2010. december 27., hétfő

4.fejezet . Az első csók

Majd Kellan egyre közelebb hajól mikor már becsuktam a szemem én csak várnom kellet .

Megéreztem Kellan ajkait a sajátomon lassan még is követelőzően csókolt  meg .

De ezt az érzés még soha nem éreztem .

Minden zsigerem vágyott a csókjaira .

Ezt az érzés még nem éreztem soha . Még Krisztiánnál sem . Olyan finom és lágy volt mégis . Mégis oly gyengéden ölelt magához . Nem hittem volna még egyszer egy férfit közel engedek magamhoz . Azok után ami történt . De ez teljesen más amit akkor azt hittem szerelem . Talán ő lesz az igazi?

Nem tudom .

De nem is érdekel most semmi .

Csak itt az előttem álló srác .

Mikor vége lett a csókunknak.

Mind ketten zihálva vettük a levegőt .

Kellan a homlokomnak támasztotta a sajátját .

Ő szólalt meg először .

- Nem tudom mi ütött belém sajnálom nem akarom elszúrni ezzel a barátságunkat . Tényleg sajnálom ...- nem engedtem beffejezni neki újra meg csókoltam .

Ő rögtön viszonozta azt .

- Hát most már kvittek vagyunk - mondtam mosolyogva .- Te is megcsókoltál és is téged már vagyis úgy értem ezzel nem lett vége a barátságunknak . De szerintem nem ártana pakolni .

- Oké - mondta kábultan . - Gyere . - Majd elkezdett húzni egy folyóson .

- Amúgy  Kellan hova megyünk ?

- Pakolni utána pedig hozzuk Kolát .

- Rendicsek.

- Ez az én szobám . - mikor kinyitotta egy tipikus fiú/férfi szoba nyílt

- Tipikus férfi szoba .

- UMH miért? - jelt nagyot

-Hát  azért mert a Barna szín dominál nálad általában a férfiak .

A  feketét , Szürkét és a Barna szín használják előszeretettel .

- Így érthető . Na a ruhákat rád bízhatom ? - kérdezte lesütött szemekkel - addig a többi cuccot pakolnám .

- Na nyomás , vagyis börönd?

- Adok . Még egyszer csak köszönöm .

- Ne hálálkodj annyit . - mondtam nevetve

- Oké

- Most már nyomás had pakoljak .

- Rendben

Mikor kiment eszembe jutott a csók annyira más volt ez a csók mint az eddigiek  , hogy az már nem tudom mit jelenthet ?

Vajon lehetne köztünk több mint barátság ?

Ő akarná hogy több legyen ?

Megbízhatom -e benne annyira hogy közel engedjem magamhoz ?

Mi lehet ez az érzés mikor mellettem van ?

Ha meg nincs olyan mintha hiányozna ?

Lehet szerelem első látásra ?

Annyira elgondolkodtam ezen hogy csak azt vettem észre üres a gardróbja .

-Kellan segítenél - kiabáltam ki neki

- Mi a baj ?

- Ő nem tudom behúzni - éreztem hogy elpirulok na szép mit hoz ki belőlem ez a srác .

-Csak ennyi azt hittem valami komolyabb - vigyorogna - Amúgy jól áll ha elpirulsz . - most tényleg bókolt .

- Szerinted ez nem komoly ?

- Hát nem

- Na ez szép .

- Oké oké ne hogy leharapd a fejem .

- Sajnálom - mondtam már kezdem azt hinni hogy Kalifornia paprika lesz a fejemből. - Amúgy én kész vagyok te hogy állsz ?

- Én is kész vagyok .

- Akkor indulás hozd Kolát .

 Néhány perc múlva már bepakoltuk a cuccot az autóba majd Kellan ment is Koláért . Nagyon szép kutya volt és kedves is pont mint a gazdája . Rögtön elfogadott . Pedig Kellan elmesélte hogy mikor az alkonyatot forgatták őt is magával vitte az egyik munka társát Ashley csak 2 hamburger után kedvelte meg .
Mikor vissza értünk a házhoz . Rögtön meg muttattam a háza . Nappalitól kezdve a padlásig . Majd Következtek a hálok . Kellannek nagyon tetszett . A csobához fürdő is jár. Így már elkezdett kipakolni addig én lementem a konyhába . Néhány perc után csengettek .

Egy olyan személy állt az ajtóban akit soha többé nem akartam látni.


Krisztián aki miatt költöztem ki Amerikába .


( Így képzelem Kellan szobáját)
 ( Kellan gardróbja )
( Kellan nappalija )



Így képzelem Annanál Kellan szobáját és fürdőjét.

Anna nappaliját , Konyháját Szobáját és Vendég szobáját fürdőit így képzelem :








2 megjegyzés:

  1. Szia:)
    Köszi hogy ilyen hamar hoztad nagyon jó lett kíváncsi vagyok Anna mit fog szólni Krisztiánhoz:)Most már nem csak ez az Annalyne hanem még egy volt barát is:)Amúgy nagyon összeillenek:)
    Várom a kövit:)
    Pusszi

    VálaszTörlés