2011. november 20., vasárnap

Almok tengerén - 2 fejezet


Na oké ez a nagy képŰ srác nem az én haverom már nem . Egy ismeretlen álarcot hord amit régen annyira utáltam és csak én tudtam át lépni rajta . Emlékszem mikor egy „meleg” nyári este kint voltunk és néztük a hulló csillagokat . Akkor azt mondta nekem soha nem hagy magamra és soha nem változik meg hát ezt  nagyon nem tartotta be . Ha betartotta volna most nem itt a taxiba ülnék  ha nem vele egy meleg autóban barátságos környezetben nevetve emlegetnénk fel az emlékeket amiket annak idején át éltünk.
-         Kis asszony követ minket egy autó ??? És villog hogy áljak meg .- hátra néztem és láttam  hogy Kimi az . Hogy az a .
-         Nem lehet igaz kérem ne álljon meg .- mondtam a sofőrnek  . Mikor lassítani kezdett
-         De kis asszony kénytelen  vagyok  meg  állni  mivel  valami  probléma   van  a kocsival sajnálom .- Nem igaz ilyenkor hol vagy ilyen kor kedves istenem ??? Miért büntetsz ??? Jah tudom azért mert el mentem .- Kis asszony kérem  kapaszkodjon .- mondta a sofőr és éreztem hogy az autó le sodródik az útról majd egy ütés a fejemnél és semmi . Meg haltam ? Csak nem hiszem legalább még egyszer találkozni akartam nagyiékkal és Tommi-val  . Majd ezek a gondolatok után el feketedett minden nem tudom meddig lehettem eszméletlen de csak arra eszméltem fel hogy fertőtlenítő szag van és idegesítő gép hang . Szóval nem haltam meg de mi történt ??? Nem emlékszem sajnos … Az még beugrik hogy a gépről le szállok aztán onnan fogva minden homályos mi történhetett ??? Mennyi az idő ??? Nagy nehezen kinyitottam a szemem de a szobában sötétség honolt csak egy szőke fej volt az agyamon aki a kezem szorongatta . Ki lehet Ő ??? Tommi habár Ő is szőke . Vagy Ő ??? Rakka ??? De Ő mit keresne itt a korházban ??? Nem Ő nem lehet meg mozdítottam  a kezem erre kipattantak az ágyon fekvő szőke szemei és Ő volt az Rakka . J
-         Lorena jól vagy ??? Emlékszel mi történt ??? – kérdezte na jó tény hogy nem  emlékszem mi történt . És hogy hogyan kerültem ide .- Lorena nem ismersz fel ??? Én vagyok az Rakka.- mondta kétségbe esve Kimi semmit nem változik . Ő mindig is Ő marad – mosolyodtam el . Majd próbáltam beszélni de nem ment úgy ki volt száradva a szám hogy nem jött ki egy ép szó sem .
-         Ki van száradva a torkod ??? – kérdezte mire bólogatni kezdtem . Miután adott inni türelmesen várt rám míg elkezdtem beszélni összekellett szednem magam . Hiszen ez most nem volt könnyű . Fáj a fejem és a torkom is a bordáimról már nem is beszélve . Vettem egy mély levegőt majd kifújtam .
-         Mi történt ??? Hogy kerültem ide ??? Hány óra ??? Hányadika van ??? – kérdeztem nyugtalanul .
-         Baleseted volt  . Én mögöttetek haladtam mikor a taxid ki sodródott . Egy fának csapod tatok  a sofőr életét vesztette a balesetben te közel kéthétig voltál élet és halál között . 3 hete történt a balesetetek  Már jól vagy ???- kérdezte kedvesen de én az előbb halottak alatt voltam  . A taxim sofőrje meg hallt én is kis híján . 2 hétig intenzíven voltam majd még egy hétig kómában ??? Jól vagyok ??? Mihez képest bordám  szét akarnak menni a fájdalomtól  a fejem szét megy úgy fáj a torkom lüktet . Határozottan meg maradok .
-         Helyzethez képes jól . – válaszoltam neki halkan 
-         Ez hogy érted ??? – kérdezett vissza
-          A fejem szét megy a torkom fáj . Bordáim is nagyon fájnak .- mondtam neki
-         Szolok egy orvosnak .- mondta majd fel állt .
-         Kimi ne kérlek beszélgessünk – néztem rá kutya kölyök szemekkel .
-         Rendben mit akarsz tudni ???
-         Nagyiék  tudják itt vagyok ??? Tommi még mindig haragszik rám amiért el mentem innen ???
-         Nem haragszik rád ahogyan én sem a Nagy mamád  ki van készülve . De jól van . Tommi is itt volt végig csak haza küldtem , hogy pihenjen   kicsit .- mondta bár Ő rá is rá férne
-         Neked sem ártana pihenned – néztem rá .
-         Most is mással foglalkozol hogy pihent –e eleget és hogy pihenjen  akkor is ha beteg vagy ez vagy Te Lorena Parmakoski a mindig csupa szív Finn lány akit én ismerek . - Mondta nekem .
-         De tényleg pihenned kell látszik hogy nem aludtál valami sokat az elmúlt időben . Szóval ha már  itt vagy akkor , szólj egy dokinak majd menny haza aludni . Rád fér már  .
-         Lorena nem tudtam azóta normálisan aludni mióta láttalak ott a kocsiban élettelenül . Azt hittem meg haltál  . Akkor jöttem rá hogy fontos vagy még mindig  nekem hiszen emlékszem a közös órákra amiket annak idején el töltöttünk . Addig nem tudtam rendesen aludni míg nem tudtam meg hogy jól vagy.
-         Én  is így éreztem volna a helyedben és meg tudlak érteni .- mosolyogtam rá
-         Megyek a dokiért de most főleg nem megyek haza pihenni. Kíváncsi vagyok mit mond a doktor úr .
-         Rendben  .- mondtam .
Miután el ment dokiért . egyedül maradtam és eszembe jutott egy dal szöveg . Angel – Naiv voltam .
nagyon jó szám imádom :D  

Dalszöveg :
Sok ember lépett be az életembe,
Sok elment, de ez az élet rendje.
Nem érdekelne, de fájnak a sebek,
Már magam sem tudom, hogy néha mit tegyek.
Mint jéghegyek, akadályok előttem,
Megtorpanok, de hisz régen felnőttem.
Legyőztem nem egyet, és vártam, hogy jobb lesz.
Kit barátnak hittem, reméltem, ott lesz,
Mellettem, de el kellett felednem,
Mert az szúrt hátba, kiért mindent megtettem.
A barátságot, így mélyre eltemettem,
Igaz szavakat többé nála nem kerestem.
Túl naiv voltam, hogy tisztán lássak,
Ő meg álszent, tudta, minden csak látszat.
Eljött a másnap, fény derült az egészre,
Végig hazudott, csak én nem vettem észre.

Refr.:


Naiv voltam, elhittem, hogy változol,

A hibákért mindenki mást okol.
Mindenki belerúg valakibe,
És elhiszi, hogy így viheti valamire.
Tudod, az, akire én régen vártam,
Csak ott létezett, ahol még magasan szálltam.
Az álmomban, de kiábrándít a valóság,
Ha kinyitom a szemem, jön egy újabb csalódás.

II.


Elbuktam a szerelmet, felkapott, majd elejtett

A forgószél, mit ezer érzés keltett fel.
Én sokáig nem hittem el,
Hogy a szívemmel játszik, és többé nem felel.
De nem érdekel! Többet nem érdemel,
Kinél valójában semmit nem értem el.
Lehet barát vagy szerelem,
Többé nem kell nekem,
Lehet nehéz, de úgyis elfeledem.
Fele sem igaz annak amit a szemeddel látsz,
Ha nyerni akarsz, akkor jól kell, hogy játssz!
Itt mindenki más, ha lekerül az álarc,
Hazug szavakkal, Te is bárkivé válhatsz.
Hát válassz! Valóság vagy játék?
De utóbbinál nem maradsz
Csak árnyék számomra.
Nincsenek igaz szavak,
Hisz, amit látok, eltűnik egy pillanat alatt.

Refr.:


Naiv voltam, elhittem, hogy változol,

A hibákért mindenki mást okol.
Mindenki belerúg valakibe,
És elhiszi, hogy így viheti valamire.
Tudod, az, akire én régen vártam,
Csak ott létezett, ahol még magasan szálltam.
Az álmomban, de kiábrándít a valóság,
Ha kinyitom a szemem, jön egy újabb csalódás.

Ez a dal milyen igaz . Sok ember aki belépett az életembe de rengeteg el is tűnt és ez az élet rendje és ez által az űr amit hagynak szét tudnának rágni a vérző sebek .Huh inkább hagyjuk meg sem merem kérdezni Kimit mi lett az Mp4-esemmel remélem nem tört össze . Kimi mikor vissza tért egy igen csak helyes dokival . Hmmm . Elmenne ágy melegítőnek  nem mondom .
-         Hát felébred a korház hét alvója – Ez most köcsög de tényleg gúnyolódik velem ?
-         Jól . Mikor mehetek haza ? – kérdeztem meg
-         Ha minden jól megy a hétvégén
-         DE JÓÓÓÓ – kurjantottam . Hupsz kicsit hangos volt ??? Nem érdekel
-         NA jó a fiatal ember is menjen haza .- mondta a doki
-         Nem itt maradok mondta Kimi majd leült ahol eddig is ült
-         Oké ha ön így gondolja .- majd ki ment
-         Ha már itt maradsz gyere ide . - mondtam majd arrébb húzódtam az  ágyon  majd fel feküdt mellém a mellkasán volt a fejem így halottam minden egyes szív dobbanását és ez meg nyugtató volt .
-         Jó éjt Lorena
-         Jó éjt Rakka
Így ért álom Kimi vállán az álom és ezzel egy szebb jövő kecsegtetett felém … :D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése