2012. április 2., hétfő

Díj

 




Köszönöm azoknak, akik gondoltak rám!!:)
robertpattinson-dreams.blogspot.com Köszönöm a dijat :) Utólag is :D

1. Meg kell köszönnöm a díjat annak, aki gondolt rám és küldte!
2. A logót ki kell tennem a blogomba!
3. Be kell linkelnem azt, akitõl kaptam!
4. Írni kell magamról 7 dolgot!
5. Tovább kell adnom a kitüntetést másik 7 blog társamnak!
6. Be kell linkelnem õket.
7. Megjegyzést kell hagynom náluk, hogy tudjanak a díjazásról.
8. Nem küldhetem olyannak, akinek a blogja volt már tüntetve!



7 blog, amit nem hagyhatsz ki:
  1. azentorteneteim.blogspot.com
  2. fanfictonmylifeinf1.blogspot.com
  3. lissyblack.blogspot.com
  4. notadreamstory.blogspot.com
  5. formula1ismylife.blogspot.com
  6. icemanstory.blogspot.com
  7. kulonutakon.blogspot.com
7 dolog, amit tudnotok kell rólam:
  • teljes mértékben lökött vagyok
  • imádom a zenét
  • szeretek olvasni
  • szeretnék eljutni Svájcba
  • imádom a  forma egyet és az autósportot
  • teljesen véletlenül kezdtem blogot írni de nem bántam meg
  • szeretek verseket, dalokat írni :)

2 megjegyzés: