . Akkor éppen  Kellanhez akartam hozzá menni . Majd el jöttem veled az esküvőről . Összeköltöztünk újra kialakult köztünk a barátság majd újabb fordulatot  vett  az  életünk  összejöttünk . Rá fél évre meg kérted a kezem . Az esküvő előtt egy héttel nem láttalak . A csajokkal a leány búcsú .- vigyorodtam el az emléken volt amit nem mondtam el például . Csajok csippen dél fiút szereztek nekem de én csak nevettem  szegény  srác  próbálkozásain  . Hogy elcsábítson . Viszont ha erről a mellettem ülő férfi tudna akkor már a srác halott lenne ebben biztos vagyok vagy ha nem is a srác akkor a csajok – Majd az esküvő . A tánc veled .- mosolyodtam el – Majd a beszélgetés a csajokkal . A te ideges fejed mert nem tudod mitől félek . Majd meg beszéltük , az egész helyzetet . Majd a csók . Kapkodás hogy elérjük a gépet . És a mostani beszélgetés . – mosolyogtam rá
-          Az nem értem min vigyorodtál el hirtelen mikor a LEÁNY BÚCSÚDRÓL szóló mondatot mondtad . – Most mondjam el ??? Végül  is nem muszáj részleteznem .
-          A csajok szereztek valahonnan egy csippen dél fiút és azon vigyorogtam hogy próbált el csábítani de én minden próbálkozásán röhögtem . Végére a srác megunta és Allysont célozta be de mikor Ally mondta , hogy férjnél  van Angelat  akarta meg fűzni mire Sebastian jelent meg . Nem tudom , hogy került oda de meg csókolta   Angelat  és  szegény srác feje jutott eszembe . Három csajnál is próbálkozott de mind három foglalt volt . Bár Angela és Sebastian nem tudom mikor jöttek össze de nem is fontos .- Láttam  , hogy a férjem feje vörös igen jó érzés kimondani férjem . De a vörös fejet nem tudtam mire vélni bár van egy tippem J  . Még pedig a csippen dél fiút képzeli el hogy öli meg legalább ezer féle képpen  . Vagy azt hogy nyúzza meg a csajokat .
-          Volt csippen dél  fiú volt a leány búcsúdon ??? – sziszegte a fogai között . Hupsz  lehet nem kellett volna elmondanom ??? – A lányokat ezért még megnyúzom . – Mind két tippem be vált .- Rád nem haragszom mert el mondtad így nincs mit titkolnod és bízol bennem így én is mondok valamit .- rosszul kezdődik – Nálunk is voltak  striptiz táncosok  .- mondta na jó voltak ribancok a legény búcsúján oké de nem csalt meg ügye ???
-          Van még valami amit el szeretnél mondani ??? – kérdeztem rá . Most mondja meg ha megcsalt most még talán meg bocsátanék neki .
-          Nem csaltalak meg ha erre célzol – nézett mélyen a szemembe láttam , hogy igazad mond és ez jól esett . Tudom hogy szeret így csak örülök hogy Ő a férjem mindig tudja mire gondolok . Bár ez nem mindig jó  de én szeretem , hogy megért főleg így hogy  vissza tér a Formula egybe . Bizony nem rég írt alá egy szerződés a Lotus Renaultal  2 évre . Én voltam a világ leg boldogabb barátnője hiszen vele lehetek és ráadásul úgy , hogy azt csinálja amit szeret  .
-          Tudom , hogy nem csalnál meg érzem , hogy és ennél fontosabb vagyok neked és bizalom nélkül nincsen kapcsolat mi esetünkben házasság .  Bízom benned mert szeretlek és mert neked adtam magam . Szívem , lelkem , és nem sokára már a testem is .- pirultam el bár tudom , hogy nem kellene hiszen a férjem de zavarban vagyok  . Nem is kicsit . 10 éve voltam utoljára férfivel akarom mondani lassan 11 éve és Ő tapasztalt meg minden én meg csak  egyetlen egyszer és az is Krisztián volt . Félek  ez miatt  fog  ki szeretni belőlem . Bár remélem  , hogy nem én mindennél jobban szeretem őt .
-          Min gondolkodtál el kedvesem ??? – nem érdekes . Mondtam  neki . Bár elgondolkodtam , hogy el mondjam-e neki . Az mellett döntöttem nem mondom el inkább .
-          Biztos nincs semmi ??? – el mondjam neki ??? Ne mondjam el  ???  Inkább el mondom hisz nem veszíthetek semmit .
-          Azon gondolkodtam hogy te neked van tapasztalatod a szex terén míg nekem nincs  és hát  attól tarok , hogy ez miatt ki ábrándulsz belőlem . – hajtottam le a fejem éreztem hogy lángol az egész arcom . Kimi magához húzott majd meg csókolt . Ebben benne volt minden szerelem , vagy , szenvedély és sok már érzés amit csak  Ő tud átadni nekem . Az egyetlen férfi akiben újra feltétel nélkül tudok bízni . Akinek kitudom tárni minden gondomat  , bajomat , és tudom , hogy nem bánt meg . Ő nem fog remélhetőleg soha .
-          Jaj te lány mindig butaságokon jár az eszed kincsem .- mondta mosolyogva . Lágyan csókolt szerelmesen . – Nem sokára le szálunk  készen állsz életed leg nagyobb kalandjára kedvesem ??? – kérdezte mosolyogva .
-          Már akkor felkészültem mikor feleségül mentem hozzád .- mondtam neki mosolyogva
-          Hát akkor  szerelmem itt az ideje bekapcsolni a biztonsági öveket .- úgy cselekedtem ahogy Ő és a pilóta is egyszerre kért fel minket .
-          Mikor ki léptünk a váróba össze szedtük a bőröndünk majd kimentünk Kimi hívott egy Taxit  ami  ki vitt minket a kikötőbe. Ugyan is a nász utunk egy csodás szigeten töltjük   . Mindenkitől távol csak mi ketten . Egy teljes hónap kettesben azzal a férfivel akit szeretek és ez nem lesz probléma vagyis remélem hogy az életem végre  sínen van Hiszen  ha szerelmes  az  más nem is nagyon tudunk tenni . Mint bízni abban az emberben akit feltétel nélkül szeretsz . Én így vagyok ezzel nem tudom meddig tart  ez a boldogság de  egy  most jó ez a nyugalom ami körül vesz minket . Ezzel az egésszel egy új fejezet kezdődött életünkben J

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése