2012. április 5., csütörtök

Eltitkolt könnyek 22 .fejezet - Szerelmünk Momentumai :D

Néhány nappal később haza engedtek minket meg sem lepődtem  a fotósok a kórház előtt álltak . Sebastianék néhány napja el vitték a kocsim és most is itt vannak ők és néhány testőr tartja fel a fotósokat míg a kicsi a sötétített üveg mögé kerülnek . Kimi csak annyit árult el a fotósoknak hogy mi a nevük és hogy mikor születtek és a súlyukat mellette köszönetet mondott a fiatal újság írónak és ezzel együtt ő közölhette először a hírt . Kimi meg lepetést szervezett de az nem árulta el mit . Bár sejtéseim vannak . Mert a fiúk mind végig nálunk lebzseltek és a lányok is furák voltak . Igen többes szám . Tommi és Britta Sebastian sajtósa össze melegedtek  mindenki össze hozott az ikrek születése . Allysonról kiderült , hogy Kellantől várja a gyereket .Bizony a volt vőlegényemtől . Ne kérdezzétek hogy csinálték nem tudom . De nem is izgat .
- Kicsim meg jöttünk .- mondta Kimi mosolyogva .
- Menjünk .- mondtam Kimi kivette Oliviát a hordózóból míg én Nikó vettem ki . Mikor beléptem el állt a szavam . Az egész ház át volt alakítva . Baba barát környezetre .
- Kimi ez ez csodás .- mondtam neki a könnyeimmel küszködve .
egyik kezében fogta Oliviát a másikkal  átkarolt .
- Csak értetek , ha ennyivel meg tudom akadályozni , hogy valami baj legyen én meg teszem . - mondta . Tudtam , hogy sokat jelentenek neki a gyerekek de az sosem gondoltam volna , hogy ennyit . Bár tény hogy én is akár az életemet adnám értük . De akkor is meg hatottak szavai , hiszen csak most jöttem rá mennyire fontosak neki a gyerekek . Na jó ezt be bizonyította már a terhesség alatt mikor sok szór már az ideg miatt tudtam volna le ütni . De igen ez az -az arca amit a jégember soha nem mutat meg a nyilvánosság felé.
- De gyere még a felső szín hátra van .- nyomott egy apró csókok a ajkaimra
Oké a gyerek szoba gyönyörű volt . Szavakkal nem is tudom kifejezni. A falak mese figurák voltak festve az alap szín a kék és a zöld szín átmenete volt egyszerűen leírhatatlanok az érzéseim  .
- Ez gyönyörű . A Nikót az egyik pelenkázóra raktam és levetkőztettem majd a kiságyába rajtam könnyen felismerhető volt Red Bull bika volt rajta és rá volt írva S. Vettel. Egy szóval tudtam hogy az egyik kereszt apuci alkotott már most a másik szintén Red Bull bika volt csak az rózsaszín volt így tudtam , hogy azt Britta csináltatta .
- Látom a kereszt szülők már alkotnak .- mondtam nevetve.
- Igen a rózsaszín Red Bull-os Rami szerezte de ne kérdezd honnan . - Várjunk Rami ?
- Rami ? Én Brittára tippeltem volna .- mondtam neki az őszintét
- Kicsim tényleg kik lesznek a kereszt szülök ? - kérdezte kiváncsian
- Hát Oliviának Ramiékat szeretném . - Ez így is volt egyszer régen még a terhességem elején mesélte Kristi hogy mindig is szeretett volna egy kislány-t . Így hát keresztlánynak meg kapja Olit .
- Nikónak meg szeretném Sebet és Angelt. Ha neked jó így ?
- Kicsim annyira szeretlek . - csókolt meg - Ramiék kifognak ugrani a bőrükből ha meg tudják , hogy kereszt szülők lesznek .És Seb is már kérdezte , hogy kik lesznek a kereszt szülők.
- Seből mást nem is néztem volna ki .- mondtam nevetve .- Hiszen maga is egy nagy gyerek .- erre Szerelmemből is kitört a kacagás
- Igazad van .- mondta majd Olivia felsírt a kis ágyban .-
- Mi a baj hercegnőm.- ment oda hozzá és vette ki a kis ágyából . Aki amint meg látta apukáják még jobban el kezdett kepeszteni .- Gyere oda viszlek anyucihoz .- mondta majd le telepedett mellém a kanapéra Olivi a nagy úját szopogatta így egyből tudtam hogy éhes . Neki kezdtem az etetésnek addig Nikóval Kimi foglalkozott . Olivia etetése után  Nikó következett a kis telhetetlen még egyszer férre is nyelt addig Kimi tisztába rakta Olivát és meg büfiztette . Majd letette aludni . Ugyan ez következett Nikóval is . Majd a baba figyelőt bekapcsolva lementünk a konyhába ahol már meg volt terítve két főnek . Kimi mögém állt és úgy mondta el miért is kapom.
- Ma pont egy éve , hogy hozzám jöttél és meg ajándékoztál két gyönyörű babával ezt soha nem fogom elfelejteni .- súgta a fülembe majd meg csókolt. Tudtam hogy figyel mindenre és hogy ennyire figyelmes de én  nekem is eszemben volt . És még jóval a szülés előtt meg vettem neki azt a fénykép albumot  amit a lányok segítségével össze állítottam a kórházban .
- Ezt szeretném oda adni neked és a nyakamba akasztott egy ezüst láncot amin egy szívecske medál volt és benne egy kép a kicsiről és rólunk.
- Nekem is van egy meglepetésem .- mosolyogtam rá majd oda adtam neki az albumot teljesen a gyerek korunktól kezdve benne voltak a közös emlékeink. A közös szerelmünk momentumai .
- Ez ez annyira jó .- mondta és meg csókolt nem kell nekünk pénz , hogy boldoggá tegyük a másikat nem kell Gucci táska és Sport kocsi . Elég egy kis figyelmes ajándék . A mi kapcsolatunk nem a pénzről szól hanem az igaz szerelemről ami mással nem következhetett volna be tudom érzem hogy nekem Kimi az igazi . És Ő marad örökké :)

2 megjegyzés: