2012. április 4., szerda

Eltitkolt könnyek 21fejezet - Boldogság :D

El sem hiszem hogy túl vagyok rajta 3 óra szenvedés után meg született Niko és Olivia a mi kis kincseink . Igaz hogy Kimi-t ki küldték de nem kell rosszra gondolni csak a szokásos rutin teendőket végezték el . Nagyon fáradt és kimerült volt a szülés miatt . Mikor kitoltak a folyosóra egyből ismerős arcokat láttam meg Anyuék , Pauláék , Ramiék , Seb és Angel , Tommi de Allyson nem volt vele . Furcsáltam és meg is kérdeztem tőle .
- Tommi hol van Ally ?- Tommi fújtatott egyet
- Az a ribanc meg csalt és ki dobtam a szűrét . Nekem nem kell egy olyan csaj aki minden útba eső sráccal félre megy. És erre akkor jöttem rá mikor kiderült hogy terhes érted terhes pedig le sem feküdtem vele. - Meg leptek Tommi szavai bár felismerhettem volna Allyn a jeleket . Amiket nem tudtam meg akadályozni .Miért volt egy ribanc ? nem tudom de nekem egy ilyen csaj barátsága nem kell . Minden útba eső sráccal lefekszik és még szegény Tommi is áltatja . Ch nekem egy ilyen ember még ismerősnek sem kell . Menjen vissza Los Angelesbe.
Azon sem lepődnék meg ha Travis ezért hagyta volna el.
- Tommi nem éri meg felhúzni rajta magad . Allysont nem ilyennek ismertem meg de így már nem is érdekel az a lotyó kit a legjobb barátnőmnek hittem . De rá kellett jönnöm a barátságunk soha nem létezett .- mondtam az őszintét .
- Jaj kincsem olyan aranyosak a kicsik .- mondta anyu sírva . Úr isten csak most fogtam fel anya lettem. 
- Anyu ne sírj .- mosolyodtam el .
- Igazad van.
Az ápoló betolt egy szobába majd magamra hagyott azzal a cím szóval hogy pihenjek . De nem telt bele két percben már Kimi a szobában volt . Tudtam , hogy nem bírja be ne szökjön . Vigyorogva csókolt meg .
- Kimi . Nem tudod a kicsit hagy kilogrammal és centivel jöttek világra és mikor ?
- De tudom kicsim Niko délután 4 óra 22 perc 3 kiló 60 dkg -val . és 52 cm-rel született . Olivia 4 óra 25 perc 3 kiló 54 dkg és 50 cm.- mondta mosolyogva .Majd hirtelen elkomorult ajaj le fog cseszni , hogy vezettem a nyakamhoz a rozsdás bökőt .- Miért vezettél ?- TUDTAM TUDTAM HOL A LOTTÓ ?- Nem meg mondtam ,hogy terhesen ne vezess ? De már mind egy.- Huh ennyi ?
- Sajnálom .De csak a rutin orvosi vizsgálatra akartam menni .- mondtam meg neki az igazat
- Tényleg ma kellett volna menned . - csapott a homlokára
Egy nővérke tölt be két kiskocsi .- Majd ki is emelte Nikot .
- Most pedig meg kellene etetni a kicsit .- mondta és oda adta .- Tudja hogyan kell ?
- Ő nem .- mondtam zavartan . Ezért segített kisfiamnak ugyan olyan igéző zöld szeme és szőke haja volt mint apukájának . Azt hiszem nálam nem lesz gond ha le akar venni a lábamról . Miután evett meg böfiztettem és jött a leányzó nem mondom kicsit fura volt etetni a kicsikéim De Oli nem volt olyan agresszív evő mint a bátyja ő a meg fontoltabb már most . Szerintem már most meg van ki milyen természetű lesz később . Oli is böfizett és már aludt is . Oli szinten Kimi tulajdonságait örökölte. -Észre sem vettem mikor hagyta el a nővér a szobát csak azt hogy Kimi mosolyogva figyel minket Nikoval a karjában .
- Jól bánsz a kicsikkel .- mondta mosolyogva 
- Te sem panaszkodhatsz Apuka .- Vigyorogtam rá.
- Hmm de fura kimondani hogy Apa lettem Furán jó .- nevetett fel- De anyuka lettél .- mosolygott
- Nem mondod ??? Magamtól rá sem jöttem volna .- mosolyogtam el 
Így ért véget egy tökéletes nap egy újabb fejezetet le zárva !!!

2 megjegyzés: