2011. október 11., kedd

13 .fejezet - Együtt ( Eltikolt könnyek )

Kimivel lassan 1 éve együtt vagyunk . Ugyan úgy mint annak idején mikor meg jelent a leánybúcsúm volt . :) Most újra leány búcsú van de azzal a férfivel akit teljes szívből vissza vonhatatlanul szeretek . Ally  és Angié kis híján lefordultak a székről mikor lemondtam nekik hogy férjhez megyek . Nagyon  sokat nevettem rajtuk . NA igen a szüleim közölték hogy a polgári esküvőn nem lesznek ott ne hogy megint szégyen érje őket hogy meg szököm . Na itt csak annyi a probléma  hogy soha nem tudnám elhagyni Rakkát . Szeretem teljes szívemből vissza vonhatatlanul .
- Anna most elkezdünk szépen készülődni az esküvőre . Na oké és közben beszélgetünk.Oké ?
- Persze 
- Ideges vagy ???- jött az első kérdés Angiétól
- Nem és ezt nyugodtam mondhatom mit érzék ??? Szerelmet és várom már hogy láthassam a hercegem egy hét azért egy hét volt nélküle . Szeretem teljes szívből . Hiányzik hogy nincs mellettem Ő a másik felem . Tudom mire akartok rá kérdezni . Kimit soha sem tudnám el hagyni . Tudjátok miért hagytam ott akkor Kellant ???
- Nem !!!- jött egyből a válasz a csajoktól
- Mert rá jöttem hogy akit szeretek az Kimi . Tíz év nélküle nem tudtam miért de nekünk újra találkoznunk kellett ez volt a sorsunk . Mikor hat hónapja meg kérte a kezem először megijedtem . Mikor ránéztem tudtam hogy benne meg bízhatok soha nem hagy el vagy csal meg értitek . 
- Igen .- mondták . 

Vissza emlékezés a múltra :
Hat hónapja Kimi meg kérte a kezem Espooban a régi kis tónál ahol gyermekként meg mentett . Emlékszem mit mondott akkor :
,, - Emlékszel mit írtam neked a fotó albumba a képünk alá ?- kérdezte
- Igen .- feleltem neki 
  -Álmodozom róla, hogy majd a szabadban elterülve,
  Nyugalom lesz mindenhol és bezárkózom belülre
 Az elmém titkos zugába és rájövök majd végre,
 Hogy Te hiányzol egyedül az út végéhez érve. 
- Már nem hiányzol az út végére érve mert itt vagy velem . Anna Vanessza Summer megtisztelnél azzal hogy a feleségem leszel ???
Akkor bennem több száz érzés futott át : boldogság , öröm , szerelem , félelem , és még sorolhatnám de mikor felnéztem tudtam mit kell mondanom.
- Nem ...- láttam rajta hogy el szontyolodik  ezért gyorsan folytattam - nekem meg tiszteltetés hogy a feleséged lehetek .- mosolyogtam rá boldogan .
- Szeretlek .- kiabálta boldogan .
- Én is téged .- mondtam neki boldogan 
Akkor és ott meg fogadtam hogy nem akarom többet szomorúnak látni . És ezért is vagyok boldog hogy most az esküvőm az életem vele köthetem össze életem értelmével . "


- Anna itt vagy ??? - lengette a szemem előtt a kezét Allyson
- Mi ??? Bocsi elgondolkodtam . - mosolyogtam el 
- Jaj csajok én úgy szeretem Kimit .- mondtam boldogan 
- Elhisszük barátném - mondta Angie
- Na gyere vedd fel a ruhád .- mondta Ally 
Miután felvettem a ruhát  alig vártam hogy isten házában igent mondhassak Kiminek. 
- Anna kezdünk .- mosolygott rám Roland 
- Ideje lesz már .- mondtam türelmetlenül
- Gyönyörű vagy húgi .- mondta a másik bátyám is Chris 
- Tudom de menjünk már . - mondtam nekik mosolyogva 
- Oké kezdünk .- mondták .
- Rendben .- mondtam
A padok között sétáltam a lassú zenére Kimi mosolyogva nézett . Én is rá . 
Miútán elmondta a pap a szokásos rizsát végre következtünk mi .
- Kimi Mattias Raikkönen akarja az itt meg jelent Anna Vanessza Summer feleségéül ?
- Akarom .- mondta nekem
- Anna Vanessza Summer akarja az itt megjelent Kimi Mattias Raikkönent férjéült ?
- Akarom .- mondtam 
- Ezzennel Mr és Miss RAikkönennek nyilvánítom önöket meg csókolhatja a menny asszonyt .
Igazi szerelmes csókot váltottunk ott isten és a család tagjaink előtt :)



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése