2010. december 8., szerda

2. fejezet - A múlt szele

Miután megadtam a számom nem is maradtam tovább . Fáradságra hivatkozva haza mentem .

Ezzel azt hittem nem látom többet de ebben is tévedtem.

Reggel a telefonom eget regető zörgésére keltem  .

Darin - Step up című számán



Huh, Yeah, Red One
Huh, Lets do it again
Yayayay
Ohh

Just watch me girl
Be ready, I'm coming for you
My body just felt it I knew, tonight is the start of something new
The way you dance, makes we wanna get down and show you
That we can become one, not two
As we move to this beat like crazy

Move it, move it, move it, move it
Let's rock it, rock it, rock it, rock it
We can even pop it, pop it, pop it
Tonight is on
Woo!

[Chorus:]
Girls step up to the party
Grab a boy and move your body
Do like me and my honey
Oh Oh Oh Oh Oh Ooh
Boys step up to the party
Grab a girl and move your body
Do like me and my shorty
Oh Oh Oh Oh Oh Ooh

Yayayay
(step up, step up, step up, step up)
Ohh

It feels like, we've been doing this for years
The crowd is reflecting our moves, amazing what a beat can do
Now follow me (follow me), and pop that body clap your hands
Turn around on one two (say: Oh Oh Oh Oh Oh Ooh)

Move it, move it, move it, move it
Let's rock it, rock it, rock it, rock it
We can even pop it, pop it, pop it
Tonight is on
Woo!

Baby look at us, the way we move
From side to side, it's all so smooth
With every step we take, it just get better
Girl no doubt we got it together
Baby look at us, the way we move
From side to side, it's all so smooth (Ohh)
With every step we take, it just get better
Girl no doubt we got it together

Girls step up to the party
Grab a boy and move your body
Do like me and my honey
Oh Oh Oh Oh Oh Ooh


Baby look at us, the way we move
From side to side, it's all so smooth
With every step we take, it just get better
Girl no doubt we got it together
Baby look at us, the way we move
From side to side, it's all so smooth (Ohh)
With every step we take, it just get better
Girl no doubt we got it together


Baby look at us, the way we move
From side to side, it's all so smooth
With every step we take, it just get better
Girl no doubt we got it together
Baby look at us, the way we move
From side to side, it's all so smooth (Ohh)
With every step we take, it just get better
Girl no doubt we got it together



Éppen időben vettem fel . Mielőtt abban hagyta volna

- Igen - szóltam bele álmosan.

-Szia Bocsi ha felébresztettelek !Kellan vagyok a tegnapi buliból ismerős ?

- Azt hiszem . Bocs hogy így fogadtalak csak korán van még . Hosszú volt az éjszakám .

- Anna délután 2 óra van .

- Mennyi ?

- Jó hallottad

- Miért hívtál ?

- Ügyvédre lenne szükségem .

- Miért mit csináltál ?

- Semmit  a volt barátnőm. Az találta ki hogy még mindig szeretem . Csak hülye vagyok és magamnak sem vallom be már több mint 6 hónapja szakítottam vele . Kellene nekem egy olyan papír amivel nem tud a közelembe jönni .

- Figyelj az egy távol tartási végzés amit még ma meg csinálom ha eljössz az irodámba .

- Neked van irodád ?

- Igen van 5 körül jó neked ?

- Nekem most is jó .- hallottam hogy alig bírja vissza fogni nevetését

- Nekem viszont nem .


- Az tippelni is mertem volna .

- Haha ha figyelj nem tudnál értem jönni -kérdeztem félve - Persze ha neked nem jó meg értem .

- Add a címet és oda megyek . - mondta vidáman

- Oké 25 . smal street .7819 .

- Oké az itt van a lakásomtól . Pár perc és ott vagyok .

- Okés 10 perc figyelj a pótkulcs kint van a virág cserép alatt a nappaliban várj meg pár perc alatt kész leszek Szia .

- Szia.

Nagyon gyorsasággal készültem el gyors zuhany és egy nadrágos kosztüm bruzzal és kész is voltam hozzá egy magas sarkú cipők .


Még nem volt itt Kellan így csináltam kávét és némi harapni valót .

- Szia - köszöntem neki épp vette le a cipőjét és a pulcsiját .

- Szia . Azt hittem hogy több idő fogsz fürdéssel tölteni így hoztam egy kis pék sütit .

- Köszi én meg csináltam kávét és csináltam rántottát . Csere együnk aztán meg megcsinálom azt a papír amit kértél de elmondanád pontosan mi az ügy kezdete ?

- Persze Annalynnal  az egész még a gimiben kezdőd Észak - Dakotában . Mikor elkezdte vele járni akkor csak egy futó kaland volt .  Aztán néhány hónap múlva komolyabb lett .Aztán úgy egy éve mikor elkezdtük forgatni az alkonyatot elhidegültünk egymástól . Furcsa dolgai lettek . 4 hónapig tűrtem aztán rákérdeztem erre csak annyit mondott hogy semmi közöm hozzá akkor szakítottam vele ennek már 6 hónapja . Aztán 2 hónap után elkezdett zaklatni eddig nem volt idő ezzel foglalkozni . Egészen ma reggelig azt közölte velem hogy 6 hónapos terhes és én vagyok az apa ami biológiailag lehetetlen ugyan is 10 hónapja nem feküdtem le vele . Szóval mikor közöltem vele a tényeket hisztérikusan nekem rontott hogy elkel fogadnom a gyereket mivel nem tudja ki az apja erre mikor hozzá vágtam hogy semmi közöm azzal fenyegetett meg hogy megöl hogyha nem veszem a gyereket e nevemre ez abszurd . Szóval ezért akarok távol tartási végzést  hogy segíts nekem egy olyan orvost találni aki bebizonyítja ezt az egészet hogy nem enyém a gyerek .

- Hát mint egy barát mondom ezt neked ez hülye . De mint ügyvéded minnél előbb testőrséget kell fogadnod magad mellé . Annalynak pedig pszichológust .  Figyelj maradj itt ameddig akarsz ide nem tud bejutni .
       - Ez egy örült . Nem tudod mire képes
- Nem láttad te még a titkos fegyverem gyere . 
- Hova megyünk ?
-Megmutatom ki az akitől nem mer majd bejönni - mondtam mosolyogva 
- Kitől is ?
- A kutyusomról .
- Neked van kutyád ? - kezdte vidáman 
- Akkor legyél ilyen vidám ha nem kedvel - választottam
- Miért ne kedvelne ?
- Hát Sissy igen csak válogatós az emberek között . Ally - t is csak 3 hónap után engedte be a területére 
- Nekem is van kutyám Kola - lehet hogy kedvelnék egymást .
- Nem akarok kutya kölyköket . Mivel ahogy hallom Kan kutyád van Sissy viszont Emse .
-Milyen kutyád van ?
- Magyar Kuvasz ami félelmet nem ismer - válaszoltam 

- Magyar ?
- Igen . Mivel én is magyar vagyok .Neked milyen kutyád van ?
Nagyon sok minden meg tudtam Koláról . Magaságát , színét stb.
 
Amint kiértünk a hátsókertbe .Szóltam is Sissynek
- Sissy gyere kiskutyám - Fütyültem neki. Pár másodperc múlva meg is jelent . Morogva indult Kellan felé .- Sissy lábhoz nem bántjuk Kellan -t . Éppen védelmezned kell majd . Érted úgy mint engem - értése képpen bólintott  . Elindult megszaglaszni Kellan -t két perc múlva már a fülét kapargatta Kellan  Sissynek .
- Nem hiszem el hogy egy kutyával beszéltél az előbb és meg értett .
- Kellan a kutyák angyalok . Védik és Őrzik az ember biztonságát sokat köszönhetek neki . Ő mindig velem van . 
- Angyalok az biztos .-elmézgette a mondatomat - Figyelj nem akarok gondot okozni .
- Kellan ide hozzuk Kolát is és még néhány cuccodat . Két kutya dupla védelem + kiváncsi vagyok AnnyLyne mit szól ha meg lát veled - mondtam vigyorogva 
- Na menjünk - pattant fel Ő is . 
Csak arra nem számítottunk ami kint várt .

    2 megjegyzés:

    1. Szia:)
      Nagyon jó ez a történet nekem nagyon tetszik:)Főleg hogy Anna ilyen jó összebarátkozott Kellannal:)
      Szegényt sajnálom a távol tartási végzés miatt de a kutyusok nagyon cukik:)
      Várom a kövit:)
      Pusszi:)
      Jah és Boldog Karit mindenkinek:)

      VálaszTörlés
    2. Kösszy szépen ez az első blogom + te vagy az első ki írt komit . Sietek a frissel . Szia

      VálaszTörlés