2011. október 12., szerda

14.fejezet - Lagzi

Igazi szerelmes csókot váltottunk ott isten és a család tagjaink előtt :)
Az élet egy csodás álom hol szép hol fáj . Az emberek útja szét Vál . Mi életünk is szét vált akkor és ott .De újra kereszteznie kellett sorsnak hogy mind ketten boldogok legyünk . 
- Szeretlek - suttogta a szemembe 
- Én jobban - mosolyogtam rá és bújtam hozzá . A karjaiban biztonságra lelek . Szeretem ez nem kétség .
- A feleségem vagy .- mondta mosolyogva
- Huh tényleg azt hiszem vége a jó világodnak .- mondtam neki vigyorogva 
- Hmmm asszony ne szívózz. - mondta vigyorogva 
- Miért ??? - néztem rá ártatlanul .
- Boldog vagyok .- mosolygott rám.
Huh igen a Lagzi nagyon jó volt nem részletezem hiszem fölösleges hiszen mindenki gratulált . Nagyon sokat táncoltam mindenkivel . Első tánc persze Kimivel volt . Majd apám és a bátyáim . 
- Hmmm . kár hogy nem futottál el húgi - mondta Roland na igen ő az aki mindig benne lenne valami hülyeségben és ha arról lett volna szó hogy mégsem akarok hozzámenni Kimihez Ő a világ másik végere menekített volna apa haragjától .
- Rolcsi szeretem Rakkát és nem futottam volna el hisz így a szerelmem el veszítettem volna a félelmeim miatt . Kellant nem szerettem vagyis szerettem de Kimi iránt érzett szerelem más erősebb hisz nem tudom szavakba önteni mit érzek Kimi iránt . Komolyan olyan furcsa hogy áááh nagyon szeretem Kimit . - mondtam neki .
- Huh most meg leptél de örül neki hogy boldog vagy . De ha bántani mer én is bántani fogom és a helyes címlap pofikája fogja bánni . - mondta ezt már Chris 
- Úgy szeretlek titeket . Családi ölelés ??? - kérdeztem nevetve .
Az este további része elég érdekesen alakult :) Hát Angie és a kicsi német összemelegedtek és lehet hogy nem csak nekünk lesz felejthetetlen élmény az éjszaka ???
Jah igen Allysonék sem nagyon fognak unatkozni :D Ally ma mondja meg Travisnek hogy babát vár Angelivel nagyon vártuk már hogy kereszt anyucik legyünk be valóm már szeretnék anya lenni de ezt nem merem fel hozni Kiminek . Nem tudom Ő hogy áll ezzel a témával . Nem beszéltünk még róla de azt hiszem ma éjjel muszáj lesz . Tudjátok mióta együtt vagyunk nem feküdtünk le és ha ma minden igaz a nászutunkon leszünk először együtt de hogy hozzam fel a témát ??? Nem  tudom ??? Konferenciát kellene tartani naná .
- Ally , Angie tudnátok segíteni átöltözni - kérdeztem őket. Igazság szerint tényleg ideje lenne átöltözni mert nem sokára indulunk .
- Persze .- mondták egyszerre 
Mikor beértünk a szobába .Meg  szólaltam .
- Csajok gáz van .- mondtam nekik 
- Micsoda ??? - kérdezték - Terhes vagy ???.
- Nem  pont ez az mi még Kimivel nem voltunk úgy együtt és hát nem tudom hogy mondjam neki hogy én már szeretnék babát csajok mi van ha ő nem akar ???
- Huh már reménykedtem benne hogy együtt szülünk -mondta Allyson 
- Jaj Ally ne csináld . Félek mi van ha.- nem tudtam befejezni mert Kimi meg szólalt 
- Anna mitől félsz ???- picsába - Lányok magunkra hagynátok ???- kérdezte tőlük 
- Anna hajrá . - öleltek meg a csajok 
- Anna kedvesem mitől félsz ?- kérdezte kedvesen 
- Kimi ajh tudod már elég idős vagyok és te sem vagy már 20 éves és hát szóval én már szeretnék gyereket és hát mitől félek a reakciódtól .- mondtam neki őszintén .
- Jaj de lány gyerek ??? Most miért ne ha ezt szeretnéd hát legyen de egy feltételem van .- rosszul kezdődik 
- Mi lenne a feltétel ???- kérdeztem félve 
- Ha lehet akkor már mostantól próbálkozunk . Tudod én már régóta szeretnék egy két csöppséget akinek én lehetek a példaképed úgy mint én az apámnál . Ott van Rami két csodás kisfia van . Én mikor velük voltam mindig éreztem valamiféle hiány érzetet már tudom mi az . - mondta mosolyogva - Az pedig hogy legyen egy saját gyerekem akit segíthetek ha lány ha fiú én szeretni fogom majd . Szóval vágjunk bele . - mondta vigyorogva .
- huhhhhhh - sóhajtottam fel .
- Ezért rángattad el a csajokat is ??? - kérdezte már nevetve.
- Igen , de tényleg át kell öltöznöm szóval kifelé .- mondtam nevetve .
- Na persze a feleségem vagy szóval nyugodtan nézhetlek .- mondta tettet felháborodással .
- Na jól van kifelé -mondtam nevetve  
- Egy csókot - mondta 
- Na de csak egy csók .
A csók kicsit el nyúlt és hát kapkodnom kellett hogy elérjük a gépet de ezzel elindult életem legnagyobb élménye . 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése