2012. december 25., kedd

Nem kell ...


Nem kell 

Nem kell ide senki
Csak mi akik egy
csapat vagyunk
Ez fantasztikus
Plasztikok nem vagyunk

Nem kell a szerelem
Hisz úgy is elmúlik egyszer
Nem kellesz nekem
Hisz úgy is elhagysz egyszer

Minek a szerelem
Ha van barátság
A földön
Két ember között
Barátság sincs mindig

Ki az aki engem most lát ???
Nem érthet engem
Lehet nem csalódott még a szerelemben .
Egyetlen egyszer sem

Hisz senki nem ismeri a múltam
Ki is vagyok igazából
Csak egy lány  kit
A múltban mindenki elárult

Ki az aki még átölel ???
Ki az akinek  én kellek ???
Csak egy idegen vagyok
Kit soha nem szerettek .

Kell ez nekem
Herceg úgy sincsen 
Hiszen ha lenne ,
Mindenki ismerne

Ne nézz rám így
Hisz úgy sem ismersz
Ki most vagyok
Élet formált ilyenre
Ki most nektek
A rímeket ontja

Mond a szemembe
Ha valami bajod van
Csak egy idegen vagy
Aki nem ismeri a múltamat 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése