2010. december 28., kedd

5.fejezet . - A múlt szelleme

Krisztián aki miatt költöztem ki Amerikába .

Mire fel eszméltem már csak egy csttanást hallottam majd elkezdett velem ordítozni .

- Mit képzelsz te hülye ribanc csak úgy eltünhetsz , megmondtam hogy ne merj elhagyni mert nagyon megbánod .-

Hírtelen jelent meg Kellan  . Majd csak egy mondatot mondod -

- Ezt nagyon meg keserülöd - majd Krisztiánnak ugrott

Összeszedtem minden erőmet és feltápászkodtam a földről

nem is emlékszem mikor estem el ?

- Kellan kérlek hagyd nem éri meg kérlek te jobb vagy !

- De bántott ez a szemét . - De leszállt róla - Te jól vagy ? - kérdezte rögtön .

- Igen . - majd Kellan elfordult tőlem és a múltamnak kezdte köpni a szavakat .

- Te pedig nem szeretnélek még egyszer meg látni itt . Értve vagyok  ????????

- Igen - modta Krisztián remegő hangon majd elment innen de még vissza fordult hozzánk - Ő miatta hagytál ott ? Vagy csak mostanában jársz ilyen pszichopata állatokal?

- Pont te mondod ezt nekem aki többször bántalmazott  testileg és lelkileg is ? Takarodj a házámból . Soha a büdös életben nem akarlak látni Gyűlöllek téged .

- A viszont nem látásra remélem boldogok lesztek - tettehozzá gúnyosán

- Én is úgyan ezt kívánom . Majd hirtelen becsapta az ajtót .

Kellan rögtön hozzám fordult - Anna jól vagy - ez volt az utolsó amit hallottam majd elsötétült minden .Nem tudom meddig lehettem eszméletlen mikor fel ébredtem . Egy ismeretlen helyen voltam . Kellan pedig fogta a kezem és úgy aludt de más ruha volt rajta mint délelőtt  . Mikor megmozdítottam a kezem rögtön felnézett .

- Kellan mi történt ?

- Hála az égnek végre fel ébredtél .

- Miért mennyi ideig nem voltam magamnál ? Hol vagyok ?

- 1 hete vagy eszméletlen . Kórházban vagy agyrázkódást kaptál Krisztián ütésétől . Az orvosok azt mondták hogy a szervezeted így védekezett a külvilággal szemben . Az a feltételezésük hogy a sokk hatása volt ez az egész .

- Te jó ég . Te végig itt voltál ?

- Nem hagytalak magadra csak tusolni és át öltözni mentem haza . - mondta egy fáradt mosoly kíséretében - Krisztiánt még idejében elkapták mielőtt felszállt volna a repülőgépre . Az mondta hogy már több hónapja figyelt téged . Csak várt a megfelelő időre . Azzal nem számolt hogy hozzád költözöm . Mivel pont látta hogyköltözöm behozzád elkapta a birtoklási vagy irántad  ezért ugrott neked . Sajnálom hogy nem tudtalak meg védeni .

- Kellan még mindig él ez a bocsánat kérésre tartozó mondatom , ne kérj annyiszor bocsánatot . Nem történt semmi . Oké?

-Igen . Majd hirtelen csönd állt be közénk amit én törtem meg .

- Nem tudod mikor mehetek haza ? Hogy hogy egyedül vagyok egy szobában ?

- Hát a szoba az én művem a haza menetel pedig megkérdezzük reggel oké?

- Rendben .

Akkor jutot eszembe valami .

- Kola és Sissy kijönnek egymással ?

Kellan elvigyorodna . Majd elkezdett mesélni.

- Ha minden igaz nem sokára nagy szülők leszünk - vigyorogna pervezen . - Tudod Kola nagy hatást keltett a kutyusodra és hát nem bírt ellen állni Kola által nyújtott élvezeteknek . Ha minden igaz kiskutyáink lesznek nem sokára - mikor látta értetlen arc kifejezésemet .

- Hogy miiiiiiiiiiiiiiiiii?

- Jól halottad .

- Ez nem lehet megmondta az állat orvos hogy Sissy még fiatal az ilyen dolgok hoz . De ha lesznek kiskutyák akkor kinyírom a kutyád .

- Hogy mit csinálsz - kerekedett a szeme Kellanek .- Nyugi csak vicc volt látnod kellett volna a fejedet - vigyorotam el

- Tee ...

- Én ?

- én azt hittem hogy komolyan gondolod .

- Szeretem az álltatok - motatnák Kellanre

- Kössz - fintorogna el

- Szívesen  jó elegem van a fekvésből sétálni akarok.

Mikor felemeltem a takarót hirtelen vissza is rántottam magamra .

- Kellan ezt a háló inget te hoztad be ? Te bementél a gardróbomba ?

- Igen én voltam nem tudod mi bajod ezzel ? Ó igen jöbb lett bolna ha azt a tűz vörös alig takaró valamit ?Tény és való sexy lenél benne nem azért de ez volt a legjobban ide illő  darab .

- Te megnézted az összes háló ingem ?

- Te azt tudnád némelyikben szívesen megnéznélek . - Ez a mondata annyira lesokkolt hogy csak arra eszméltem fel hogy ajkai a sajátomra helyezte majd lassan kóstolgatni kezdte azt  én serényen viszonozta azt mikor elvátak ajkaink Kellan a homlokát az enyémre nyomra gyorsan vettük mind ketten a levegőt kapkodtuk az éltető levegőt .- Anna nem akarlak elveszíteni fontos vagy nekem lehet hülyén hangzik de az első pillantól kezve szeretlek hogy nem vagyok komplett de ez az igazság .

- Én is szerelek .

Kellan arcán öröm suhant át és ölelt magához.

Kopogtattak az ajtón .

- Szabad - szólt ki Kellan

- Jó estét kivánok Dr . San- Roman vagyok . Örülök hogy jobban van - mosolyxgott egy igen sexy orvos rám .

- Jó estét doktor úr nem tudja hogy mikor mehetünk haza - karolna át Kellan és egy rövid csókot nyomott az ajkaimara .

- Holnap reggel haza mehetnek - mondta az orvos .

- Köszönöm szépen .

- Rendben reggel hozom a záró jelentést  további szép estét .

- Köszönjük .

Miután kiment az orvos Kellan hozzám fordult .

- Az az orvos úgy nézett rád mint egy friss húsra . Legszívesebben bevertem volna neki .

- Kellan te féltékeny vagy ? - mondanám kuncogva

- Hát miért nincs rá okom ? Mikor egy ilyen szép lány az enyém - huzogatta a szemöldökét .

- Hát ...nincs mert én csak téged szeretlek

- Hmm ez minden nap akarom hallani ameddig csak élek .

- Ez meg oldható .

- Holnap végre otthon leszünk .

Ezzel abba mart a beszélgetésünk
. Lassan szender ettem el csak arra ébredtem hogy egy kellemes kéz simogatja az arcomat . Kinyitottam a szemem és életem egyetlen értelmével találtam magam szembe .

- Szia . Hány óra ? 
- Jó reggelt SZERELMEM . 8 óra az orvos most hozta a záró jelentést é smár mehetünk is haza .
- Oké .
- Viszont látásra . Remélem nem találkozunk ilyen dolog miatt még egyszer - mondta a doki 
- Köszönöm . Viszontlátásra.
- Doktor úr ha nem sértem meg vele lenne szíves ki menni a barátnőm szeretne felöltözni .
- Igen természetesen .Akkor viszont látásra .
Miután a doki kiment Kellan rögtön lecsapott az ajkaimra . Lassan és finoman csókoltuk egymást .
Miután a csókunkat megszakítottuk Én szólaltam meg először . 
- Hát tudom mit hiányoltam a REGGELI ébresztő mellé bújtam Kellanhez . 
- Na ideje hogy öltözz nem akarok egy perccel se többet itt tölteni otthon akarok lenni veled..
- Oké őőőőő Kellan kimennél ?
- Miért a barátnőm vagy mért nem nézhetem ahogy vetkőzöl és öltözöl - mind ehhez a perverz vigyor kapcsolódott . 
- Kellan légy szíves menjél ki . - modtam mérgesen
- Nyugi Baby csak vicceltem . Amúgy sem egy kórházban akarok veled először lefeküdni . Ahhoz nekem túlságosan is fontos vagy . - Csókot lehelt az ajkamra majd kiment a terem elé gyorsan felkaptam a ruhákat . Összepakoltam majd mentem is Kellan után . Amint kiértem Kellan elvette a táskámat és átkarolta a derekam . Így mentünk végig a folyosón . Boldog voltam hogy azzal a férfival lehetek akit szeretek 2 hete nem gondoltam volna hogy találkozni fogok egy olyan férfival akivel újra kezdhetem az életem és boldog lehetek mire feleszméltem már a ház előtt álltunk . 
- Jó vagy ?
- Igen jól csak jó itthon lenni . - mondtam 
- Már kezdtem aggódni hogy valami baj van .
- Míg veled lehetek a világon én vagyok a legjobban . Szeretlek tudom hogy mondtam már de lehet hülyeség de nem gondoltam volna amit Krisztián tett utánamegbízhatok - e férfiban . De te voltál az aki mind ezt megcáfolta . Te vagy az egyetlen akit Szívem soha nem ereszt . Ez nyálas volt igaz ?
- Nem köszönöm hogy bízol bennem ennyire esküszöm soha nem fogom engedni hogy csalódj bennem . Minta barát és később férj és apa . Veled akarom az életem teljessé tenni . Szeretlek ezt soha ne feled el . - 
Annyira meg hatott ezzel a kis monológjával hogy lecsaptam az ajkaira úgy csókoltam mintha közel lenne a világ vége .
- Na mennyünk be . Csinálok valamit kaját aztán megnézem a kutyusainkat .
- Nem ma nem főzöl a családommal ebédelünk ha nem gond ?
- Mesélj róluk
- Rendben . Van egy nővérem és 6 öcsém . Észak -Dakotában születtem de Arizónában élzem a többit pedig tudod .
- Neked 7 tesód van ?
- Igen .
- Nekem 2  bátyám van . Roland és Kristóf . az az Angolra fordítva Roland és Christopher .
- Nekem is a második nevem Cristopher . Amúgy a családom nagyon szerette Annalyne-t főleg a nővérem de ne törődj velük Oké ?
- Meg próbálok .
Az ebéd jó hangulatban telt sajnos Kellan rám parancsolt hogy mennünk Kellan mivel csak most kerültem ki a kórházból . az autóban a fáradtság győzött csak arra kezdtemébredezni hogy Kellan letett az ágyra .
- Jó éjt szerelmem .
- Maradj itt ? - nyöszörögnék fél álomba
-Ébren vagy ?
- Am?
- Álmodj szépeket  - majd mögém bújt .
- Neked is - közelebb férkőztem hozzá .
Boldogságban és nyugalomban aludtam végig az egész éjszakát azzal a férfivel aludtam akit ímádok a legjobban .


Krisztián az EX PASI



Helyes DOKI

Anna hálóinge  :

Anna :( Így képzelem egyenlőre )

2 megjegyzés:

  1. Szia:)
    Nagyon jó lett ez a fejezet is:)Szegény Anna:(Hogy képes az a Krisztián megütni egy nőt:(Kellan jól tette hogy behúzott neki meg is érdemelte:)
    A doki viszont tényleg helyesre sikeredett:)
    Huhh Kellan milyen féltékeny lett:)
    Még egyszer nagyon jó lett:)
    Várom a kövit:)
    Pussy

    VálaszTörlés