2013. április 1., hétfő

A történetnek vége !!!!

A düh uralja a lelkem most
Hiszen tudom hogy játszol velem
Nem tudok már tenni semmit sem
Minden történetnek van kezdete és vége
De a történetünk ott kezdödött
Mikor rám mosolyogtál
El vetted az eszem
És a szemed elbűvölt
Beléd szerettem
Késő már rájöttem te bele szerettél másba
Kell egy második esély drágám

Tovább kellene lépnem de még nem megy
A lelkemben vihar dúl
És ez nem enged el
A szívem apró darabokban van mióta itt hagytál életem
Tévedés volt meg bocsátanom neked
És nagyon nagyon nagy hiba
Bolond voltam ez miatt
Nagyon nagyon nagy hülye

Túl kellene lépnem már
A történet véget ért
Rád illik a kaszanóva szó
Vesztes lettem most az egyszer
Játékban kell lennem újra
Tovább lépnem rajtad kedvesem
Talán túl teszem magam rajtad
Kell egy új srác
Kell egy másik mese
Egy új mosoly
Vége ennek
Már tudom
Régen vége már ...
Te és Én a Mi történetünk
 már évekkel ezelőtt halálra volt itélve
De én bíztam benned
Sajnálom a rád el vesztetett időt 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése