2013. április 4., csütörtök

Darabokra hullik minden

Darabokra hullik minden



Nem akarom èn ezt
el kell engednem téged
Már nem szabad a múltban élnem
Összetörtél mindent édes
Mindent ezt fogd fel kérlek

Idő kell elfelejtenem kell
El kell felejteni a fájdalmat
Nem akarom, hogy a múlt
Befolyásolja a jövőm

Ha szeretsz megérted
Az èn érzéseim is
Mennem kell tovább
Nélküled el kell mennem
Innen messzire

Darabokra hullott az életem
Elveszett mindenem
Megpróbálom összefoglalni
Mi is történt ebben a pár évben
Amit nem tudok megváltoztatni

A tűz mêg ég bennem is
De nem működik
Ez az egész már
Te ês Èn köztem vége már
Tovább kell lépni
Mielőtt minden darabokra esik
Nem mehet ez így tovább

El kell engedned már kicsim
Eddig sem volt igazi ez az egész
Tudni akarod mit érzek
Bámulok a szemeidbe
Nem tudom, hogy mondjam el
Végleg elrontottuk
Mindent elrontottuk
Nem csak te
Èn is kellettem ehhez
Szeretlek mêg
De a dal sem olyan mint rég

Kedvelem a mosolyod
Szeretem az illatod
Mindig érezni fogom ezt
Mert èn igazán szerettelek
Csak is téged
Sosem játszottam veled
Nem tudlak utálni
Pedig darabokra törted a szívem
Most mêg is mosolygok
Látom újra írtál
El kell dönteni
Mit is szeretnénk
Mert így vége lesz
Ha így folytatjuk
Teljesen befuccsol az egész

Darabokra hullik minden
Darabokban a szívem
Az összes álmom is erre a sorsra jutott

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése