2011. november 29., kedd

Álmok tengerén - 3.fejezet - Reggel :)

Az éjszakán végre újra úgy aludtam mint régen :) . De végül is mire vártam ??? Rakka mellett mindig is jól tudtam aludni . De térjünk vissza  a jelenbe Kims még mélyen aludt  amikor én már az első nap sugaraira felébredtem . Az alvási szokások hogy eltudják árulni az embert . Kims egy olyan ember volt mindig is aki nagyon nehezen nyílt meg másoknak de ha meg mutatta ki is Ő valójában egyből meg találtad benne a világ legjobb barátját én csak tudom hisz vele nőttem fel  . Alig  három éves kislány voltam körül belül fél évvel lehetett nálam idősebb mikor a szomszédba költöztünk . A két szomszéd fiú rögtön befogadtak minket . Rami inkább Tommival játszott míg Kimi fel vezetett a szobájába ahol minden tele volt autókkal . Nem mondom , hogy nem lepődtem meg akkor mesélte el hogy Rami gokartozik míg Ő motor versenyző szeretne lenni . NA igen a motor versenyzést át vette a gokart imádat . Mára már nem is akár milyen versenyző lett . :) Emlékszem ott voltam mellette az első versenyén . Akkor nagyon be volt rezelve és el akart bújni . De miután  el mesélte , hogy attól fél csalódást okoz a szüleinek . Megértettem hisz akkor én is balettre jártam és az nap este nekem is fellépésem volt . Gyakorolnom kellett volna az helyett elmentem a versenyre . Emlékszem mit mondtam neki akkor hiszen kilenc évesek voltunk . Azt lehet mondani nagy gyerekek . Igen nagy és komiszak voltunk. Akkor mondtam neki egy idézetet amit én írtam vagyis csak csacskaság volt de minden versenye előtt azt kérte mondjam el neki mert erőt ad neki hogy győzhessen . Hát nem tudom hogy azért nyerte vagy sem . :)
  Álmodj egy álmot 
Élj egy életet 
Láss csodás 
Ezer szép helyet 
Barátok vagyunk 
Leszünk és maradunk 
Ha mi össze fogunk 
Győzünk előre haladunk 
Nem felünk mert tudjuk mi együtt vagyunk.
Két út egy barátsággá fonódott .
Egy család vagyunk . 
TE hát küzdj szépen .
Egyszer bajnok leszel . 
Kérlek ezt ne felejtsd el .
Merj álmodni hisz ez nem átverés . 
Ott vagy most ahol lenned kell .
Ne feledd harcolj . Győzz .
Te vagy a legjobb ezt ne felejtsd soha .
Küzdj magadért . Családodért . 
Mutasd meg ki vagy ... :)
( Saját versike )

Rengeteg idő telt el azóta , hogy mi ott álltunk .
Felnőttünk meg változtunk talán. De mi vagyunk azok kik mindenben számíthattunk egymásra . Arra lettem figyelmes hogy Kimi is mocorog .
- Jó reggelt .- mondta majd felült . 
- Neked is . - válaszoltam - Hogy aludtál ???- Bár lehet hülye kérdés volt .
- Egész jól .-mondta 
- Menny haza aludni én meg leszek egyedül de rád már rád férne egy kis pihenés .- mondtam neki . Hiszen igazam van . 
- El akarsz küldeni ??? - hajtotta le a fejét.
- Igen el .- mondtam neki mire felkapta a fejét - De csak aludni később vissza jöhetsz .Pihenned kell neked is nyugodtan .
- Igazad van amúgy is Tommi nem sokára itt van . De később jövök . - mondta majd egy homlok puszi után elment .
Nem tudom mikor de szépen elaludtam arra ébredtem fel hogy valaki kinyitja az ajtót .Majd leül a székre.Kinyitottam a szemem és Tommival találtam szemben magam . 
- Tommmi - mosolyogtam rá Ő csak ölelt és hát jól esett mit ne mondjak . Évekig nem beszéltünk hiszen haragudott rám amiért elköltöztem anyuékkal .- Sajnálom , hogy elköltöztem anyuékkal . Mindent sajnálok bátyus - nézetem fel rá . Hisz magasabb volt nálam
- Hugiii .Végre felébredtél nem haragszom sőt hülye voltam . Olyan dolog miatt haragudtam ami nem érte meg elveszítettelek majd nem ekkor jöttem rá hogy nem szabadott volna . Annyi éven át nem beszélni veled .- mondta könnyeivel küszködött de nem csak Ő hanem én is . - HA elveszítettelek volna akkor soha nem lehettem volna boldog hiszen tudom , hogy én rúgtam beléd mikor nem válaszoltam hívásaidra . Ki akartalak törölni az életemből . Ami nem ment hiszen a testvérem vagy . Én hülye még a diploma osztódra sem mentem el szimpla férfiú hiúságból . - mondta tény  hogy fáj nincs ott de megértettem . Meg volt a maga élete . 
- Megértem , hogy nem voltál ott meg van a magad külön élete amit élsz nem lehettél mellettem mindig . De most fogadjuk  meg hogy nem szakadunk el egymástól olyan messzire mint régen .Úgy értem lehetünk távol egymástól Óceánok választanak el egymástól de mindig beszélünk . OKééé ???- kérdeztem
- IGEN- bólogatott
Miután Tommi elment aludtam kicsit ... De az álmom nem igen volt szép ...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése