2010. december 26., vasárnap

3.fejezet - Mikor valami elkezdődik


Csak arra nem számítottunk ami kint várt .
Egy tucat Firkász vár a ház előtt
Kellan egy határozott mozdulattal rántott vissza . 
- Sajnálom hogy bele kevertelek ebbe . - mentegetőzött rögtön 
- Hé nyugi nem történt semmi .
- De ...
- Semmi de nem tudhattad hogy követni fognak . Figyelj akár követtek akár nem akkor is itt fogsz lakni és nyomás a garázs .
Mikor leértünk Kellannek .Tátva maradt a szája .
- Neked mennyi autód van ? 
- Két darab mellé egy motor .
- Neked van motorod ?
- Igen egy Kawasaki  ami kék és fekete .
- Kocsiban pedig egy BMW X6-os és egy Fekete Mercédes Angel . .
- Van ízlésed az Autókhoz .
- Tudom de te most egy olyan lánnyal beszélsz aki focimeccset néz inkább mint egy nyálas szappan operát . -mosolyogtam rá a döbbent srácra .
- Te szereted a focit ?
- Jobban mint a nyálas Latin Amerikai sorozatokat . Melyik autóval akarsz menni? 
- BMW X6-os 
- Remélem nálad a jogsi ?
- Mindig nálam van miért ?
- Akkor te vezetsz te tudod hova kell menni .
- Most komolyan egynapi ismerkedés után megengeded hogy a házadban lakjak még rádásul az egyik kocsidat is vezethetem ?
- Figyelj én bízom benned addig ameddig nem csinálsz hülyeséget vagy hozol baj a fejemre . Mellékes alapon mennünk kellene ha még ma elakarunk jutni hozzád .
- Oké .
Nem beszéltünk tovább csak elindultunk az út felénél jutott eszembe valami.
- Kellan?
- Tessék?
- Amúgy szabályaim vannak a nálam lakásnál.
- Mik azok - kérdezte félve
- 1 . Ha valamelyikünk a lakásba Csaj vagy Pasit akar hozni szól előre a másiknak.
2. Nem eszünk a nappaliban kivéve különleges alkalmakkor . Akkor is csak ha beteg vagy másnapos valamelyikünk.
3. Nem járkálunk cípőben a házban .
4 . Ha valamit használunk hála valaki kitalálta a mosogatógéped oda elrakjuk azt .
5 . Kutya nem jön be a lakásba azért van az a helyes faház a kertben .
6. Minden héten a mosni valót a mosókonyhában akarom látni .Mellékes nem bízom rád a mosás-t.
7. Mindenki rendbe tartja a saját területét . 
8. Vasalást nem bízom rád . Férfiből vagy szóval a gardróbban én rakom el a ruháid .
9.Külön fürdő van minden szobához az is rendben tartást követel.- Kellanek a szeme kiguvadt - Nyugi Takarítónő jár hozzám bár megnéznélek vécét pucolni -kuncogtam  
10. Bevásárlás 2 naponta esedékes . Szóval ha valami kell írd fel a hűtőszekrényen lévő Noteszre . Az hiszem ennyi .- fejeztem be
- Haha nagyon vicces kedvedben vagy ma. amúgy tetszik az ötlet hogy MOSOL ÉS VASALSZ RÁM. A többi szabály is okés , még egyszer köszönöm hogy oda költözhetem hozzád pár nap ismeretség után . amúgy néhány hét múlva elkezdődik a New moon forgatása nem sokáig leszek a nyakadon .
- Am rendben .
- Itt vagyunk .-állt  meg egy szintén kertes ház előtt .
- Ez gyönyörű ...nagyon stilusos ez a ház .
- Köszönöm . Na gyere nem akarom váratni Kolát .
- Rendicsek .
Kellan ment be elsőnek . Én pedig követtem őt . Hirtelen meg állt előttem majd elkezdett beszélni bár nem hozzám.
- Te mit keresel itt már megint ? Nem érted hogy nem akarlak látni AnnaLyne .
- Kellan én szeretlek és... - nem tudta befejezni mivel Kellan mellé léptem és átkaroltam a derekát .
- Szívem mit keres itt ez a nő -kérdeztem Negédesen pont úgy fordulva Kellanre kacsintottam- Amúgy Anna vagyok . Örülök hogy találkoztunk de bocsi nem érünk rá tudod Kellan hozzám költözik és pakolni szeretnénk .
- Te ...Ti összeköltöztök egyáltalán ki vagy te .
- Mondtam már Anna vagyok . Kellan barátnője .- mosolyogtam rá - 6 hónapja és most döntöttünk úgy hogy össze költözünk . Hogy a kapcsolatunkat el mélyítsük .
- Kellan is át ölet de ő a hátam mögé állt így az állat vállamra támasztotta - amúgy sajnálom hogy terhes vagy csak az nem fog bejönni hogy Kel nyakába vard a gyereket ugyan is Kellannel 9 hónapja vagyunk eggyütt . 6 hónapja vagyok a barátnője .
Sajnálom de veled bisztos hogy nem feküdtle .
Szóval örülnék ha elmennél szertnénk pakolni igaz Cica - nézet rám Kellan .
- Ha el is megyek de még hallaszrólam Kellan Cristopher Lutz .
- Amúgy Annalyne - szólt útána Kellan .- Ne gyere a közelembe mert a redőrség zaklatásért bevihat ugyan is vanegy távoltartási parancsom ami azt tartalmazza ha 100,éteres közelembe jössz . Magán jóg sértésnek számít - fejeztembe.
- Rendben . Szóvak viszlát - Csapta be az ajtót .
- Bocsi de így talán lefog szállni rólad - néztem rá bocsánat kérő szemekkel
- Lehet hogy tényleg ez kelletneki .
Majd Kellan egyre közelebb hajól mikor már becsuktam a szemem én csak várnom kellet .



Anna háza :


Kellan háza :




Anna autói és motorja :

2 megjegyzés:

  1. Szia:)
    Nagyon jó lett:)Remélem ez a Annalyne leszáll róluk elég szép párt alkotnának :)Remélem többször nem nagyon fog Kellan közelébe menni most hogy megvan a távol tartási parancsa:)
    Anna szabályai nagyon jók :)
    Várom a kövit:)

    VálaszTörlés
  2. Okés már írom a fele meg van estére meg lesz :P

    VálaszTörlés