2011. október 10., hétfő

Olyan régen volt még is hiányzik tudom hogy még látom egyszer csak azt nem tudom mikor . Lehet hogy csak egy éjszaka volt de azt az éjszakát nem tudom elfelejteni a csókját , mosolyát ,  illatát . Magát a jellemét . Rövid volt túl rövid nekem még kellene de Ő már nem szeret hisz annyi ideje nem keresett . Egy táborban kezdődött minden egy meleg nyári napom . Gyerek voltam . Álmaim voltak . Az első pillanattól kezdve nem tudtam elfelejteni azt a gyönyörű szem párt . Akkor még nem tudtam ki Ő . Mára tudom ki egy srác ki át szaladt a szívemen . Tábor végeztével nem láttam többet . Egy éjszakát követően kiderült hogy ki Ő . De már nem érdekel el kellett felejtenem sokáig hittem hogy majd beállít és azt mondja "SZERETLEK" , csacskaság volt . Sokszor mondták felejtsem el de hogy ??? Ha szeretem ??? Nem tudom mára már egy egy kosza  emlék mely fel rémlik . Most el mesélem nektek ki is volt az a fiú ki ezt tette velem . Nem tört össze csak én szerettem bele hisz tudhattam volna hogy csak kaland ez sem tarthatott volna örökre . Hisz semmi sem tart örökre . 


Minden három évvel ezelőtt kezdődött . Egy nyári napon mikor a szüleim úgy döntöttek elég az otthon punnyadásból . Elküldtek egy tábora . Sok gyerek volt . Koedukált egyszerre voltak itt fiúk , lányok . Nem tudom hogy miért de tetszett a hely . Meg szerettem . Az nap úgy döntöttem kimegyek hisz bent nem csinálhattam semmit sem . Mikor kiléptem rögtön láttam . A szem pár magával ragadott tudtam hogy őt akarom . De sajnos ott volt egy lány .Tipikus pláza cica minden pasi ilyenre vágyik . Nem vagyok én Pláza picsa ezért is nem értem mire vett észre . Talán a lázadó stílusom . Ott volt a bátyám is . De nem szólt semmit . Nem is beszéltünk ennyi volt az egész . Bele szerettem nagyon tetszett . Elfelejteni mai napig nem tudom . De talán nem is akarom . Tizennyolc vagyok de van képem az életről . Jaj de illetlen vagyok be sem mutatkoztam Lorena Cyres vagyok. Igen mielőtt valaki feltenné azt a kérdést hogy a személyi edző Tommi Cryes rokona vagyok -e igen az unoka húga .Na térjünk vissza a tárgyra egy nyári napon kezdődött és ért véget .   Niko Ringnek hívták nagyon meg szerettem talán szerelmes voltam ? Nem tudom . Ma jön  Tommi és az edzendő személy személy szerint nem ismerem .De kíváncsi vagyok . Éppen a nappaliban voltam mikor kulcs zörgést halottam szóval megjöttek . Na készülj műmosoly .  
- Lorena itt vagy ? - kiabált be Tommi
- Nappali . - mondtam neki 
- Lorena Ő itt Niko Ring az egyik legjobb barátom és  edzendő személyem.- Hogy miiiiiii ???? Niko Ring ???? Ring ???? Ugye nem . Kérlek istenem ha szeretsz nem Ő az .
Na de miért is szeretnél ??? Na ná hogy Ő volt az  a szemét dög . Mit tegyek jó pofizzak ??? Na azt már nem nem az a naiv kislány vagyok ki akkor voltam . Már nem . Bosszú ??? Minek . 
- Szia Niko vagyok .- nem ismert meg ??? NA kösszy kapd be te pöcs.
- Lorena .- vágtam oda csípőből
- Lorena mi bajod ??? - Tommi mi a picsa van ezzel is ?
- Semmi .- mondtam flegmán 
- Aha azért vagy arrogáns picsa - Szemét láda
- NA lépek na PÁ majd jövök

Azzal ott hagytam őket na ezt nem értem miért kellett ide jönnie ??? Miért kell újra szenvednem ??? Nem tudom de ez rejtély marad örökké :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése