2011. április 24., vasárnap

3.fejezet - A bál

Miután elindultunk a bál helyszíne felé Allyson egyre izgatottabb lett .
- Ally nyugi van nem kell parázni  nem fogom meg enni a pasid :D
- Nem is erről van szó csak tudod annyira izgatott vagyok ... MA VÉGRE ...- de itt elharapta a mondata végét
- Ally mit tikolsz ?
- Semmit- vágta rá gyorsan talán én vagyok paranoiás de túúúúl gyorsan rávágta
-Allyson ismerek mit titkolsz előlem ???
- Mondtam semmi sem történt ...
- Oké ha nem mondod el most majd máskor úgy is kiszedem belőled te lány - mosolyogtam rá Allysonra .
- Meg jöttünk - mondta -Huh
- Mi a ... az anyját - mondtam én is mikor meg láttam a bálhelyszínét meseszépen volt feldíszítve az egész olyan nem is lehet szavakba önteni talán a gyönyörű a megfelelő szó az amit láttam ott ...
-Wow ez kész az egész hely mennyünk már be ...
Mikor bementünk akkor ha lehet én még jobban meglepődtem nem csak a dekoráción ha nem azon is hogy mennyi ember van itt ... egyszer csak véletlenül nekem jött valaki én a földön kötöttem ki a srác meg rajtam ...
- Bocs - morogta majd felsegített
- Nincs semmi baj meg esik ez bár kivel - mondtam
- Hello - mondta
- Hello - motyogtam én is majd eltűnt a látó teremből így Allysonhoz siettem aki  ha minden igaz akkor Balázs Travissel beszélgetett nem mondom hogy  nem helyes csak nem az ÉN esetem  volt . Nekem még mindig az a srác járt az eszemben aki fellökött engem . A szemei olyanok voltak akár csak a fagyos jég olyan kék de ott volt a szemében a bánat és a nem is tudom mihez kötni azt az érzést amit ott láttam de van egy olyan érzéseim hogy nem most láttam ott utoljára ....


( Néhány hónap múlva )

A könyvem nagy sikert aratott az egész világon . Mindenki aki fiatal és szerelemes az ez a regény olvasta a regény-t ami az életemről szól amikor Christián átvert nem gondoltam volna hogy még egyszer szerelmes tudok lenni ez még mindig így van viszont a regényben megtaláltam az igazit akkor az igazi életben miért nem tudok engedni még egy férfinak nem tudom ?
De most éppen egy megbeszélésre haladok ... Amin eldől hogy film is készül -e a könyvemből már várom mit hoz  a jövő és hogy kik lesznek a főszereplők...
Ui: Tudom rövid lett de most csak ennyi tellett tőlem sajnálom

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése