2012. április 4., szerda

Eltitkolt könnyek 20.fejezet - Öröm :D

Nem is tudom hol kezdjem el . Megváltozott az életem mikor kiderült hogy babát várok ráadásul ketten vannak . Azóta Kimit mintha kicserélték volna folyton mosolyog és még az újság írókkal is kedves XD Jégkrémet küldött nekik ezen nem kicsit lepődtem meg de nyugi ezzel nem csak én voltam így hanem maguk az újság  írók is . Azóta hogy  kiderült a gyermek áldás . Folyton követnek a fotósok de ennek hála pont most tolnak  a szülőszoba felé ugyan is vezetés közben meg indult a szülés . Még éppen időben álltam le mielőtt elkezdődtek volna a nagyobb fájdalmak . Az egyik újság kezdő írója követet mikor látta le álok és kapkodom a levegőt oda jött . Kedves volt és hívott mentőt és persze meg kérdezte hogy továbbíthatja -e a hírt az egyik kollégájának akinek pont sajtó tájékoztatón van ahol Kimi is részt vesz . Persze igent mondtam az újság írók meg sem lepődtek Kimi reakcióján amikor felhívott és éppen az egyik mentős vette fel és közölte Kimivel mi az Ábra persze a kocsimat a fotós vitte el a kórház parkolójába . Kimi még nem érkezett meg de remélem hamar itt lesz .Szeretném ha jelen lenne amikor világra jönnek a kicsik .

( Kimi Szemszöge )
- Mr. Raikkönen tudta hogy a feleségének éppen most indult be a szülés ? - először rossz tréfának hittem majd elkezdtem gondolkodni hiszen a 9-dik hónapban van .Nem foglalkozva a sajtóval elő kaptam a telefont és tárcsáztam egy ismeretlen férfi hang közölte mi is a szitu csapot papot ott hagyva rohantam a kórházba , hogy ott lehessek a gyermekeim születésénél . Remélem nem fog kinyírni érte a főnök végül is megértheti hiszen egyszer lesz a ember először apa . Bár én még szeretnék gyereket de szerintem Anna kinyírna ezért az ötletemért hiszen így is kicsit akasztottam ki na jó még a  széltől is óvtam őket . Eközben már meg is érkeztem a kórházba telefonom lenémítottam . és a nővér pulthoz siettem
- Jó napot kisasszony Anna Summer Raikkönen nem rég hozták be vajúdással . A férje  vagyok és szeretnék bent lenni ez lehetséges ?
- Jó napot persze jöjjön velem be kell öltözni-e és már mehet is be a feleségéhez . 10 perc múlva már be voltam öltözve és Sms is elküldtem Ramiéknak és már bent is voltam a feleségem mellett
- Kicsim erős vagy .- súgtam a fülébe
- Kimi .- mondta sírós hangon a szívem szakadt meg .- Fáj nagyon fáj .- suttogta.
- Ki bírod és gondolj bele nem sokára már a kezünkben lesznek a kicsik
- Igazad van
3 órával később meg születtek az ikrek Niko Mattias  és Olivia Sylvi Raikkönen . Mikor kiléptem ugyan is az orvos utasítása ott volt mindenki aki számított .

2 megjegyzés: