2011. április 7., csütörtök

2.fejezet - Csajos nap !!!

Ez a nap is úgy indult mint a többi . Mikor egyszer csak Allyson berobban a szobámba mint egy tornádó ...
- Anna ...Anna ??? -visította
- Mi a baj Ally ???
- Megyünk vásárolni - sikította tovább
- Mi ??? Allyson túl korán van még ehhez - fordultam át a másik oldalamra 
- De Anna nem nincs is KORÁN ...
- Mennyi az idő ???
-7 óra 58 perc .:D
-Mennyi ???-kérdeztem rá - Te hajnalok hajnalán vásárolni akarsz ??? - most viszont a takarót rántottam magamra és készültem volna tovább aludni de csak készültem volna ugyan is Allyson máshogy gondolta 
- Gyerünk 5 perced van hogy elkészülj és indulunk  ugyan is este bálba megyünk de nem akár milyen bálba ám ...
- Milyen bál ???
- Egy jótékonysági bál amire az egyik jó barátom hívott meg minket ...
- Ez a jó barát nem férfi véletlenül ???? -  húzogattam a szemöldököm hozzá és perverz vigyor elmaradhatatlan volt oda most ... Allyson most egy Kaliforniai paprika is meg irigyelte volna a színét.
-Igen - cincogva mondta ez nekem .
- Helyes ?
- Nagyon .
- Ott lesz ?
- Ahha 
- Mennyi idős ???
- 23 .
- Bejön neked mint férfi ???
- Nagyon De nagyon - sipítozta röhögve .De a zavarát nem tudta el rejteni .
- Minden el kell mesélned ugye tudod !!!
- Tudom de most menny készülődni .- adta parancsba barátném 
- Oké  oké de nyugalom a pláza nem szalad el ugye tudod ?
- A pláza nem de az időnk igen ...
-Oké 5 perc . - az 5 percből több mint fél óra lett . Mikor kész voltam a sminkemmel és a hajamat . Jött a ruha a választásom egy kék tunikára esett egy fekete cica nadrágra egy térdig érő csizmára . Hozzá egy fekete bőr kabát és már kész is voltam ...
- Kész vagyok Allyson .
- Gyere egyél egy kicsit és már megyünk is .- Ettem egy kis rántottát ittam egy csésze kávé-t . És már indultunk is ...
- Na Allyson ideje mesélned - mondtam már a ruha választás közben - Hol találkoztatok először ???
- Hát az napon találkoztunk mikor ide jöttem Los-Angelesben . A tengerparton sétáltam mikor a kutyája rám vetette magát és eldöntött a homokon ... El kezdett nyalogatni mikor idejött hozzám Balázs ...El kezdte mondani mennyire sajnálja hogy Zero rám vetette magát és hogy nem sérültem -e meg .Nagyon aranyos volt pedig nem is ismert de aggódott .
- Wow várj az mondtad Balázs ???
- Igen ő is magyar ...félig az édes anyja Magyar ...az apja Amerikai .
- Azta és beszéli a nyelvünket ??
- Igen mivel mikor rám ugrott Zero annyira meg lepődtem hogy rögtön magyarul kezdtem beszélni mikor észbe kaptam hogy magyarul beszélek már késő volt . Ő is magyarul kezdett velem társalogni ... Szőkés -barna hajú kék szemű srácról van itt most szó ...
- Az igen ...
- Na de ez milyen emelte maga elé egy halvány lila esélyit mutatott fel nekem .
- Én erre gondoltam emeltem fel egy kék estélyit .
- Próbáljuk fel .- mondtuk egyszerre
Miután mindennel kész lettünk haza indultunk hogy el készüljünk ...készülődés közben elgondolkodtam a könyvemen  rövid tartalma :
Nina Mayson és Evan Honey egy táborban talákoztak . 
Hónapokig beszélgettek napi szinten ...nagyon jó barátok voltak egy napon Evan és Nina lefeküdtek ... Nina csak más nap tudta meg mikor el ment Evannékhez hogy ők el költöztek Ninának volt kulcsa a lakásukhoz . Fel ment Evan szobájába de ott nem várt dolog várta egy levél melyben leírja hogy sajnálja hogy így kell búcsút venniük egymástól de nem volt ereje az éjjel történtek után elköszöni . És hogy ne keresse többet ez volt az utolsó kivánsága a barátságukból .És köszönte hogy szép volt minden egyes pillanat az együtt töltött pillanat .És hogy soha nem felejti el azt az éjjelt .5 hosszú éven át bánkódott Evan miatt .Elhidegült a barátaitól ,  családjától is . Egy éjjel az egyetlen barátnőjével aki tudta mit él át ment el bulizni . Ott látta Evan egy másik lánnyal egy szőke pláza picsával ott azon az éjjel találkozott Nickkel .
Nicholas Stormmal akivel rögtön egymásba estek néhány hónap múlva Nick meg kérte Nina kezét . Ő igen mondott . Az esküvő előtt kezdett gondolkodni a múlton ott jött rá hogy Ő még mindig Evan-t szereti de ő mást szeret .
Idáig tartott a gondolat menetem ugyan is Ally kiabálása zavarta meg .
- Kész vagy ?
- Igen ?
- Gyorsan fölkaptam a kabárom és a Cípőm és már indultam is le a lépcsőn
Itt indulhattunk is a bálra :D


Ally ruját így képzelem (lilában )







Anna ruháját ( KÉKBEN !!!)

2 megjegyzés:

  1. Szia:)
    Nagyon jó lett:)A ruhák is tök jók:)
    Várom a kövit:)
    Siess:)
    Puszi:)

    VálaszTörlés
  2. Szia papírra már meg van vetve de lehet hülyén hangzik de nincs ídőm totál el vagyok havazva .
    KB . Hétfőn vagy Kedden lesz friss ...
    Sietek nagyon Bocsi
    Puszi

    VálaszTörlés